Latex catsuit?!

08-05-2016 19:21 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!



Top dat zo'n forum bestaat! Ik zit namelijk met wat vraagjes...

Mijn vriend vindt het heel spannend als ik een latex catsuit zou dragen, en dit wil ik graag voor hem doen. Maar nu zit ik met een aantal dingen:



1. Zijn mensen met een latex fetish vaak ook into sm?

2. Ik heb lichtelijk last van lovehandles, vallen die enorm op in een catsuit?

3. Draag je er ondergoed onder of kan het ook naakt?

4. Latex catsuits zijn behoorlijk prijzig, en mijn vriend heeft voorgesteld deze voor mij te kopen, maar dat vind ik ook weer zo'n duur cadeau en ik voel me gierig als hij het moet kopen. Nu zou ik het wel tof vinden om te splitten (50/50), maar degene die we nu op het oog hebben is "maar" 45 euro. Op zich niet heel veel, maar we hebben beide geen baantje (we zitten beide in het laatste jaar vd middelbare school en zijn bijna 19) dus ik vind het een grote uitgave in 1 keer, zeker omdat we volgend jaar gaan studeren n daar ook nieuwe spullen voor nodig zijn... Komt het niet gierig over als ik nu uit mezelf moet gaan vragen of hij de helft wil betalen?

5. Heeft iemand toevallig ervaringen met het dragen van latex (catsuits)? Dan hoor ik het graag!



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat uitgerekend de 19-jarige hier het meest volwassen reageert. Wát een sneue reacties weer *facepalm*



Het zijn ook vaak dezelfde he? Ongelooflijk. *facepalmpartdeux*



Maar goed, TO. Lekker doen waar je zin in hebt dame. Ik zou hem wel vragen om de helft mee te betalen. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Geen antwoord op alle vragen maja. Als je in je nakie lovehandles hebt, zou je het in n catsuit ook kunnen zien denk ik. Ik werk momenteel bij Livera en daar hebben ze invisible slips te koop (bijv. van Sloggi, maar ook nu van Livera zelf met een kanten achterkant die heerlijk zitten). Denk dat je deze er niet onder ziet. Denk dat het ook een kwestie is van wat je zelf lekker vindt zitten. Die kanten slips zijn in ieder geval nog charmant eronder haha :P

En aangezien hij heeft aangeboden het zelf te betalen en je wil het nu wel splitten, zou ik gewoon zeggen: "Ik vond het heel lief dat je het speciaal voor mij wou kopen, zullen we het anders splitten?" Schijnt dat je mannen op die manier niet direct afwijst, maar toch waardering toont en een andere optie op tafel legt :D
There's no room for hating in this life we love
quote:dweedledee schreef op 08 mei 2016 @ 22:17:

Grappig dat uitgerekend de 19-jarige hier het meest volwassen reageert. Wát een sneue reacties weer *facepalm*

Eens



To, ik zou samen eentje passen in de winkel.

Zo kan hij zien of zijn idee in z'n hoofd ook in real life nog steeds zo ge*l vind.

Geloof me, soms moeten fantasieën gewoon fantasieën blijven, omdat het in het echt gewoon heel lachwekkend is.

Ik heb dat met dirty talk gehad met een ex.

Leek ons beide een goed idee, nou ik heb in m'n broek geplast can het lachen

:-D



En dan kan je gelijk bedenken of je je op je gemak voelt met eventuele zichtbare love handles. Want als jij je ongemakkelijk voelt is het uiteindelijk voor niemand leuk.



En misschien vind je samen wel een ander soort pakje wat veel beter is



Have fun!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miniatuurgedoe schreef op 08 mei 2016 @ 21:26:

[...]





Je vindt dat je wild geleefd hebt, maar als je een catsuit al gewaagd vindt om op je 19de uit te proberen dan heb je gewoon een heel andere visie.

Op mijn 19de had ik ook al dingen uitgeprobeerd waar jóuw oortjes van gaan klapperen volgens mij.Niet gewaagd, gewoon veel te druk met andere dingen, de seks zelf bv. Kleding /pakjes is toch een stapje verder dan gewoon naakt seks in alle standen. Dan lijkt het me dat het toch geiler moet. Denk dat mijn toendertijdse sekspartners me al geil genoeg vonden
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 08 mei 2016 @ 21:35:

[...]



Maar sommige wel, zo raar is dat toch niet. Het is niet dat die dingen na een sexy pakje niet meer te ontdekken zijn ofzo.

Zo extreem is een pakje ook weer niet. Nee niet extreem maar je gaat toch ook geen ijsje eten vóór het diner? Voor mij en de meesten denk ik zo zit er een bepaalde volgorde in het opbouwen van een seksuele relatie.

Je eerste beurt is meestal toch ook geen trio.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 09 mei 2016 @ 00:08:

[...]

Nee niet extreem maar je gaat toch ook geen ijsje eten vóór het diner? Voor mij en de meesten denk ik zo zit er een bepaalde volgorde in het opbouwen van een seksuele relatie.

Je eerste beurt is meestal toch ook geen trio.Waarom niet? Standaard is ook zo standaard. Als beide zich er prettig bij voelen is er toch niets mis aan een andere volgorde? Die van mij was ook een beetje vreemd, maar wel leuk verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peertje89 schreef op 08 mei 2016 @ 22:45:

Geen antwoord op alle vragen maja. Als je in je nakie lovehandles hebt, zou je het in n catsuit ook kunnen zien denk ik.



Nee hoor, je krijgt een goddelijk lichaam in dat spul. Het gaat er niet van weg maar, net als met corrigerend ondergoed, het wordt allemaal wat vlakker, beter verdeeld.

Juist ondergoed blijf je zien.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Niet zo'n invisible slip eronder dragen hoor,die zie je echt!
Alle reacties Link kopieren
Latex aan en uittrekken met Talkpoeder.

Goed opbergen, in het donker, ook in het Talkpoeder.



en als je het pakkie aan hebt, Pjur glijmiddel over het hele pak smeren als glansmiddel. Werkt als een tierelier!!



En latex kan best leuk zijn, vooral het insmeren met Pjur doet ons altijd een deugt........



2 vragen aan TO:



1: Laat je ons weten hoe het af loopt?



2: Wil je blijven? Ik vind je bijdrages enorm leuk! Bemoei je ook eens lekker met andere topics!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Laat je alsjeblieft door een stelletje wereldvreemden geen complex aanpraten hoor. er zijn heel veel mensen die latex of leer drgaen, speciaal op de fetish feesten of thuis. en nee, daar hoeft bepaald geen SM aan te pas komen. Als jullie het mooi vinden, dan moet je dat gewoon eens uitproberen. 45 euro is niet duur, het zal hoogstwaarschijnlijk geen latex zijn, maar dat geeft toch niet? Kun je het hiermee eens uitproberen. De een vindt het na de eerste keer toch niets en de ander vind het wel wat. Gewoon samen naar een winkel, kopen en thuis uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 09 mei 2016 @ 00:06:

[...]

Niet gewaagd, gewoon veel te druk met andere dingen, de seks zelf bv. Kleding /pakjes is toch een stapje verder dan gewoon naakt seks in alle standen. Dan lijkt het me dat het toch geiler moet. Denk dat mijn toendertijdse sekspartners me al geil genoeg vonden



Oh. En jouw standaard is de standaard? I really don't think so. En wil je dus eigenlijk zeggen dat TO haar vriend haar schijnbaar niet geil genoeg vindt want jouw partners hadden toen wel genoeg aan jou..?



Hou toch op joh

Jouw houding siert jou niet. Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 09 mei 2016 @ 00:08:

[...]

Nee niet extreem maar je gaat toch ook geen ijsje eten vóór het diner? Voor mij en de meesten denk ik zo zit er een bepaalde volgorde in het opbouwen van een seksuele relatie.

Je eerste beurt is meestal toch ook geen trio.





Jouw stellingname staat vol aannames!



Wie stelt dat je geen ijsje eet vóór jet diner?

En dat jouw eerste beurt (wat een taalgebruik!¿?!) Geen trio is/was zegt alleen maar iets over jouw seksleven, en geloof me, koiw seksleven is, net als van vele anderen, niet representatief voor een "gemiddelde", mocht dat überhaupt bestaan.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Nina haar posts staan 9 van de 10 keer vol aannames. Ik blijf me erover verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Zoals anderen al hebben gezegd, ga het lekker passen in een zaak, zoals christine le duc. (Altijd goede service gehad!) Zo kan jij en je vriend zien hoe het is en waarschijnlijk zullen jullie het laten liggen vanwege de tijd die het kost om aan en uit te trekken. Zo niet, dan kan je je helemaal uitleven met het pakje en zullen jullie veel plezier hebben. Ik zie hier geen negatieve kant aan ;) Of hij zich graag bezig wilt houden met SM kan je hem denk ik zelf het beste vragen. Bevalt het pakje van 45 euro, maar is de kwaliteit niet zo goed? Alsnog no worries, want je kan dan doorsparen voor een iets beter pakje. Maar dan weet je al wel of je het wat vind of niet. Gewoon uitproberen en overleggen met je vriend en er kan niets mis gaan.



Wel heel jammer hoe sommige mensen reageren.. Verder wens ik je veel plezier en hoop ik je nog vaker terug te zien op het forum!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-10-2016 19:50
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er twee. Allebei met de ritsen op de juiste plaats. In één van de twee ga ik helemaal in. Dus ook handen en voeten. En er zit ook een kap aan. Als ik die aantrek ben ik dus helemaal in latex ingepakt. Heeft welgaten voor ogen en mond. Zit heel fijn. Ik draag het veel. Ook soms als ik alleen thuis ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven