Vriendinnen +/- 30 jr Leiden

26-04-2016 21:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wij zijn een paar meiden, rond de 30, uit Leiden die graag gezellige dingen doen zoals uit eten, terrasje, bioscoop, escape room etc. Het lijkt ons leuk om vaker af te spreken en bijv. regelmatig een pubquiz te doen of spontaan een drankje na het werk.



Spreekt dit je aan, laat wat van je horen!
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai!



Ik woon sinds ik mijn PhD doe ook in Leiden, maar merk dat ik erg weinig mensen ken en daarom ook minder met een clubje op stap ben. Mijn vriendinnen wonen inmiddels verspreid over Nederland en het lijkt me wel eens weer gezellig een groepje om mij heen te kunnen bouwen in Leiden zelf.



Met hoeveel meiden zijn jullie en wat houdt jullie zoal bezig?
Alle reacties Link kopieren
Hai Symbiont,



Leuk dat je reageert! Stuur me anders even een privéberichtje dan kunnen we mailen.

We zouden graag iets structurelers doen, bijvoorbeeld op een vaste dag in de maand een pubquiz. Maar ook juist lekker spontaan afspreken om te borrelen na het werk. Helemaal nu het weer terrasjesweer wordt.



Ik hoor graag van je
Alle reacties Link kopieren
Hee hee!



Ik heb na jarenlang meelezen gewoon een account aangemaakt om hierop te reageren! Omdat ik me aangesproken voel, vooral op het quiz-aspect

Ik kom graag met jullie in contact, lijkt me heel gezellig!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Haha, fantastisch Pixiejoy, dat is precies wat we zoeken. PM je me even, dan kunnen we mailen
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik sluit me helemaal aan bij Pixiejoy, heb er ook speciaal een account voor aangemaakt . Als het goed is gegaan heb ik jullie zojuist een PM gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



mij lijkt het ook erg gezellig. Ik stuur een PB
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij de andere dames. Lijkt me gezellig! Ik heb ook voor dit bericht een account gemaakt en jullie een privé-bericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb jullie een mailtje gestuurd. Deze wel aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Als jullie mij een PM sturen, stuur ik jullie mijn mailadres. Kunnen we daar verder kletsen en kijken wanneer we willen afspreken. Leuk! Symbiont, ik mail je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Lijkt me ook gezellig! Ben 28 jaar oud en ben ook nieuw op dit forum.

Het PB komt eraan
Alle reacties Link kopieren
Hoi, kan ik me nog bij jullie aansluiten? Lijkt me leuk! Ik heb al een PB gestuurd. Heb je dat ontvangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven