maginon nachtkijker aldi...doet het alleen op lader zo lijkt

13-05-2016 19:30 5 berichten
Hoi!



Ik hoop dat iemand hier mij advies kan geven....Ik heb vandaag de maginon NV 400DC nachtkijker bij de Aldi gekocht voor mijn zoon. Hij wilde al zo graag zo'n ding hebben, maar best duur en een mooie aanbieding bij Aldi...met een zomervakantie in de Ardennen voor de boeg..helemaal leuk. Maar..het lijkt erop dat hij het wel doet zolang hij aangesloten is op de lader, maar zodra ik de stekker eruit haal, doet hij het niet meer. Terwijl het lampje aangeeft dat de meegeleverde oplaadbare batterijen vol zijn..ik ben echt een nitwit op dit vlak (shame on me)....iemand hier advies? Moet wel zeggen dat het boekje aangeeft dat de oplaadtijd 4,5 uur duurt, en we hebben hem losgekoppeld na 3 uur..tja, het lampje gaf aan dat hij opgeladen is...zijn we te ongeduldig of is hier iets mis? Hij ligt nu weer in de lader hoor, we zien morgen verder maar als iemand ervaring of tips heeft dan hoor ik het graag :-)



Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Leg hem een nachtje aan de lader en de volgende dag even opnieuw kijken?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Dat sowieso natuurlijk! En dank voor je reactie! We wachten ff af of het probleem na en nachtje lader nog steeds aanwezig is, maar toch..ik dacht...ik gooi het maar ff in de deskundigengroep :-)
Alle reacties Link kopieren
En, doet 'ie het nu wel?
Nee, hij deed het na heel lang opladen nog niet (Het lampje gaf aan dat het laden voltooid zou moeten zijn). Tenminste, niet op de batterijen. Wel aangesloten op stroom. Ik heb hem inmiddels teruggebracht. Gelukkig deden ze daar helemaal niet moeilijk over. Sterker nog, ze vroegen niet eens wat er nu precies aan de hand was. Ik kreeg meteen mijn geld terug en ze keken niet eens of de inhoud van de doos compleet was... Ik las op een ander forum dat een veel voorkomend probleem is bij dit type dat de oplaadfunctie niet werkt...het had natuurlijk ook aan de bijgeleverde oplaadbare batterijen kunnen liggen, maar ik heb hem toch maar teruggebracht.Nu maar even op zoek naar een alternatief :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven