leuke meiden gezocht nieuwegein/ijsselstein

16-12-2012 13:33 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



sinds kort woon ik in ijsselstein en ik zou graag wat meiden leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen.

hou je ook van de sauna, naar de bioscoop gaan, de kroeg in of het terras op?

ik ben 26, single en werk fulltime in de jeugdzorg.



groetjes nicole
Alle reacties Link kopieren
Heey! Woon daar niet in de buurt, maar mocht je toch zin hebben een keer een saai middagje te chatten of mailen, dan zou ik dat leuk vinden! je kunt me op facebook vinden: lisanne aberg

liefs

lisanne
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 maanden geleden verhuisd uit IJsselstein, maar niet getreurd hoor er wonen nog veel meer leuke meiden daar! ) Succes met je zoektocht en veel woonplezier
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nicole,



Ik ben 24 jaar en woon sinds kort in de buurt van Utrecht. Ik heb een vriend, werk fulltime en ben ook op zoek naar leuke meiden om dingen mee te ondernemen. Heb je misschien een emailadres, zodat we kunnen mailen?
Hey Nicole,



Ik woon in Nieuwegein sinds 2 jaar, heb 3 jaar in de jeugdzorg gewerkt en werk nu in de vg-sector. Ik ben 29 en 2 weken per maand alleenwonend, mijn vriend werkt in Frankrijk.

Ik heb wel al aardig wat sociale contacten opgebouwd, maar nog wel af en toe een avondje of vrije dag, dat ik niets te doen heb.

Als het je leuk lijkt om een keer af te spreken, laat maar weten.

Kunnen wel een keer naar de bios in Nieuwegein, lekker dichtbij.

Of gezellig op terras in IJsselstein. Ik vind het ook leuk om naar Utrecht te gaan, alleen als ik de dag erna vroeg moet werken, is me dat soms te vermoeiend.



Groetjes Nicole
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,



Zag pas net dit oproepje! Iemand van jullie zin om een keer iets leuks te ondernemen?

Drie jaar geleden ben ik naar IJsselstein verhuist, hier woon ik samen met mijn vriend. Ken aardig wat mensen, maar niet echt mensen waar ik spontaan wat mee afspreek. Dit doe ik wel met vriendinnen uit mijn oude woonplaats, maar dit ligt niet naast de deur. Zou het leuk vinden om eens spontaan een wijntje te gaan drinken of naar de bioscoop te gaan. Ben trouwens dertig.



Het is een iets ouder oproepje, maar ik hoop dat er nog reacties op komen.



Groetjes, Vigelund
Alle reacties Link kopieren
Hey Vigelund,



Dit is niet mijn oproepje maar ik las jouw berichtje en wou toch even reageren; oproepjes voor Nieuwegein/IJsselstein komen nou eenmaal niet veel voor



Ik ben een meid van net 30, werk en woon samen met mijn vriend in Nieuwegein en door een verhuizing van mijzelf en van vriendinnen wonen mijn vriendinnen toch iets te ver weg om spontaan af te spreken.



Zou het leuk vinden om spontaan te kunnen afspreken, zonder dat de agenda erbij gehaald moet worden om vervolgens pas over twee weken te kunnen afspreken. Ga graag uit eten, sporten (om al dat lekkere eten te compenseren), winkelen of gewoon gezellig kletsen op de bank met een kop thee.



Als het je leuk lijkt om een keertje iets leuks te gaan doen: pietjepuk083@gmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Weer even een up.



Ik ben net in IJsselstein komen wonen, een totaal nieuwe start na 12 jaar in het noorden. Ik ben 30 jaar, houd van rockconcerten/muziek, bordspelletjes, cultuur snuiven, en nog veel meer.



Ik ken hier vrijwel niemand, dus ik heb alle ruimte om nieuwe mensen te leren kennen. Staan er nog mensen open voor nieuwe contacten opdoen? Laat het hier even weten of stuur me een mailtje op guinnevere2000@gmail.com.
quote:Guinnevere schreef op 26 augustus 2013 @ 22:01:

Weer even een up.



Ik ben net in IJsselstein komen wonen, een totaal nieuwe start na 12 jaar in het noorden. Ik ben 30 jaar, houd van rockconcerten/muziek, bordspelletjes, cultuur snuiven, en nog veel meer.



Ik ken hier vrijwel niemand, dus ik heb alle ruimte om nieuwe mensen te leren kennen. Staan er nog mensen open voor nieuwe contacten opdoen? Laat het hier even weten of stuur me een mailtje op guinnevere2000@gmail.com.IJsselstein hier! Oh, voor die bordspelletjes met een lekkere bak thee erbij doe ik het wel!!! Ik mail je wel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kelly en ik woon nu een kleine 4 jaar in Ijsselstein. Helaas voel ik me na die 4 jaar nog steeds heel erg alleen en zou het leuk vinden om in contact te komen met andere meiden. :(



Ik ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend. Vriendinnen heb ik hier helaas niet... Ik hou van gezelligheid, shoppen, kletsen, lachen, maar bankhangen met een leuke film is ook leuk Wil meer over mij weten of met mij in contact komen, let me know
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben Sandra, 26 jaar en ik woon sinds een paar weken samen met mijn vriend in Nieuwegein. Ik ben geboren en getogen in Leeuwarden(Friesland). Ik ken hier verder helemaal niemand en zou graag leuke contacten op doen om dingen te ondernemen of gewoon lekker te chillen! ik vind het leuk om bordspellen te doen, gaming(ps3) dansen, rockmuziek in een cafe of festival, creatief te doen door te tekenen, terrasje te pakken, bioscoopje of gezellig op de bank filmpje etc!



Spreekt dit je aan? don't be afraid and send me an email!

sandravanhouten88@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
quote:Polkadot28 schreef op 27 augustus 2013 @ 19:07:

[...]





IJsselstein hier! Oh, voor die bordspelletjes met een lekkere bak thee erbij doe ik het wel!!! Ik mail je wel!Kan er nog een persoon bij die gezellige bordspelletjes en kopjes thee??:D of ben ik er een jaartje(!)xD te laat mee haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinnevere schreef op 26 augustus 2013 @ 22:01:

Weer even een up.



Ik ben net in IJsselstein komen wonen, een totaal nieuwe start na 12 jaar in het noorden. Ik ben 30 jaar, houd van rockconcerten/muziek, bordspelletjes, cultuur snuiven, en nog veel meer.



Ik ken hier vrijwel niemand, dus ik heb alle ruimte om nieuwe mensen te leren kennen. Staan er nog mensen open voor nieuwe contacten opdoen? Laat het hier even weten of stuur me een mailtje op guinnevere2000@gmail.com.



Hallo,



zie mn berichtje hierboven voor info over mij:P Ook ik zoek contacten in NIeuwegein en omgeving omdat ik van gezelligheid houd. Is er nog ruimte voor een persoon om mee te doen met de bordspelletjes en kopjes thee?
Alle reacties Link kopieren
hoi allen, ik zie nu de updates! prima om een keer wat te organiseren, zullen we eens afspreken bij een leuk café/koffietentje o.i.d.? in IJsselstein weet ik wel wat leuke adresjes, maar Nieuwegein is wat mij betreft ook goed.



ik zal Sandra mailen, ik ben nog steeds bereikbaar onder guinnevere2000 _at_ gee mail
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik ben Anne, 32 jaar en sinds december woon ik Ijsselstein omdat ik ben gaan samenwonen met mijn vriend. Daarvoor woonde ik 10 jaar in Amsterdam en daarvoor in Breda. Ik ken dus niemand in deze omgeving :-). De laatste reactie in dit topic is alweer even geleden zie ik. ik zou graag wat nieuwe mensen willen leren kennen in Ijsselstein om leuke dingen mee te ondernemen, terrasje, bioscoop oid. Ik ben benieuwd hoe jullie contact is vergaan? Ondernemen jullie weleens wat samen of hebben jullie nog tips voor leuke activiteiten in Ijsselstein.



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Anne,



Ik ben in januari verhuisd vanuit Rotterdam naar Ijsselstein. Best een overgang maar ik heb het erg naar mijn zin nu. Wel jammer dat mijn vriendinnen vooral in omgeving Rotterdam wonen en ik dus vaak ik de auto moet stappen. Ik zou het ook leuk vinden om hier wat meer mensen te leren kennen. Over mij: 30 jaar, werk in FMCG als marketeer, zwanger van eerste kindje en ik hou erg van lekker eten. Wellicht kunnen we keertje afspreken voor een drankje in het centrum?



Groetjes,



Mara
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik zou graag wat mensen leren kennen in IJsselstein. De bovenstaande berichten zijn al wat ouder, zijn jullie al iets gestart? Het lijkt mij leuk ergens bij aan te sluiten of iets nieuws te starten. Gezellig iets drinken in het stadje van IJsselstein of ander gezellige bezigheden. Ik ben 30 jaar, getrouwd en heb een dochtertje van 20 maanden. Ik werk als gezinsbegeleider in de jeugdzorg. Wie vindt het ook leuk om mij te leren kennen? Je kunt mij mailen op k_v_schoonhoven@hotmail.com. Hopelijk tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven