Womanizer

08-04-2015 17:01 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

laatst zag ik de womanizer bij spuiten en slikken, het is een seksspeeltje die werk met lucht druk in plaats met trillingen wat er prettig moet voelen. Nu is me vraag zijn er hier anderen vrouwen die het al gebruikt hebben en hoe was de ervaring? Gebruik je het alleen of met je (seks)partner? Ben namelijk erg benieuwd, want hij is behoorlijk prijzig.



alvast bedankt x
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de womanizer nu een poosje. Ik was er erg nieuwsgierig naar na alle goede verhalen erover. Ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo 'mindblowing' is als verwacht.



Uiteraard doet het prima waar het voor bedoeld is Maar niet beter dan m'n vingers of een speeltje van bijvoorbeeld een paar euro.



Toch merk ik dat ik het regelmatig uit de kast pak. Zo vind ik het wel erg lekker om met de verschillende standen te spelen en zo m'n orgasme te bespelen. Ook met andere speeltjes, of een man, is het zeker een geslaagd iets.
Alle reacties Link kopieren
Nou hierbij dan ook mijn review:



Ik vind em wat tegen vallen.

Lastig vind ik dat je stil blijft liggen en er verder weinig actie gebeurd. Ik ben wel van het spelen. Hier langs ...daar langs...wat aandacht voor mn borsten en dan weer even verder daar beneden.

En dat gaat hierbij niet.

Het gevoel is wel prettig maar alleen hiermee krijg ik geen orgasme.

Ik heb em ook tegen mn tepels gehouden en dat voelt ook wel ok...verhoogt het idee van wat spelen maar verder moet ik echt wat moeite doen om in de stemming te komen.

Maar alleen klaar liggen womanizer op mn klit en langzal ze leven in de gloria lukt mij dus niet.



Kortom zonde van de 180 euro
@ Williewop:



Jee...zo zie je maar. Zoveel mensen...zoveel meningen. Wat ik geweldig vind, kan een ander helemaal bagger vinden.



Ik moet je eerlijk zeggen dat ikzelf de Womanizer vaak in ons seksspel betrek. Als ik masturbeer, gebruik ik hem zelden.

Op de een of andere manier stoort me dan zelfs dát ( redelijk stille) geluid.



Ik ben meestal al opgewonden als ik hem erbij neem, zeg maar.

En hij klaart de klus dan vaak binnen een minuut.



Maar het is idd ook al voorgekomen dat ik hem gebruikte bij het masturberen en het dan niet wilde lukken binnen het maximale kwartier dat ze aanraden het ding te gebruiken.



Jammer dat je het een " miskoop" vindt. Dan is alles natuurlijk te duur.

Van dat stilliggen, dat klopt.

Daarom gebruik ik hem ook vaak als " cherry on the pie".

Is dat miss nog een tip?



Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Feetje dat zogenaamde stille geluid is idd een ding....verhoogt de spanning ook niet echt zeg maar.

Ik was het nog helemaal vergeten te melden.

M'n man is een maand weg nu. Dus had gehoopt em alleen te kunnen gebruiken. Maar zodra hij terug is zal ik het er ook eens bij pakken. Wie weet....
Haha...zeker doen! Ik bedoel...je hebt 'm nu toch...



Mss krijgen we nog een latere review. Ben benieuwd.
quote:Williewop schreef op 05 mei 2016 @ 21:53:

Nou hierbij dan ook mijn review:



Ik vind em wat tegen vallen.

Lastig vind ik dat je stil blijft liggen en er verder weinig actie gebeurd. Ik ben wel van het spelen. Hier langs ...daar langs...wat aandacht voor mn borsten en dan weer even verder daar beneden.

En dat gaat hierbij niet.

Het gevoel is wel prettig maar alleen hiermee krijg ik geen orgasme.

Ik heb em ook tegen mn tepels gehouden en dat voelt ook wel ok...verhoogt het idee van wat spelen maar verder moet ik echt wat moeite doen om in de stemming te komen.

Maar alleen klaar liggen womanizer op mn klit en langzal ze leven in de gloria lukt mij dus niet.



Kortom zonde van de 180 euro



Als ik van het boodschappen doen thuiskom en ga liggen gaat 't m ook bij mij niet worden, volgens mij bij niemand.

Een womanizer om mij in de stemming te laten komen lijkt mij dan ook een utopie! Daar is ie ook niet voor is mijn gevoel, net als al die andere speeltjes. Een leuke aanvulling.

Ik moet echt al wel wat zin hebben voor het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Is hij ook makkelijk te gebruiken tijdens de seks met je man? Tijdens de penetratie?
Alle reacties Link kopieren
quote:flipfl0p schreef op 22 mei 2016 @ 10:33:

.
anoniem_288159 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 18:50
56.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet jij dan stil blijven liggen? Niet dat dat niet lukt, voor de minuut dat het zou moeten duren maar het lijkt me fijn als ik enigszins wat bewegingsruimte heb.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_288159 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 18:49
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tnx! Altijd prettig om van een ervaringsdeskundige te horen voordat ik iets koop.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik, voor die prijs zeker. Maar hij is zijn geld waard hoor
Ik denk dat ik nog even moet oefenen, ik lees en hoor mensen die 7x achter elkaar helemaal losgaan. Toen ik m eenmaal goed had zitten (denk ik) was t in 10 seconden klaar, niet spectaculair lekker ofzo... Daarna lukte het me niet nog eens.



Misschien kan ik de kristal eraf slopen en verkopen
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ik vind 'm nog steeds geweldig vooral ik hem nu beter kan bedienen.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook! Ben er heel blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen expert maar de womanizer op het laatst heel zacht zetten?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ga ik proberen!
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik dat de uitvinder van de womanizer een Nobelprijs verdient! Wauw wat lekker ...
anoniem_291247 wijzigde dit bericht op 17-11-2016 20:20
Reden: Autocorrectie error
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nu nog 1 voor mannen :-)
Alle reacties Link kopieren
Die hebben toch de stofzuiger?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
De nieuwste Womanizer Pro40 is stukken goedkoper dan de oudere types minder dan 100euro
Alle reacties Link kopieren
Haha, de stofzuiger :-) dat is een goede grap.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2016 16:58
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2016 16:58
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook en ik vind het een ramp. Meerdere malen geprobeerd (en nog lang ook!) maar het wil niet lukken. Daarnaast maakt het ding ook nog eens een teringherrie want dat kristal rammelt.



Dikke miskoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven