kort facebookvraagje

09-05-2016 12:42 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdwijnt een bericht dat je deelde op iemands tijdlijn als je de dag/tijdstip van het bericht wijzigt?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
nee het verdwijnt niet, het bericht wordt dan in de juiste tijd geplaatst op de tijdlijn van diegene. Dus als je de datum wijzigt naar een maand geleden, schuift het bericht daar naar toe.
Alle reacties Link kopieren
Andrea, thanks...!!



Kan er een andere oorzaak zijn, dat het bericht verdwijnt, behalve dat diegene het heeft verwijderd van zijn/haar tijdlijn?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
Als diegene de zichtbaarheid van het bericht op "alleen zichtbaar voor mij" (een icoontje van een slotje) zet, dan ziet niemand dat bericht meer op haar tijdlijn, behalve zij zelf.
Ze kan het ook verwijderen inderdaad. Waarom vraag je dat?
Alle reacties Link kopieren
Dank je!



Wat ik probeer te achterhalen is of diegene wel altijd (mits de inhoud niet aanstootgevend is, dan zal FB wel ingrijpen :)!) ZELF iets moet doen om de foto of het bericht te verbergen op zijn/haar tijdlijn?



Dat kan niet 'zomaar' gebeuren?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
En dat is belangrijk want?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 09 mei 2016 @ 13:26:

En dat is belangrijk want?





En die vraag is van belang om het antwoord te geven, want?





Dank alvast!
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Heb je iemand getagd waardoor het op de tijdlijn van de ander terecht zouz kunnen komen, of heb je iets op de tijdlijn van de ander geschreven?
Alle reacties Link kopieren
Hai Helga. Thanks....- ik heb iemand getagd in een foto.

En toen heb ik daadwerkelijk het bericht/de foto op de tijdlijn van diegene zien staan.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
quote:kers schreef op 09 mei 2016 @ 13:29:

[...]





En die vraag is van belang om het antwoord te geven, want?





Dank alvast!Nou nogal wat als je er een topic over opent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 09 mei 2016 @ 14:09:

[...]



Nou nogal wat als je er een topic over opent.Je zou het antwoord ook zonder uitleg kunnen geven, neem ik aan?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:kers schreef op 09 mei 2016 @ 14:20:

[...]

Je zou het antwoord ook zonder uitleg kunnen geven, neem ik aan?Hoezo? Ze is toch niet van de Facebookhelpdesk?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Een beetje uitleg is wel zo fijn.



En misschien zit er wel een smakelijk verhaal achter, daar zijn we hier echt dol op.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Als je je bericht bij haar/hem niet meer kan zien is simpelweg omdat die verwijderd is door haar/hem zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:kers schreef op 09 mei 2016 @ 13:29:

[...]





En die vraag is van belang om het antwoord te geven, want?





Dank alvast!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Een vraag kan toch alleen gesteld worden zonder uitleg ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 mei 2016 @ 14:29:

Een beetje uitleg is wel zo fijn.



En misschien zit er wel een smakelijk verhaal achter, daar zijn we hier echt dol op.
Ik haal de tags er na een paar dagen ook altijd weer af. Gewoon omdat ik het vervelend vindt dat dat bericht met mij eraan gekoppeld nog maandenlang op facebook rondzwerft.
Dus het hoeft niks te betekenen. Maar vertel eens? Waarom is het zo belangrijk om te weten of iemand het zelf heeft veranderd of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf verwijder altijd alles. Alleen de laatste paar dingen laat ik staan. Gelukkig plaats ik ook weinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 09 mei 2016 @ 14:34:

Als je je bericht bij haar/hem niet meer kan zien is simpelweg omdat die verwijderd is door haar/hem zelf.



En meestal is dat een bewuste keuze. Omdat anderen dat bericht niet hoeven te zien of omdat diegene het zelf niet meer wil zien. Of een combinatie.



Waarom vraag je niet gewoon aan de persoon waar het om gaat hoe dat precies werkt? Misschien heeft hij nog een optie wat een bericht laat verdwijnen.
Ik haal ook wel eens iets weg wat iemand op mijn tijdlijn heeft gezet. Omdat het mijn prachtreeks aan eigen berichten verstoort, niks persoonlijks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven