Buurvrouw op TV-scherm

06-05-2016 20:47 29 berichten
Nou, wat me net ineens overkwam?! Ik was Netflix aan het kijken, maar had hem even op pauze gezet om de afwas te doen en daarna een brief af te maken. Ik zit dus met laptop voor TV, komt er ineens een melding op het scherm met iets als "Een extern apparaat heeft toegang gevraagd" - verschijnt er ineens een op de bank liggende vrouw op m'n scherm...die ondanks dat het beeld snel weer wegsprong, verdacht veel op mijn bovenbuurvrouw lijkt. Vervolgens gebeurt het weer en zie ik dat ze het inderdaad is, nu met twee kinderen ook in beeld. Het jongetje schreeuwt nog heel vrolijk: "Hallo iedereen!!!"







(we zitten overigens op hetzelfde wifi-netwerk)



Nou ja, blij dat er geen webcam op m'n TV zit.
quote:MinionX schreef op 06 mei 2016 @ 23:59:

[...]



Oh geen idee eigenlijk. Maar wellicht probeert buuf contact te maken met haar chromecast en pikt de andere chromecast dat op. Geen idee of dat kan ..Ik geloof dat ik er geen heb?
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 06 mei 2016 @ 22:04:

Wat zit je nou te piepen? Wees blij dat ze op je beeldscherm zit, bij mij zit ze (zo vaak als het haar lukt) live op de bank hier

Hahahahaha!



Briljante reactie
You don't have to fit into the format
Nou ik denk toch dat buurvrouw er een bijbaantje op nahoudt!



Buurvrouw heeft nogal eens wat enigszins ongure types bij de deur lopen. Kwam vanavond thuis, stond er een voor ons huis te bellen en naar boven te kijken. Dus ik loop er langs, doe de deur open, zie ik ineens dat die man achter mij aan is gelopen en mee naar binnen wil lopen! Ik kan gelukkig nog net op tijd de deur dichtduwen.



Gelijk m'n telefoon gepakt, maar even later komt buurvrouw naar beneden en laat hem binnen. Wat geschuif boven en 10-15 minuten later staat hij weer buiten...



Ben wel een beetje geschrokken, volgende keer maar een blokje om.
huh? en dan heb je niet gevraagd wat die man wilde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven