Welkom nieuwe forummers! Stel je hier voor.

17-02-2016 15:57 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
WELKOM NIEUWE FORUMMERS!



Ben je nieuw op het VIVA forum? Stel jezelf voor!

Onderstaand wat leuke vragen uit diverse pijlers van het forum. Vul gerust aan met andere leuke weetjes over jezelf/ uit je leven.



Daar komen ze!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

* Thuis of op jezelf wonend?

* NL of buitenland, stad of dorp?

* Studerend of werk?

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

* Favoriete vakantiebestemming?

* Wat doe je als je de loterij wint?



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?



Veel forumplezier namens ons Modteam.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:ladygaga_xx schreef op 17 februari 2016 @ 16:02:

Levensmotto: je kan nooit te fabulous zijnIm blond im skinny im rich !
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!



Mijn naam is Melissa en ik ben een 22-jarige studente Taalwetenschap, woonachtig te Winschoten (Oost-Groningen). Het leek me leuk dit forum te gaan verkennen om een beetje contact te krijgen, na een jarenlange depressie/angststoornis die nog steeds een beetje speelt.

Ik hou van Instagrammen, nailart, wandelen, lekker eten, shoppen en series kijken. Verder heb ik al zo'n 3,5 jaar een relatie, maar we wonen beide nog bij onze ouder(s).
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal ik ben Schulten-Frau.



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen? Ergens in 2001 klikte ik per ongeluk een link aan en toen kwam ik hier terecht.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar? Ik zuip teveel bier, maar of dat een leuk verhaal is?

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media? Op Viva max 15 min. Andere media de hele dag door.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder? Alleenstaande bewust vrijgezellen zijn uitgestorven?

* Thuis of op jezelf wonend?

* NL of buitenland, stad of dorp?

* Studerend of werk?

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber? Ja, ik hou van alle dieren!

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack? Bier

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

* Lang haar of een kort pittig kapsel? Halflang pittig

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak? Thrillers, moord en doodslag,

Brede muzieksmaak.

* Favoriete vakantiebestemming?

* Wat doe je als je de loterij wint? Een dierenopvang beginnen



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto? Proost!
Biertje?!
Ik ben ondertussen al een tijdje lid, dus niet echt nieuw meer, maar het leek me toch leuk om me even voor te stellen.

* Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Ik vind boquiabierto een mooi woord, het klinkt zo leuk. Ik hou van alle klinkers in het woord.

* Studerend of werk?

Studerend

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Vis!

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Ik badminton

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Wisselt elkaar af.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Boeken vooral waargebeurde verhalen, misdaadverhalen en biografieën, mijn muzieksmaak is van alles wat en tv kijk ik niet zo veel.

* Favoriete vakantiebestemming?

Spanje, Latijns-Amerika

* Wat doe je als je de loterij wint?

Een leek appartement kopen en mijn ouders een rondreis door Cuba cadeau geven.

En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?

Als je leeft vergeet je dat je doodgaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!



Ik ben KittyMeow en ben 26 jaar. Ook ik ben nieuw hier, al lees ik wel al een geruime tijd mee hihi. Vaak willen reageren, maar het dan toch niet gedaan. Vandaag dan eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een profiel aangemaakt! Nou zal het lijstje ook nog even netjes afwerken.



Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Dr. Google



Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Heeeeel gemakkelijk, ben een echte dierenliefhebber en heb hier 3 katten rondlopen



Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Veeeeel te veeeeeel.



Verder;



Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Relatie. Schoonmoeder helaas overleden en schoonvader botte zak die niet eens interesse toont in zijn eigen zoon.



Thuis of op jezelf wonend?

Samenwonend.



NL of buitenland, stad of dorp?

Nederland. Durpke in het zuiden!



Studerend of werk?

Diploma op zak, weinig vacatures tot nu toe - schuivingen in de zorg. Nu word ik dagelijks doodgegooid met vacatures, maar laten andere omstandigheden het niet toe te solliciteren. Dus werkloos..



Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder?

Momenteel 18 weken zwanger van ons eerste kindje. Wordt dus een thuisblijfmoeder. (Door deze omstandigheid vind ik het juist heeeel fijn om werkloos te zijn). En wil graag borstvoeding gaan geven als het lukt. Fijn dat hier toch even naar gevraagd wordt!



Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

3 eigen katten, een aangelopen zwerfkat buiten in de tuin en een stel vissen in het aquarium.

Zowel honden als kattenmens, maar vooral een dierenmens! M.u.v. spinnen!!!!



Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Gerecht: momenteel vind ik alles lekker hihi

Drankje: cola! Bijna verslaafd aan, te erg. Drink sowieso geen alcohol. Nooit. Bah.

Snack: momenteel ook echt van alles.



Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Nope.



Lang haar of een kort pittig kapsel?

Rond de schouders geloof ik. Maare.. kort pittig ben ik nog te jong voor



Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Boeken: ligt aan mijn stemming. Maar een thriller is altijd goed.

Tv-programma's: welke niet?! Uhhmm Supernatural, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Grey's anatomy, Scandal, Once upon a time.. en nog zoveel meer...

Muziek:

Vooral 80's. Classic Rock.



Favoriete vakantiebestemming?

Nog nooit echt op vakantie geweest.



Wat doe je als je de loterij wint?

Studieschuld afbetalen. De rest zien we daarna wel



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?

Uhm nog niet...
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Ooit via Google, vele jaren terug. Na jaren van meelezen toch maar eens een account aangemaakt.





* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Verloofd en naar mijn idee een ideale schoondochter

* Thuis of op jezelf wonend?

Samenwonend

* NL of buitenland, stad of dorp?

In het midden van Nederland

* Studerend of werk?

Werk.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Nog geen kinderen. Wel een wens van beide kanten

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Ik drink de hele dag door thee. En verder eet ik graag vis of kip gerechten

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Lang haar op dit moment, maar het wisselt een beetje af.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Ik ben gek op lezen en dat doe ik dan ook veel. Verder luister ik niet veel naar muziek, ik kijk wat meer tv en dan vooral naar Netflix.

* Favoriete vakantiebestemming?

Naar Amerika. Heb hier gewoont en er wonen nog veel bekenden van mij.



Mooi motte,

A little nonsense now and then is relished by the wisest men - Roald Dahl
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi there, ik ben Kathy85. Op het moment van schrijven 31 lentes jong.





- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Via google, ik zocht op 'gezellig vrouwenforum'



- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Kathy vind ik een leuke naam, en de ava is nog niet gelukt om te uploaden



- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Redelijk veel aan social media, forummen bij Viva zal ook wel regelmatig gaan gebeuren!



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Nog verloofd, trouw 14 september dit jaar

* Thuis of op jezelf wonend?

Samenwonend

* NL of buitenland, stad of dorp?

NL, dorp.

* Studerend of werk?

Afgekeurd, werk wel 3 dgn per week op een bakkerij. Nu thuis ivm operatie blindedarmontsteking.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Nog niet, maar de wens is er zeker.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

Kattenliefhebber, willen na ons trouw ook zeker een kat uit het asiel halen.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Favo gerecht Lasagne, drankje Icetea/witte wijn, snack kroket

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Wandelen telt als sport toch? Doe ik graag :D

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Lang!

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Zeer divers, teveel om op te noemen

* Favoriete vakantiebestemming?

Gewoon lekker in Nederland, Limburg

* Wat doe je als je de loterij wint?

Nieuw huis kopen, nu huur. Deel geven aan ouders, lekker gaan genieten.
Hoi, ik ben kwebbeltje91 en ik ben 24 jaar. Ik woon vlakbij Tilburg en heb hier wel veel meegelezen maar nu pas besloten om me ook daadwerkelijk aan te melden haha!





Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Ehm, ik kwebbel graag, zit ook nog op een ander forum maar daar is het momenteel wat rustiger..



- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Ik zit er toch wel dagelijks op!

Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Vrijgezellig!

* Thuis of op jezelf wonend?

Ik woon op mezelf.

* NL of buitenland, stad of dorp?

Nederland, dorp.

* Studerend of werk?

Momenteel werkzaam als oproepkracht in de zorg, maar ik heb plannen om weer een opleiding te volgen

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Nee, geen kids.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

Absoluut een hondenmens!

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Gerecht: Pasta. Drankje: Wijn, meestal wit maar heel soms rood. Rosé drink ik nauwelijks nog. Snack: Van alles wat!

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Als ik er tijd en zin in heb, zwem ik. Vroeger op badminton gezeten.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Dat wisselt. "Vroeger" lang haar gehad, toen rond mijn 18e besloten om voor kort te gaan, maar sinds 2 jaar wil ik het toch weer langer hebben.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Boeken: Ik hou van thrillers! Judith Visser, Theo en Marianne Hoogstraten, Linda Jansma lees ik heel graag!

TV programma's: Ik hou van politieseries, geen amerikaanse maar meer Nederlands of Vlaams.

Qua muziek: Ik luister van alles maar met klassiek en heavy metal en rock maak je me niet vrolijk :P

* Favoriete vakantiebestemming?

Nederland, tot nu toe. Ben nauwelijks in het buitenland geweest, op oostenrijk na. Dat was een werkweek met middelbare school, midweekje skiën. Nooit meer! Maar het is wel een heel mooi land.

* Wat doe je als je de loterij wint?

Zodra ik mijn rijbewijs heb (afgelopen maandag op examen geweest, helaas gezakt. 26 mei poging 2) een leuk autootje kopen, lekker op vakantie gaan en eens goed gaan shoppen!



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto? Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Ooit via het Libelle-forum, waar ik toen veel te jong voor was.

Zit nu al jaren op vief, om de paar jaar een nieuwe nick. Was het nu weer eens tijd voor.



- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Ik wilde een nick die bij de avatar paste en waar meerdere leuke avatars voor waren. Kan ik ook een keertje changen met de feestdagen bijvoorbeeld.



- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Ik post vrij weinig, maar zit dagelijks op het forum. Het is echt mijn guilty pleasure.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Samenwonend. Voldoe niet aan het ideaalplaatje van schoonouders, maar in de loop der jaren heb ik hun respect, waardering en liefde wel gewonnen.



* Thuis of op jezelf wonend?

Samen met mijn vriend & hond & kat.



* NL of buitenland, stad of dorp?

Nederland, in de stad. Wel de wens om te emigreren.



* Studerend of werk?

Werk.



* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Geen kinderen.



* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

Allebei. En hoewel ik geen paard heb, blijf ik diep van binnen altijd een paardenmeisje. Ben gek op dieren.



* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Dat wisselt regelmatig, maar momenteel is dat pasta carbonara, cherry coke en kaaskroketten.



* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Nee



* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Nu een beetje ertussenin. Lengte van een lange bob met een stukje aan de zijkant opgeschoren.



* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Alles van Stephen King. Tv en muzieksmaak valt geen peil op te trekken.



* Favoriete vakantiebestemming?

Zuid-Amerika.



* Wat doe je als je de loterij wint?

Eerst eens flink gaan reizen en dan intussen bedenken wat ik met mijn leven wil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben Finjie. 31 jaar. Ik woon in België, in een stad. Ik ben 12 jaar samen met m'n vriend. We hebben een kat. Wd hebben samen 2 kinderen (jongen&meisje) en daar blijft het bij, beetje druk in m'n hoofd.



Ik heb het velo cardio faciaal syndroom. Een syndroom dat vooral invloed heeft op het gehemelte (velo; ik praat nogal nasaal), het hart (cardio; daaraan mankeer ik gelukig niets), het gezicht (faciaal; kleine oren/ogen/etc) en het leervermogen (heb ik vroeger veel van gemerkt (moest meer leren dan anderen) alleen wist ik toen nog niet dat het van dat syndroom kwam. Dat ik dat syndroom heb, is pas uitgekomen toen m'n zoontje ademhalingsproblemen had en 1 dokter die dacht aan dat syndroom toen hij mij nasaal hoorde praten).



Ik heb lang gewerkt als bediende maar dat was m'n ding niet (te onzeker, altijd bevestiging vragen, faalangst etc) dus nu leer ik voor zorgkundige. Veel leuker en tot nu toe nog geen last van bovengenoemde negativiteit.



Als ik niet bezig ben met studeren, huishouden en kids (niet zo heel veel dus) kleur ik (kleuren voor volwassenen, vnl mandala's). Heerlijk rustgevend! Op tv volg ik momenteel mijn pop-uprestaurant, jani gaat en the voice van vlaanderen. Ik sport 3x per week een halfuur thuis op de cross of hometrainer.



Reizen doe ik ook graag (overal, wil graag de hele wereld zien!) maar daar is al 3 jaar geen budget voor helaas.



Ik ben op het forum geraakt al googelend. Ik kijk af en toe s of er wat interessants te lezen/reageren valt.



Mijn motto : doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Ik Ben bij het Viva forum terecht Gekomen via de Viva.

De keuze van de nickname,Vind de kleur Mooi en leeftijd.

Zit gemiddeld 1,5 uur of langer,soms wel eens te Lang op Viva,social media.

Ik woon samen,Heb 1 lieve zoon,lieve schoon dochter en een lieve kleindochter van 1 jaar.

Woon op mij zelf in een stad in een eensgezins woning.

Ben op zoek na een baan.

Hou van honden en katten maar niet zelf een kat ,maar wel de poes van de buren die hier de hele dag is met toe stemming van de buren.

Mijn favoriete gerecht is lasagne,drank je Fanta zero en snack kalfskroket.

Ik doe wel aan sport ,fitness maar eigenlijk te weinig,moet Vaker gaan.

Heb halflang krullend Haar met kleurtje,anders volkomen grijs denk Ik.

Hou van thrillers,waargebeurde boeken,Romans.

Vind het leuk om films en series te kijken,vooral die van Netflix,HBO en my prime.

Mijn muzieksmaak is nederlandstalig als Ik aan het schoon maken ben en verder engelstalige muziek zo als Adele,George Michael,Lionel Richie,Bruce Springsteen,Michael Jackson en vele Anderen en zet hier ook wel eens een muziek DVD van op.

Mijn favoriete vakantiebestemming is Oostenrijk omdat Daar een familie lid woont.

Ik zou als Ik de loterij zou winnen een Mooie reis maken,geld geven aan zoon en schoon dochter en een Mooie spaarrekening openen Voor onze kleindochter.

Mijn levels motto is doe wat je wilt doen,anders Krijg je er spijt van.
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen? Met dank aan die onovertroffen tumblr ondertussenophetvivaforum

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar? Nou. Niet echt. Ik moest iets verzinnen en het is m'n favoriete album atm.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media? Geen idee, ik turf dat niet.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder? Getrouwd, bijna ideale schoondochter, lieve schoonmoeder.

* Thuis of op jezelf wonend? Op mezelf.

* NL of buitenland, stad of dorp? NL, stad.

* Studerend of werk? Werk.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? Twee kinderen, werk fulltime, 2 maanden borstvoeding per kind, daarna flesvoeding dus ik ben een vreselijk ontaarde moeder :p

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber? Twee katten, honden komen er niet in.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack? Nasi goreng, pannenkoeken, koffie, koffie, koffie, wijn, bier.

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s? Nee.

* Lang haar of een kort pittig kapsel? Halflang.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak? Heel breed. Te breed. Maar ik trek een grens bij alles dat uit Volendam komt.

* Favoriete vakantiebestemming? Schotland en Denemarken.

* Wat doe je als je de loterij wint? Springen. Uitgeven.



Motto: Noem me lief nu ik nog leef.
Noem me lief nu ik nog leef!
Hoi allen,



Ik ben nieuw! Ik ken viva uit de tijd toen de app nog bestond. Uuuuuren heb ik daar gelezen! Ik heb er een hoop van geleerd en ik vind het forum nu nog steeds leerzaam, maar vooral erg komisch!



Ik ben getrouwd, heb kinderen en werk bijna full-time. Borstvoeding wilden ze allemaal niet. Ik let dus niet meer op NOD's, klussen doe ik niet meer aan, maar heb gewoon seks.



Ik heb geen huisdieren, veel te weinig tijd om te reizen (ook veel te weinig geld voor de reizen die ik zou maken als ik wel tijd zou hebben...), drink liters koffie en als ik de loterij win loopt daarna altijd de wekker af...



That's me in a nutshell! Aangenaam!

Kitty.
Je schrijft leuk, Kitty. Welkom!
Dank je wel Amand!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou daar komt ie hihi!!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Ik zocht eigenlijk via google iets over wasmiddel en kwam toen hierop haha vroeger heb ik altijd op fora gezetten dus dacht ik... Waarom niet?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Phoeh... Ik heb eigenlijk nog geen avatar zie ik nu haha. Maar mn nickname gebruik ik eigenlijk al jaren voor games... Hoe ik er ooit op gekomen ben weet ik niet en ik heb ook geen idee of het een bestaande naam is maar overal waar je een gebruikersnaam moet kiezen is deze altijd vrij... Ideaal wel he?!

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Lastig... Het verschilt denk ik echt per dag... Ik kijk verdeeld over de dag een aantal keren erop.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Verliefd... Woon al 6.5jaar gelukkig samen. En ik vind mezelf wel een goeie schoondochter... Al zal mn schoonmoeder dat vast niet vinden hahah.



* Thuis of op jezelf wonend?

Samenwonend.



* NL of buitenland, stad of dorp?

Nederland in een stad... Helaas hihi.



* Studerend of werk?

Werk 2 halve dagen, verder huisvrouw!



* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Geen kids.



* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

Jazeker!! 2 honden, moeder en zoon!



* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Jeetje lastig... Ik hou van buitenlands eten, drink graag thee en ik snack eigenlijk niet zoveel.



* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Ik wandel veel en ik ben wel gek op autoraces! De 24 uur van lemans kijk ik dan ook!



* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Ik heb haar tot mn kont ongeveer... Zegt genoeg denk ik^^



* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Waargebeurde verhalen, ik ben gek op netflix hihi staat zoveel op en muziek ja ik vind veel wel mooi.



* Favoriete vakantiebestemming?

Duitsland!! Lekker wandelen met de honden.



* Wat doe je als je de loterij wint?

Uhm... Op de bank zetten en mn mond houden??





Hopelijk hebben jullie nu een beetje een idee van wie ik ben!
Alle reacties Link kopieren Quote
-
heleris wijzigde dit bericht op 21-01-2020 16:11
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn naam is D4W. Of te wel Down 4 Whatever. Ik kon helaas niks beters verzinnen dan een willekeurige teks die ik op tv hoorde



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

#Via google op de zoekterm 'vriendinnen gezocht Rotterdam '..dus dames, bij deze



- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar? #zoals hierboven gezegd.



- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?#aangezien ik net ben begonnen en qua tijdstip, heb ik nu tijd zat



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? #alleenstaande mama zonder fiscaal partner

* Thuis of op jezelf wonend?

#op mij zelf

* NL of buitenland, stad of dorp?

#NL in 010

* Studerend of werk?

#helaas nu werkzoekende.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? #Zoon 15 en Dochter 7. Altijd werkende moeder geweest.

Borstvoeding of flesvoeding?

#Heel kort borst en snel door naar fles. Bij Dochter niet eens aan borst begonnen. Meteen door naar fles.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

#geen huisdieren.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

#43 en wodka redbull. Eten hou ik altijd van. Bijna alles.

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

#Heb een renband/loopband in mijn flat. Ik hou van rennen ( maar ook van eten )



* Lang haar of een kort pittig kapsel?

#Half lang krullend zwart

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

#House Deep House. Trance. En daarna van alles.

* Favoriete vakantiebestemming?

#Zuid Spanje en Curaçao

* Wat doe je als je de loterij wint?

#Shoppen en elke dag uit eten denk ik



Heb niet echt een levensmotto. Probeer elke dag even te lachen. Dan voel je je een stuk beter.



Grt. D4W
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou allemaal,

Ik ben Girlybraiding en ben 23 jaar. Mijn nickname komt van een van mijn hobby's; het vlechten van haren. Daarnaast dans ik graag en ga ik graag op reis. Ik ben een kattenmens maar ook gek op andere beesten. Momenteel studerend in de zorg.

Ik lees al een paar weken mee op het forum en dacht dat het nu eens tijd werd om een account te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schreef hier afwisselend wel of niet regelmatig mee onder een andere nick, maar wilde niet meer zo "loopable" zijn.

Forummers die mij kende onder mijn oude nick zullen me nog wel herkennen met deze nieuwe naam :-)
Als je doet wat je altijd deed zul je krijgen wat je altijd kreeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Google baby!

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Nope, ik zag een ring met een roze strikje liggen, vandaar!

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Meer dan ik zou moeten maar minder dan belachelijk veel!



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Getrouwd en absoluut de ideale schoondochter... (mijn eigen bescheiden mening waarvan ik niet geheel zeker weet hoe de schoonfamilie er over denkt! )

* Thuis of op jezelf wonend?

Op mezelluf!

* NL of buitenland, stad of dorp?

NL, in een piepklein dorpje!

* Studerend of werk?

Werk

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Kind en flesvoeding, alhoewel, daar hoef ik al een tijdje niet meer mee aan te komen, tegenwoordig prefereert ze een glas.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

1 hond en een honden en kattenmens...alhoewel als fikkie 't loodje legt, en dat zal niet heel lang meer duren, we geen nieuw huisdier zullen nemen.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Lasagna, pizza, tomatensoep...écht van alles!

Drankje; Chocolademelk, thee en vanille cola!

Snack; op het moment is vooral de Cornetto aardbei favoriet!

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

welnee.....

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Hartstikke lang

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Muzieksmaak gaat écht alle kanten op, boeken lees ik met vlagen...soms 3 achter elkaar en en dan maanden niets, tv kijk ik niet zoveel meer...ik volg een aantal series maar verder...meh....

* Favoriete vakantiebestemming?

Scandinavië en stedentrips! Welke steden maken me dan niet uit.

* Wat doe je als je de loterij wint?

Het huis waar we in wonen kopen en de hele boel verbouwen!



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?

Een motto not so much, vooral gewoon doen wat je leuk vindt en een beetje pit d'r in gooien, dat saaie suffe geneuzel kan niemand blij van worden!
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Google. Las al een tijd mee, twee maanden geleden besloten toch eens een account aan te maken.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Nee, niet echt. Alhoewel.. Plaatje is een deel van een kunstwerk van Andy Warhol, wie ik een interessante kunstenaar vind.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Meestal even tussendoor en in de avond.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Vaste relatie van inmiddels twee jaar. Ideale schoondochter.. Heel ander karakter, maar kan het goed vinden met schoonloeder

* Thuis of op jezelf wonend?

Momenteel nog thuis, maar samenwoonplannen staan voor eind dit jaar (nadat ik ben afgestudeerd).

* NL of buitenland, stad of dorp?

Nederland, in een kleine stad.

* Studerend of werk?

Studeer momenteel af! In juni hoop ik te beginnen met werken.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Nop! Voorlopig nog niet op de planning.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

Twee lieve hondjes. Ook gek van ratten geweest: heb er zes gehad. Helaas leven die beestjes zo kort.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Ik ben gek op pasta's, sushi en junk-food

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Ik sport momenteel vier keer per week (BBG, krachttraining)

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Lang haar :-)

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Ben gek op thrillers, fantasy, fictie.. Zowel boeken als films en series. Walking Dead verslaafd en heb ook onder andere True Blood, Breaking Bad, Better Call Saul, Weeds gezien.. Qua boeken: The Sookie Stackhouse novels ( !!).

* Favoriete vakantiebestemming?

Pfoe.. Moeilijk. Elke plek heeft iets unieks en moois!

* Wat doe je als je de loterij wint?

Op dit moment? Een mooi huisje kopen met m'n vriend.. En veel make-up en kleren kopen!



Een motto heb ik niet echt, wel een bepaalde instelling: Als iets je tegenstaat of ongelukkig maakt, dóé er dan wat aan en blijf niet sikkeneuren!
En nu?
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb dit account al langer, maar nooit echt 'actief' geweest, dus bij deze!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Via het blad, dat ik zo'n 4 jaar terug elke week kocht op het station.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Niet bepaald, ik weet nooit nicknames te bedenken en een avatar heb ik nog niet.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Zo nu en dan via het VIVA forum, wil dit wel meer gaan doen. Andere social media is facebook, maar daar post ik bijna tot nooit wat en kijk alleen maar wat anderen doen.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Vaste relatie van 2,5 jaar. Hoop dat ik de ideale schoondochter ben, maar dat heb ik niet aan d'r gevraagd.

* Thuis of op jezelf wonend?

Samenwonend sinds 1,5 jaar.

* NL of buitenland, stad of dorp?

Nederland, in de stad.

* Studerend of werk?

Ik ben sinds augustus 2015 in dienst van de Koninklijke Marine.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

Met kinderen wacht ik nog een aantal jaar!

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

4 cavia's. Heb nooit een hond of kat gehad, maar ben een dierenliefhebber dus ik denk dat het me ook niet uit zou maken.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Ik hou erg veel van Italiaans eten, pasta's en pizza's! Tevens hou ik ook erg van sushi en stamppot boerenkool. Favoriete drankje zal gewoon aanmaaklimonade worden en mijn favoriete snack chocolade haha!

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Ik badminton graag en zo nu en dan ben ik in de fitness te vinden.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Tot net over mijn schouder, niet extreem lang.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Ben dol op Sia en Imagine Dragons! Qua boeken kan me je oorlogsboeken of detectives altijd blij maken. Tv-programma heb ik momenteel niet, vind het wel leuk om series te kijken. Mijn favoriete serie is Orange is the new black.

* Favoriete vakantiebestemming?

Italië!

* Wat doe je als je de loterij wint?

Een mooie vakantie boeken naar een zonnige bestemming met veel cultuur.



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?

Nee, ben nog altijd op zoek naar een goede!
Hoi!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Via een oude nick met een prangende vraag

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Helaas niet, hoewel ik groot fan ben van de Spongebob-serie

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Veel te veel tijd vermoed ik, hoewel ik niet veel reageer



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Verliefd en zoals alle dames hier de ideale schoondochter

* Thuis of op jezelf wonend?

Samenwonend

* NL of buitenland, stad of dorp?

Ver onder de rivieren, tot 1830 Nederlands gebied, in een (middel)grote stad

* Studerend of werk?

Werkzoekende met WO-diploma

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

Katten- en konijnenliefhebber

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Dat wisselt. Op dit moment verslaafd aan salades, koolhydraten (pasta, aardappels, yum!), pindakaas en popcorn

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Hardlopen, maar als ik meer dan 5K loop ben ik al blij

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Middellang

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Klassiekers/non-fictie, actualiteit, oldies

* Favoriete vakantiebestemming?

Waar het warm vertoeven is

* Wat doe je als je de loterij wint?

Zwijgen, ouders een deel geven, op vakantie en een huis kopen



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?

Nee, maar ik sta 100% achter mijn motto
Hallo,zwaai zwaai,



Ik ben Habbekratz en kom uit het mooie Gelderland!



Ik kwam al jarennnnnnnn op het VIVA forum maar onder een andere nickname.Ik had eens zin om geheel nieuw te beginnen:-))

Paar nieuwe forumnamen meegemaakt,op de koffie en.... en.........(kweet namen niet meer)

Dat waren roerige forumtijden met een moord en zelfmoord van 2 forumleden,leukemie bij dochters van forumleden,blog van een forumlid die koopverslaafd was en dus chronisch geldtekort.Maar ook leuke dingen gelukkig.....Viva kom je niet van afgekickt maar wel van ontzettend veel naar minder naar zelden en nu weer af en toe. Dus tot forums!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven