Van Android naar IOS: backup?

10-05-2016 13:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de aanschaf van mijn nieuwe iPhone kon ik heel makkelijk een backup maken via iTunes, zodat mijn nieuwe iPhone meteen precies zo ingericht was als de oude 5S. Met Android schijnt het wat moeilijker te gaan, maar is het ook mogelijk een backup te maken zodat je bijna niets kwijtraakt. Maar hoe zit het met de overgang van een Android telefoon naar een iPhone? Mijn dochter heeft een Motorola en krijgt mijn oude iPhone, maar ze kan niet zo goed afstand doen van bijvoorbeeld haar Whatsapp geschiedenis. Is het mogelijk deze over te zetten of is ze alles kwijt? Alvast bedankt voor de antwoorden!
Er is een speciale app in de Playstore die alles over kan zetten van Android naar iOS. "Move to iOS" of zoiets.
Wat er allemaal precies overgezet kan worden weet ik niet. Maar het proberen waard?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed, ik ga er eens naar kijken zodra mijn dochter (en de telefoon) thuis is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat je daar in ieder geval foto's en contacten en zo mee kan overzetten, dat is al heel wat. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ze kan haar whatsappgesprekken ook naar haar mail sturen. Dan heeft ze die iig bewaard.



Maar toen ik overstapte van Android op iOS kon ik veel wel overzetten maar niet de whatsapp gespreksgeschiedenis.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Er is idd de app move to iOS. Dat werkt goed maar je whatsapp berichten worden er niet mee over gezet.

Dat kan wel, maar is wat ingewikkelder. Als je mij even loept, zie je een topic van mij van een tijdje terug, daar heb ik beschreven hoe je de whatsappjes over kunt zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven