(Hardloop)vriendin gezocht Arnhem

01-01-2016 20:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Arnhemse meisjes!



Sinds anderhalf jaar heb ik een liefje in Arnhem.

Ik kom zelf uit Den Haag, waar ik een leuke vriendengroep heb, maar ik mis hier in de weekenden een beetje de gezelligheid van vriendinnen.



Ik ben 34 jaar, loop graag hard (niet al te fanatiek 😊) en ben dol op shoppen.

Wie heeft er zin om af en toe een cappuccino te doen in de stad of gaat er in het weekend mee voor een rondje Sonsbeek?



Gelukkig nieuwjaar!



DD
Alle reacties Link kopieren
Hoi DD,



Wat leuk! Ik woon sindskort (ook) in Arnhem bij m'n vriend en merk dat het contact aan "eigen vrienden" ook mis. Ik sport graag (voornamelijk sportschool, heel af en toe hardlopen) en ga graag de stad in om te winkelen, koffietje/wijntje te doen etc. Ik ben overigens 24.

Wie weet kunnen we samen een keer een rondje gaan lopen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wij zijn na 15 jaar weer terug naar de provincie. Nu wonen we ee jaartje in ede maar gaan volgend jaar naar ahem als ons huis af is.

Ben 35 jaar en heb 2 kleine kids. 5 jaar in dh gewoond en 10 jaar in Utrecht. Nu weer terug.naar waar we vandaan komen. Arnhem Noord is super leuk maar ken er nog maar weinig mensen. Zou graag een koffietje doen bij de witte villa in sonsbeek of een rondje lopen hier op de hei!



Gr nien
Alle reacties Link kopieren
Hoi ander Arnhems meisje,



Ook ik (32 jaar) heb sinds anderhalf jaar een liefje in Arnhem en zou graag mijn vriendenkring hier willen uitbreiden. Hardlopen Cappuccino klinkt goed! Mail gerust als je interesse hebt: oftewelkrokodil@outlook.com.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



ook ik ben voor vriendlief vertrokken naar Arnhem en merk dat het lastiger is dan gedacht om hier een vriendenkring op te bouwen. Mocht je zin hebben om eens iets af te spreken?



Ik ben trouwens Barbara, 28, niet zo'n fan van hardlopen , wel van groepslessen in de sportschool en houd ook van shoppen, gezellig lunchen in de stad, koken, en ben naast mijn werk vaak creatief bezig.



Mijn emailadres: barbara-online@outlook.com. Vind ik vaak wat gemakkelijker werken dan via dit forum.



Ik zou het leuk vinden wat van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Deidre,



Het lijkt me leuk om in contact te komen! Ik ben 33, sportief en woon met mijn vriend in Arnhem.



Hoop wat van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
--

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven