Iedere avond iets leuks te doen????

22-07-2007 20:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden (& mannen?)!



Ik vroeg mij iets af... En gezien mensen op een forum altijd veel eerlijker zijn leek mij dit een goed idee....



Hebben jullie bijna iedere avond iets leuks te doen?

Het is nl. zo, ik heb vaak het gevoel dat als ik een "lege" week heb (een week waarbij ik niet afgesproken heb met vriendinnnen/vrienden) ik niet 'goed' ben. En met goed bedoel ik dat ik mij niet goed genoeg voel soms, dat ik niet geslaagd ben, dat ik abnormaal ben...



Ik hoor ook zo vaak om mij heen mensen zeggen dat ze hun huis allleen gebruiken om te slapen, terwijl ik vrij vaak thuis ben een avond, en alleen omdat ik alleen woon...



Dus, hoe zit dat bij jullie?



PS: Ik heb wel een grote vriendenkring, het is niet zo dat ik weinig sociale contacten heb.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iedere avond wel iets leuk te doen, lekker film kijken met mijn vriend, een boek lezen, forummen en idd af en toe eens met vriendinnen afspreken. Thuis zijn is ook leuk.:)
Alle reacties Link kopieren
ik neem aan dat je iets leuks buitenshuis bedoelt.....enneh...GODZIJDANK NEE!ik vind het heerlijk om thuis te zijn en beetje te 'pielen' . ik vind het al vervelend als ik in een weekend 2 'dingen' moet. Af en toe 'iets leuks' is prima, maar bij voorkeur niet elke week en zeker niet elke avond. (tenzij je dingen met mijn man en/of dochter er ook bijtelt, dan doe ik elke dag het leifts wat leuks! en dat begint al bij lekker knuffelen met mijn meissie.)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben single en woon ook alleen. Ik ken je 'probleem' wel. Het is alleen bij mij zo dat ik meestal doordeweeks heel veel afspraken zou kunnen maken en in het weekend vaak alleen zit.

Ik heb namelijk veel kennissen die samenwonen. Zij willen het liefst doordeweeeks afspreken, terwijl ik het liefst in het weekend afspreek. Ik werk fulltime en trek dat gewoon niet. Ik heb het tijden gedaan, maar nu niet meer. Ik spreek 2 tot 3 keer af. En dat varieert van lekker een uur wandelen en dan allebei weer naar je eigen huis, tot eten bij iemand of even bij mijn ouders langs gaan.

Ik merk dat ik veel gelukkiger ben door meer te leven op mijn manier. En niet altijd maar kijken naar anderen. Niets is wat het lijkt!! Echt!!



Vandaag heb ik me lekker opgesloten in huis. Heerlijk twee films gehuurd, telefoon uit gezet. Mede doordat ik toch geen afspraken had hoor! Maar ja ik probeer maar een beetje positief te blijven.



Meid, probeer niet altijd mee te moeten doen met 'de maatschappij'. Als je een vent had waarmee je woonde dan had je niet met dit probleem gezeten. Dan had je altijd wel iemand om je heen.



Doe lekker je eigen ding! Ik snap je heel goed en ik vind het ook niet altijd makkelijk. Ik weet dat er zoveel leuke dingen te doen zijn, maar ja het is niet realistisch.
Nee, ik heb ook niet elke avond iets leuks te doen in de zin van uitgaan, uit eten, met vriendinnen afspreken, sporten enz. Wie wel?

Ben veel thuis en vind dat heerlijk.
Precies wat mijn voorganger ook schrijft, kijk niet teveel naar wat de maatschappij je oplegt. Goeie opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Net zoals Sterretje ben ik single, fulltime job en vind ik het heerlijk zo nu en dan alleen thuis te zijn, heb het ook echt nodig, ene week is mijn agenda vol, andere week niet, maar als de agenda vol is, heb ik al de gedachte van aaaahhh, wanneer weer een avondje voor mezelf, lekker aanrommelen, wasje doen, vuilnis, bankhangen, mijn katten knuffelen, ben ook wel eens een dag in het weekend alleen, maar heb ik ook geen problemen mee, daarom heen plan ik genoeg leuke dingen, dus ben eigenlijk wel erg op mijn eigen avond/dag gesteld.
Alle reacties Link kopieren
Superfijn dit te lezen!!!



Ik heb het opgeslagen in een Word documentje, om het nog eens na te lezen :)



Volgens mij ben ik een beetje gevoelig voor de "sex and the city" series etc, waarbij de vrouw altijd een superdruk wezen is...



Sterretjesterretje: had echt iets aan je reactie :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven