Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Ja, zo jammer dat blackadder of bottom niet op Netflix staat.
Dat heb ik nooit gezien hoewel ik er goede verhalen maar ook slechte over heb gehoord. Soms heb ik helemaal geen zin in series (serie-moe) en als ik dat wel heb dan staan komedies geloof ik zo'n beetje achteraan de rij. Ik ben toch echt van de thrillers, mystery, supernatural, horror en aanverwanten, die gaan altijd voor.



Zo had ik me ooit voorgenomen om Better call Saul te gaan kijken, omdat ik Saul geweldig vond in Breaking Bad. Maar ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen, misschien ook wel omdat ik niet zeker weet of het comedy is of niet of dat het meer richting Breaking Bad gaat (wat ook hilarisch was zo nu en dan trouwens ).
quote:Starshine schreef op 20 mei 2016 @ 21:49:

Ja, zo jammer dat blackadder of bottom niet op Netflix staat.



Die staan vast wel op Youtube ofzo. Putlocker misschien? Die hebben ook veel.

Ja Bottom hahaha. Zo leuk. Die Engelse humor it, daarom kijk ik bijvoorbeeld Formule 1 altijd via Sky Sports, zoveel leuker met dat Engelse commentaar!
Oja, het staat vast wel ergens op Internet. Maar gewoon Netflix aanklikken is makkelijker.
Ik heb geen Netflix, dus ik was sowieso altijd offtopic in dat andere topic ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 20 mei 2016 @ 22:07:

Ik heb geen Netflix, dus ik was sowieso altijd offtopic in dat andere topic ;)Ik ook was al tijden van plan een algemeen series topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 20 mei 2016 @ 15:12:

How I met your mother vond ik ook niet leuk btw

Ik ook niet.





Love vind ik wel leuk. En friends kan ik blijven kijken en that 70's show ook.

Bij Modern family vond ik Phil? heel irritant daarom afgehaakt maar als ik er toevallig langs zap blijf ik wel hangen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke serie vind ik trouwens ook Younger, iemand hier dat ook gezien?
nee, kende ik niet. Het verhaal klinkt leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het heel leuk. Ook leuk is Hindsight over een vrouw die terugreist naar de jaren 90. Veel herkenbare dingen
*noteert*
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu de eerste aflevering van Lucifer aan het kijken maar twijfel of het wel wat voor mij is. Series met demonen etc hebben me na Charmed niet echt meer kunnen boeien.
In het kader van lekker makkelijk entertainment ben ik eindelijk begonnen aan s2 van Orange is the new black.

Toch wel weer leuk en je valt er zo weer in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dadelijk Game of thrones kijken, ben erg benieuwd!
quote:dolfje schreef op 23 mei 2016 @ 19:23:

Ik ga dadelijk Game of thrones kijken, ben erg benieuwd!



Leuk! Ik moet de nieuwste aflevering nog kijken. Of begin je bij seizoen 1?



Vandaag is mijn zeldzame tv avond met the blacklist en 11-22-63. Of misschien neem ik de laatste op en ga ik Penny Dreadful kijken. Daarvan staat ook weer een nieuwe aflevering op Netflix.



Wat een geweldig mooie serie is dat toch. Absolutely it
Ga ik morgen kijken en ook fear the walking dead. Ik ben lekker vrij



Ik moet trouwens nog steeds sons of anarchy afkijken maar eigenlijk boeit het me niet meer zo.
Fear the walking dead, ik heb nog geen een aflevering gezien van het nieuwe seizoen maar lurk wel mee in het FTWD topic dus weet dat t spannend is!



Sons of Anarchy moet ik nog 4 seizoenen van zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 23 mei 2016 @ 20:32:

[...]





Leuk! Ik moet de nieuwste aflevering nog kijken. Of begin je bij seizoen 1?



Vandaag is mijn zeldzame tv avond met the blacklist en 11-22-63. Of misschien neem ik de laatste op en ga ik Penny Dreadful kijken. Daarvan staat ook weer een nieuwe aflevering op Netflix.



Wat een geweldig mooie serie is dat toch. Absolutely itNee de nieuwste aflevering!
Blacklist spoiler:



eindelijk die Solomon dood! Hoop ik tenminste. Wat een irritant personage is dat!



Nu ga ik weer verder kijken
Alle reacties Link kopieren
Blacklist kon mij na een aflevering of 4 niet meer boeien. Net als Person of interest. Begon goed maar bleef niet goed genoeg.
Ik vind the blacklist nog steeds wel een leuke serie. Maar goed, ik ben ook een James Spader fan Hij maakt wel de serie. Zonder hem was t een stuk minder geweest.



Nieuwste aflevering van Penny Dreadful was erg mooi en ontroerend. Heb wel wat traantjes weggepinkt.



Spoiler:



mooi om meer te weten te komen over John Clare. Over wie hij was voordat hij terug kwam als het "monster" van Frankenstein



Nu nog een aflevering van Bloodline. Ben ik bij voordat het 2e seizoen begint.



GOT ga ik morgen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er ook bij.

Leuk, een algemeen seriestopic! Ik ga straks Game of Thrones kijken en heb ook nog de nieuwste afleveringen van Fear The Walking Dead en Outlander voor de boeg. En de laatste 2 aflevering van het meest recente seizoen van Once Upon A Time.



In de zomer, nu het leeuwendeel van mijn series aan de break is begonnen, ga ik aan opgespaarde series beginnen.
Welkom Liadan!



Zo van t TWD topic naar hier!
Alle reacties Link kopieren
Op de laatste pagina zie ik alleen Starshine, dolfje en jou.
Alle reacties Link kopieren
En nu zie ik tattou en Merlijne ook.



Leuk nieuwe forummers leren kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven