Nieuwschierig naar seks met een meisje

15-04-2016 12:16 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik ben een meisje van 21 jaar, ik val op jongens maar vind meisjes ook interessant. Niet dat ik er een relatie mee zou kunnen hebben, maar ik zou wel een keertje seks met een meisje willen. Nu heb ik echt geen idee hoe je dat moet aanpakken, waar vindt je een lotgenoot? Ik durf niet zomaar in de kroeg met een meisje te gaan zoenen of wat dan ook..

Wie heeft dit ook, of al meegemaakt? Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een partner die het ook weet (en dat leuk vindt)



Feestje ben ik nog nooit geweest, maar wat ik lees/hoor zijn het gewoon feestjes met leuke muziek etc, alleen komen er meer homo's en bi's of mensen die dat een keertje leuk vinden. Dus je kunt ook eerst kijken en flirten ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:pink632 schreef op 28 april 2016 @ 09:03:

Ik heb ook een partner die het ook weet (en dat leuk vindt)



Feestje ben ik nog nooit geweest, maar wat ik lees/hoor zijn het gewoon feestjes met leuke muziek etc, alleen komen er meer homo's en bi's of mensen die dat een keertje leuk vinden. Dus je kunt ook eerst kijken en flirten ofzo



Heb je er ook ervaring mee? Ik weet eigenlijk niet of partner het leuk vind, interessant vind hij het wel denk ik.. Haha!



Ahh oké maar weet je toevallig wat voor soort feestjes het zijn? Wat voor soort muziek?
Alle reacties Link kopieren
Nee geen ervaring. Maar zo'n feestje leek me laagdrempelig om het te ontdekken. Alleen heb dus niemand om er mee naar toe te gaan.



Google maar eens op Pann feest Utrecht of Kiss Kiss Nijmegen. Zijn meerdere soorten feestjes/muziek.
Alle reacties Link kopieren
Maak een afspraak met een callgirl.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:pink632 schreef op 29 april 2016 @ 19:52:

Nee geen ervaring. Maar zo'n feestje leek me laagdrempelig om het te ontdekken. Alleen heb dus niemand om er mee naar toe te gaan.



Google maar eens op Pann feest Utrecht of Kiss Kiss Nijmegen. Zijn meerdere soorten feestjes/muziek.Ahh oke! Ik begrijp wat je bedoelt. Kan je niet met je partner gaan? Ik had kiss kiss al opgezocht, is toevallig in de buurt....
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_272323 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 08:31
Reden: Nvt
98.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:CherryVanilla schreef op 01 mei 2016 @ 09:34:

Ik lees geïnteresseerd mee.. Ik heb de afgelopen tijd hele intense dromen over seks met een andere vrouw waar ik daarna de hele dag daaraan blijf denken. Fantasieën die ik nooit heb over mannen.

Maar ik zou nooit naar zo'n feest gaan en misschien vind ik die fantasieën wel zo fijn dat ik die niet wil verpesten. Of ik ben natuurlijk gewoon een watje.Haha de topic is nogal rustig.. maar wat is afgelopen tijd? En zijn het alleen maar dromen?
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel benieuwd of Nadia of anderen iets hebben uitgespookt inmiddels
Alle reacties Link kopieren
En als een gezocht naar koppels die er voor open staan? Bij de meeste koppels bepaal je zelf hoe 'involved' de man is. Er zijn genoeg koppels die hiervoor open staan. Hoe vind je ze? Veel swingerssites zijn ook toegankelijk voor single dames (SDC, B4Dating) maar je hebt ook een app hiervoor 3inder. Of Tinder zal ook wel werken.



Wij zijn zelf swingers en hebben ook al enkele keren met een extra dame/meisje geexperimenteerd, maar het is als koppel moeilijk om een +1 te vinden, hoewel veel vrouwen wel een fantasie hebben. Maar als koppel op een single vrouw afstappen is nog vreemder.



Succes alvast, het is een leuke zoektocht
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-05-2016 20:24
Reden: hengelen, verwijderd
% gewijzigd
Uh, Nadia. Even iets anders; zou je zo vriendelijk willen zijn om in het moderator-topic een verzoek aan de moderator te doen om het woord 'nieuwschierig' in je topic-titel te laten wijzigen naar 'nieuwsgierig'?



Centrale Moderatortopic



Dank je wel. Het doet pijn aan m'n ogen, zoals het er nu staat




Het doet pijn aan mijn ogen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook zeggen, Tinder, met een duidelijke profiel tekst.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
En is er nog wat gebeurd TO??
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde! Ik ben samen met mijn vriend al een paar keer naar de kamasutra beurs geweest om het daar in de attracties een beetje op te zoeken maar helaas toch niet gelukt, mede doordat ik zelf de eerste stap niet durfde te maken. Nu via het forum daar in contact gekomen met 2 stelletjes die hetzelfde zoeken. Vrouwen alleen zijn erg lastig om te vinden vind ik. En tijdens uitgaan vind ik zelf ook lastig om die stap te maken. Blijf even mee lezen!
anoniem_326373 wijzigde dit bericht op 09-05-2017 13:25
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze nieuwsgierigheid een poos geleden ook. Ben nog steeds niet in een dergelijke situatie gekomen. Ik laat het maar bij een fantasie!
Alle reacties Link kopieren
Onweertje schreef:
10-05-2017 23:01
Ik had deze nieuwsgierigheid een poos geleden ook. Ben nog steeds niet in een dergelijke situatie gekomen. Ik laat het maar bij een fantasie!
Misschien moeten alle nieuwschierige viva meiden een dagje gaan stappen. Wie weet wat er gebeurt...
Alle reacties Link kopieren
Tinder! Heb ik ook gedaan. Zijn genoeg gelijkgestemden. Voor mij was het wel een eenmalig iets... maar vond het superspannend!😛
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik daar ook wel nieuwsgierig naar ben. Al vind ik de stap nemen nog net iets te eng.
Alle reacties Link kopieren
Nadia al een ervaring rijker? :-D
Alle reacties Link kopieren
Nadia is haar wachtwoord vergeten, dat is de reden dat ze niet meer reageert.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig lijkt elke vrouw biseksueel, hoe kan dat????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven