Aantrekkingskracht minder

09-05-2016 17:33 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal, ik had een vraagje en vraag me af of meer vrouwen dit herkennen. Ik had een relatie met een jongen 4,5 jaar in het begin was alles spannend en ook zijn lichaam. Maar na paar jaar was de aantrekkingskracht minder en hadden we minder seks. Hebben meer vrouwen dit in lange relaties?
quote:iris1969 schreef op 09 mei 2016 @ 20:38:

[...]





En dan in het holst van de nacht het bed uitgegooid worden of denk je dan meer in de richting van goedmaakseks .Meer dat tweede hoor Maar dat eerste kan er ook voor zorgen dat je meer gaat waarderen wat je hebt (had).
quote:Lively- schreef op 09 mei 2016 @ 20:39:

[...]



Nou laat ik het zo zeggen. Eerst vond ik de seks heel geil enzo maar dat geile was er een beetje vanaf.. Je had wel zin in elkaar maar het was nou niet super geil ofzo. Ik wou wel lichamelijk zijn met hem omdat ik van hem hou enzo maar weet niet of dat een slecht teken is?Welnee, zo gang die dingen gewoon vaak, zeker bij vrouwen (even zwart/wit gesteld dan). Je kunt ook seks uit liefde en intimiteit hebben. Woeste geiligheid is vaak highly overrated imho.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaleeflang schreef op 09 mei 2016 @ 20:41:

[...]



Maar is het nu dus uit? Was dat om deze reden?



Ik vind dat best opvallend hoor, al na 4,5 jaar.Nee was niet om die reden hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 09 mei 2016 @ 20:44:

[...]



Welnee, zo gang die dingen gewoon vaak, zeker bij vrouwen (even zwart/wit gesteld dan). Je kunt ook seks uit liefde en intimiteit hebben. Woeste geiligheid is vaak highly overrated imho.Ja inderdaad ik vind het belangrijker liefde en intimiteit dan geilheid..
Alle reacties Link kopieren
Het wind mij en me partner nog steeds op om geile spelletjes opdrachtjes te doen. In elk geval zijn wij nog steeds erg met seks bezig en steeds bereiken we weer nieuwe dingen en experimenterend daar ook mee. We proberen grens verleggend bezig te zijn.
Aan de pil?





Doe het minder vaak. Dan blijft het geil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven