World of Warcraft - wat heb ik allemaal nodig?

29-12-2012 12:04 81 berichten
Hoi!



Heb de afgelopen dag een trial-versie van WoW gespeeld en vind het erg leuk. Een dezer dagen verloopt de trial en zou ik in theorie alleen nog kunnen spelen als ik dingen aanschaf. Maar... wat moet ik dan allemaal aanschaffen? Een gamecard, zo heb ik begrepen, maar welk spel dan? Is 1 voldoende of moet je alle uitbreidingen aanschaffen? En wat kost het nou per maand, want daar lees ik verschillende dingen over...



Ik weet dat er meerdere WoW-topics zijn, maar volgens mij gaan die over andere onderwerpen. Mochten mijn vragen al in 1 van de topics behandeld zijn, dan hoor ik het wel....
..
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat maar nog steeds actief?
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Aan de goede oude tijd. zucht. ik speelde ook vanaf 2007. op het einde van mije speeldagen was ik een redelijk hardcore raider. ik had een healing priest (draenei) , een healing shaman (ook draenei) en een healing druid (mijn rol in de guild is duidelijk toch? :p). Dat waren toch mijn betere chars. Verder op maximaal level maar meer voor instances een roque, palladin en druid.



Wat een lol hebben we beleefd. Met onze guild hadden we jaarlijks een meeting, steeds in een ander land. Op een gegeven moment speelde ik 70 tot 80 uur per week. En dat terwijl ik tken al een zoon had. Toen heb ik alles wat ik ingame had en niet soulbound was weggegeven en ben ik gestopt met spelen.



Als alle kinderen de deur uit zijn over twintig jaar en er nog WOW is dan kom ik de deur niet meer uit haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Melissa77 schreef op 11 mei 2016 @ 21:26:

Aan de goede oude tijd. zucht. ik speelde ook vanaf 2007. op het einde van mije speeldagen was ik een redelijk hardcore raider. ik had een healing priest (draenei) , een healing shaman (ook draenei) en een healing druid (mijn rol in de guild is duidelijk toch? :p). Dat waren toch mijn betere chars. Verder op maximaal level maar meer voor instances een roque, palladin en druid.



Wat een lol hebben we beleefd. Met onze guild hadden we jaarlijks een meeting, steeds in een ander land. Op een gegeven moment speelde ik 70 tot 80 uur per week. En dat terwijl ik tken al een zoon had. Toen heb ik alles wat ik ingame had en niet soulbound was weggegeven en ben ik gestopt met spelen.



Als alle kinderen de deur uit zijn over twintig jaar en er nog WOW is dan kom ik de deur niet meer uit haha



Oh wauw, goed dat je voor je kinderen kiest ipv WoW ( zoals sommige mensen) .



Het blijft een supergoede game, blijf het ook zeker nog een geruime tijd spelen ( met Legion in het vooruitzicht)
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Wow is echt verslavend, je kunt het nonstop spelen en er is altijd nog wel iets wat je wil hebben. Ik viel ook echt even in een gat nadat ik stopte. Maar ik kan niet "even" spelen en mijn kinderen verdienen meer dan de hele dag cartoons kijken en mama zien spelen. Ik heb zelfs geen PC meer op het moment ... Ja goede keuze
Alle reacties Link kopieren
Het is een pittig spel als het aankomt op stoppen inderdaad. Je wilt er continue in blijven, meer gear, meer aandacht en noem maar op. Die beslissing is dan ook moeilijk om te maken.



Nogmaals, respect! ( en tot over 20 jaar in Azeroth haha!)
Wish you were beer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven