onzichtbare facebook vrienden

11-05-2016 09:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames en enkele heer,



Kun je facebook vrienden verbergen? Stel facebook geeft aan ".." heeft 341 vrienden, maar na een paar keer tellen kom je uit op 223 personen? Hoe kan dit? is dit tegenwoordig iets nieuws wat je kunt aanpassen op facebook?



Dank!
Ja, dat zal het zijn



Interessant om te lezen trouwens hoe jullie hiermee omgaan, Dubbelprik en MadameHooch. Mijn oudste zit in groep 4 en ik ben aan het nadenken over hoe en wat. Mijn kinderen hebben eigen iPads maar die zijn volledig door ons ingericht met Netflix en min of meer educatieve apps Mijn oudste wilde ineens een YouTube-vlog, omdat een kind uit groep 5 er ook een heeft. Maar voor een YouTube-account is ze nog te jong, en daar legde ze zich bij neer. Volgens mij weet ze nauwelijks wat een vlog is.
Hoe komt een 13 jarige in godsnaam aan zóveel vrienden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 11 mei 2016 @ 18:39:

Hoe komt een 13 jarige in godsnaam aan zóveel vrienden?

Dat zat ik me ook af te vragen.

Waarom heb je haar ww niet TO?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Rhaegal schreef op 11 mei 2016 @ 18:39:

Hoe komt een 13 jarige in godsnaam aan zóveel vrienden?In mijn ervaring: hoe jonger, hoe meer vrienden. Omdat toevoegen kinderlijk eenvoudig is. En hoe ouder, hoe selectiever. Want je kan de gevolgen beter inschatten.
Alle reacties Link kopieren
Die onzichtbare vrienden kunnen ook door een app komen. Je kunt met de volgende app gewoon aangeven hoeveel vrienden je wilt hebben. Dan regelt de app de rest. Stel dat er 300 vrienden staat, dan zou het kunnen dat het er minder zijn.

Je moet gewoon inloggen met Facebook en aangeven hoeveel vrienden je wilt. Apart hè :P



https://apps.facebook.com ... 3a071eb3760d28f52dc/fcbg/?cat=1&pid=3&i=270799
Alle reacties Link kopieren
Dit is het appje voor de extra Facebookvrienden ter bewijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven