Mede-Nerds gezocht! ;)

11-05-2016 22:15 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Zijn er toevallig nog mensen die WoW spelen en het leuk vinden om samen te levelen, raiden , ervaringen/tips uit te wisselen of iets in die trant?



Hoor het graag ^^
anoniem_271679 wijzigde dit bericht op 11-05-2016 22:15
Reden: Foutje
% gewijzigd
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
@Muloza Hierzo jaren op Wildhammer gespeeld. (Alliance kant) maar met de guild mee verhuisd naar Silvermoon. Heb wel horde op Chamber of Aspects.
Alle reacties Link kopieren
quote:valisha schreef op 14 mei 2016 @ 22:28:

[...]





Hier ook :D

High five :D



Ik speel overigens ook op Chamber of Aspects, orc rogue en troll warlock. Heb veel raids gedaan in de huidige expansion, maar ben die instances een beetje beu geworden...



Als Legion uit is, weet ik niet of ik nog horde wil blijven. Tot 4 jaar geleden was ik altijd alliance geweest.
Alle reacties Link kopieren
We zoeken nog raiders in onze guild op Silvermoon (alliance) mocht je willen switchen ;)



Op chamber speel ik niet zo vaak. Zat daar eerst in de guild Enrage maar we (man en ik) hebben alle chars in onze bankguild geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Hm, klinkt verleidelijk om te switchen. Ik raid normaal ook samen met mijn vriend. Welke guild zittten jullie nu in?
Alle reacties Link kopieren
Haha echt he.. in mijn guild raiden ze helaas niet zoveel, zit er over te denken om ook over te stappen ( dutchmen )
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Avatars of War - Silvermoon. Ik ben de raidleader/raidorganiser. Man is gm :p We zijn een aantal weken weer terug begonnen met raiden na een 7maanden raidbreak ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:valisha schreef op 15 mei 2016 @ 12:10:

Avatars of War - Silvermoon. Ik ben de raidleader/raidorganiser. Man is gm :p We zijn een aantal weken weer terug begonnen met raiden na een 7maanden raidbreak ;)Aah handig dus lol. Is Silvermoon een ok realm? Hoor het wel vaker dus was nieuwsgierig
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
quote:valisha schreef op 15 mei 2016 @ 12:10:

Avatars of War - Silvermoon. Ik ben de raidleader/raidorganiser. Man is gm :p We zijn een aantal weken weer terug begonnen met raiden na een 7maanden raidbreak ;)Mijn vriend is ook wel geïnteresseerd. Hij wil graag een nieuwe char levelen dan, en speelt alle classes graag, alleen wil hij niet tanken. Zijn er classes waar jullie nood aan hebben? Hij levelt nogal snel :P
Alle reacties Link kopieren
@Meaki We zijn altijd op zoek naar ranged en healers ;) Komen er altijd te kort.



@Tribal-Lautje Silvermoon is zeker een ok server :D Heel erg actief en geloof 90% is Alliance ;)



Als jullie willen kunnen jullie mij toevoegen btw: Jeda#2592
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben je toegevoegd
Ik speel op ravencrest. Wil best een 6de guardian druid levelen als een viva guild in de maak is.
Alle reacties Link kopieren
Helaas te druk met mijn eigen guild op Silvermoon ;) Maar :P je bent altijd welkom hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
@Meaki Ik zag het al ;)
Alle reacties Link kopieren
Voeg ik je vanavond even toe Valisha!
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zitten inmiddels in de guild. De alliance garrison is moooooi, die had ik nog nooit eerder gezien :D
Alle reacties Link kopieren
Alleen nu in een mini raidbreak/vakantie dus minder online ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:valisha schreef op 17 mei 2016 @ 20:14:

Alleen nu in een mini raidbreak/vakantie dus minder online ;)Ah zonde:p
Wish you were beer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven