Gezondheid alle pijlers

THC olie, waar te koop?

08-05-2016 15:06 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees een paar goede verhalen over THC olie op internet.

Het zou o.a helpen bij kanker en wratten.

Naast de reguliere behandelingen.

Iemand ervaringen met THC olie?Waar kan je het kopen ?
Alle reacties Link kopieren
Ehm....op doktersvoorschrift bij een apotheek?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Oh je kan het gewoon online bestellen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Je kan het eventueel ook zelf maken. https://www.cbddrogist.nl/wietolie-kopen/
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ehm... volgens mij is dat verboden hoor. Dacht ik. Je hebt twee soorten, geloof ik, en eentje is illegaal, dat weet ik wel.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Voor wratten dit? beetje duur en zat alternatieven.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 08 mei 2016 @ 15:21:

Voor wratten dit? beetje duur en zat alternatieven.heb alles al gehad : vloeibare stikstof , trichloorazijnzuur, Warter , WratX,etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 08 mei 2016 @ 15:19:

Ehm... volgens mij is dat verboden hoor. Dacht ik. Je hebt twee soorten, geloof ik, en eentje is illegaal, dat weet ik wel.De hennep olie is legaal. To je kan gewoon naar je lokale coffeeshop gaan, meestal hebben ze daar wel tips om je verder te helpen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Miedo, ik heb je een PB gestuurd.
Slik die kikker!
Op recept via de apotheek, houd er wel rekening mee dat ze dit moeten bestellen voor je en dat je ong 50 euro voor 5 gram kwijt bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het laatst bij de drogist in ons dorp staan. 15 euro voor een (klein) flesje.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft het helpt tegen kanker en wratten



Het kan helpen tegen bepaalde pijn bij kanker, tegen wratten lijkt me het wat vreemd en daar zijn ook prima makkelijk te verkrijgen middelen tegen.



Miedo, had ff google gevraagd



magistraal bereid

Handig is oim de ha de toediening te bespreken. Zo kan het bijv in zetpillen gebruikt worden
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:renske1975 schreef op 08 mei 2016 @ 15:47:

Ik zag het laatst bij de drogist in ons dorp staan. 15 euro voor een (klein) flesje.Was dat geen CBD-olie? THC-olie is vooralsnog niet vrij verkrijgbaar.
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Het is dus illegaal, of niet? Vind ik wel de moeite waard van het vermelden. THC olie is heel erg geconcentreerd. Ik weet wel dat er mensen zijn die vinden dat het legaal zou moeten zijn. Ik ook. Zo'n onzin dat men dat illegaal verklaart terwijl het heel heilzaam spul is. THC is een stof, waar je ontzettend veel mee kunt, medisch gezien. Glaucoom, astma, MS, aids, reuma, chronische pijn, teveel om op te noemen. Maar hee, we houden niet van blowers en hippies, o, en je gaat natuurlijk nooit werken als je THC gebruikt. Madness.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Arme Bob MArley, als hij dit had geweten...
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 08 mei 2016 @ 16:16:

[...]





Was dat geen CBD-olie? THC-olie is vooralsnog niet vrij verkrijgbaar.



Hier in de coffeeshops ook voornamelijk CBD olie. Daar zou je niet stoned van worden maar schijnt wel alle werkzame bestanddelen te bevatten die heilzaam zouden moeten werken. Als je wel THC olie kan vinden zit daar vaak maar heeeel weinig THC in.



Proberen kan natuurlijk altijd maar ik geloof zelf niet dat het heel veel doet. Mijn vader heeft het geprobeerd (tegen de pijn, Parkinson) maar merkte er eigenlijk niet veel van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 08 mei 2016 @ 16:23:

Het is dus illegaal, of niet? Vind ik wel de moeite waard van het vermelden. THC olie is heel erg geconcentreerd. Ik weet wel dat er mensen zijn die vinden dat het legaal zou moeten zijn. Ik ook. Zo'n onzin dat men dat illegaal verklaart terwijl het heel heilzaam spul is. THC is een stof, waar je ontzettend veel mee kunt, medisch gezien. Glaucoom, astma, MS, aids, reuma, chronische pijn, teveel om op te noemen. Maar hee, we houden niet van blowers en hippies, o, en je gaat natuurlijk nooit werken als je THC gebruikt. Madness.Tegen wie ben je nu aan het praten?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
THC-olie is verkrijgbaar in NL, maar inderdaad nog niet legaal, daarom ga ik hier ook geen link neerzetten naar de website. CBD-olie is wel legaal en te koop bij o.a. De Tuinen, maar ik weet niet of het tegen wratten helpt.



(CBD is ook een inhoudsstof van cannabis, en is legaal omdat je er niet high van kunt worden.)
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Miedo, heb je al eens geprobeerd de wratten dagelijks in te smeren met doorzichtige nagellak? Daar heb ik uiteindelijk een zeer vasthoudende, agressieve wrat mee weg gekregen.



THC olie is in NL illegaal. Loop een willekeurige coffeeshop in en vraag daar eens rond. Denk dat je dan wel wat info/websites krijgt. Die pruttel die de apotheek verkoopt werkt veel minder goed dan THC olie, die zou ik niet eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk bij de Tuinen en wij verkopen CBD olie van Jacob Hooy. Ik heb wisselende ervaringen gehoord van klanten. Het schijnt wel goed te helpen tegen psoriasis.



Bij wratten zou ik eerder tea tree olie proberen. Gewoon met een wattenstaafje de wratten een paar keer per dag aanstippen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Alie Brosh voor pb.

Inmiddels heb ik via kennissen een adres voor THC olie kunnen krijgen.Nu maar hopen dat het goede is, en dat het ook echt helpt.Daar heb ik nog wel mij vraagtekens bij.

Tea tree heb ik ook al geprobeerd trouwens
Alle reacties Link kopieren
[quote]groenebroek schreef op 09 mei 2016 @ 08:30:

Miedo, heb je al eens geprobeerd de wratten dagelijks in te smeren met doorzichtige nagellak? Daar heb ik uiteindelijk een zeer vasthoudende, agressieve wrat mee weg gekregen.



yep
Alle reacties Link kopieren
Probeer in arnhem eens bij de cannabis gift shop. In de nieuwstad.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 10 mei 2016 @ 17:13:

[quote]groenebroek schreef op 09 mei 2016 @ 08:30:

Miedo, heb je al eens geprobeerd de wratten dagelijks in te smeren met doorzichtige nagellak? Daar heb ik uiteindelijk een zeer vasthoudende, agressieve wrat mee weg gekregen.



yep



En laten aanstippen met stikstof bij de ha? Soms is het nodig om te herhalen.

Als de wrat op een vervelende plek zit en stikstof helpt niet dan zou wegsnijden nog kunnen. Ik denk dat een dermatoloog dat doet.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 10 mei 2016 @ 18:05:

[...]





En laten aanstippen met stikstof bij de ha? Heb ik gedaan 8 keer

Als de wrat op een vervelende plek zit en stikstof helpt niet dan zou wegsnijden nog kunnen. Ik denk dat een dermatoloog dat doet.Huisarts zegt dat wegsnijden van voetwratten bijna niet meer gedaan wordt, wegens littekenvorming.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven