Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Dan hadden wij toch fijnere vliegtijd de heenreis. Was zo relaxed om pas rond het middaguur in de auto te hoeven stappen.

Jullie 8 dagen? Beetje goede vooruitzichten qua weer?



(enne..kijk je even op je telefoon? )




Effe denken hoor, Puss!



Wij gaan 8 dagen ja. Wel lekker op tijd daar op het eiland, hoewel we nu ineens een tussenstop maken op een ander eiland. Ik ben al niet zo'n held met vliegen en nu krijg ik er dus gratis 1x extra landen en opstijgen bij
Oh stom. Welk eiland ga je ook alweer? Het zal nog wel rustig zijn dan als ze 2 eilanden combineren.



Wij hadden op de terugvlucht gisteren lekker veel ruimte. Met z'n 4en hadden we 6 plekken.

Over de turbulentie zal ik maar zwijgen hé?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 mei 2016 @ 21:03:

Oh stom. Welk eiland ga je ook alweer? Het zal nog wel rustig zijn dan als ze 2 eilanden combineren.

Naar Samos.



Wij hadden op de terugvlucht gisteren lekker veel ruimte. Met z'n 4en hadden we 6 plekken.

Over de turbulentie zal ik maar zwijgen hé?

Dat ken ik niet. Nooooooit van gehoord.

En vliegtuigen die in zee vallen bestaan ook niet.
Samos



Daar wil ik ook nog wel een keer weer naar terug. Je zit niet in Pythagorion toch? (Kokkari staat me bij?)

Oh en de laatste keer dat ik daar was zijn we op aanraden van een bewoner daar een gewéldig strandje gevonden. Vanuit Kokkari ben je daar zo (mits met auto)



Livadaki beach.







Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Splint
Thanks Plous!



We zitten in Votsalakia, in het zuiden. We gaan wel een auto huren, dus misschien ook wel richting dat strandje. Ziet er goed uit!
Alle reacties Link kopieren
Lekker genieten Splint, ik vond het er erg fiijn. En dat vliegen gaat ook echt wel meevallen
Tijd voor een Up!



Vakantie was heel fijn. Lekker eiland (ondanks vele ons-kent-ons Nederlanders in fluorisende kleding....). Veel gezien en ook veel geluierd. En nu alweer hard aan het werk. Voor 3 weken, dan moet ik opnieuw op vakantie.



Raar verhaal: volgens mij zat Sammi net op mij te rijden

Ik zit lekker op de bank, fleecebadjas aan. Hij komt op schoot en staat een kwartier op mijn buik te melken. Als hij wil gaan liggen, lukt dat niet goed: steeds als zijn kont neerzakt, gaan z'n achterpoten trillen, alsof het pijn doet. Uh ja.

Na 3 keer heb ik toch even onder zijn staart gekeken of er wat was. Zat er onder zijn poepgat een ander wit plekje. Vast zijn piemeltje. Er stak niks uit, het was alleen een plekje. Hij sprong overigens weer op de grond en toen ik opnieuw wilde kijken was het plekje weg. Nu ligt hij op de bank en zit ik ervoor op de grond....

Ik dacht eerst aan plas-problemen, maar dit lijkt toch van een andere orde



Iemand in de zaal met meer verstand van de katten-anatomie?
Aangerand door je kat Splint.

Maar geen idee verder. Geen ervaring mee.



Fijn van lekkere vakantie!
't Is toch wat!

Ik ontloop hem nu maar een beetje

(nee hoor)
Alle reacties Link kopieren
Eh, geen idee Splint. Ik ben blij met mijn poezen


Ik denk dat al dat fleece hem teveel werd.



Zo, het weekend lekker burgelijk gestart: gisteravond gecollecteerd voor de Anjeractie en naar het tuincentrum, vanochtend de jaarlijkse balkonschoonmaak gedaan. Laat de zon maar komen! Oh, die is er al



Zo eerst maar even douchen. Balkon is schoon maar ik ben vol gespetterd.



Puss, hoe gaat het met jullie tuin?



Jullie nog leuke weekendplannen?



Ik heb nog steeds een berg vakantie-was, maar de wasmasjien is stuk.

Wachten op een onderdeel, dus ik denk dat we vandaag met een tas vol nat wasgoed naar m'n ouders gaan.



Fijn weekend allemaal!
quote:Splinter_ schreef op 04 juni 2016 @ 12:24:

.. dus ik denk dat we vauddag met een ras vol nat wasgoed naar m'n ouders gaan.

Je toetsenbord lijkt ook kapot



Maar goed bezig geweest al! Balen van de wasmachine.



Tuin is in progress. Vanmorgen hebben we het dak gekocht en dat gaat er zo op.

Pff.. warm.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 juni 2016 @ 13:47:

[...]



Je toetsenbord lijkt ook kapot



Gerepareerd!

Ben bang dat het vooral aan mijn lenzen ligt. Of aan mijn ogen

Vandaag proeflenzen opgehaald die een fractie meer + zijn. Hm.



Wat een werk zeg, dat tuinhuis. Lekker warm om te klussen. Hebben jullie geen regen gehad? Hier 1 flinke bui, net toen mijn was buiten hing te drogen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie klinkt als erg lekker geweest Splinter.

En Sammi... hahahaha. Fleece vinden ze wel heel erg lekker. Was dat witte plekje niet nat?

Hier heeft het hondje van dochter z'n eigen moeder eh... een veeg gegeven... Motherfucker.... hahaha. Het ging te snel om nog een hond te pakken. Nu maar kijken of ze er zwanger van geworden is of niet.



Vorige week alleen 1 keer een fikse bui en verder niks. Ik ben dit weekend bij mijn vriendin geweest in Z. Voor haar verjaardag. Prachtig mooi weer gehad. Een paar flitsen en dat was het. Bel ik zaterdag K ff op en is het daar in ene noodweer. Regen, hagel en dik onweer. De straat van een vriendin stond helemaal blank. En ik heb de hele avond lekker buiten gezeten.
http://www.nu.nl/reizen/4 ... en-dinsdag-werk-neer.html



Gelukkig vliegen wij pas de 25e....



Jeetje Dee, dat zou wat zijn zeg. Wanneer kun je dat testen bij een hond?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Ik heb er nog niks over gehoord. En dochter is komende anderhalve week aan het oppassen bij iemand anders dus die zie ik ook zo lang niet. Ik heb het net ff aan K gevraagd en hij weet het ook niet.



Donderdag hadden we een unituitje in Utrecht en Amersfoort. Wat een heerlijke dag. Lekker over de grachten varen met een bootje en daarna in A'foort op een trikke gereden door de stad. Daarna lekker gegeten en licht verbrand weer naar huis. We hadden prachtig mooi weer en ik heb een superleuke dag gehad.

Dit is een trikke

Uh....dat ga je toch wel even uitzoeken, hoop ik? Zou wel heel fout zijn om daar een nestje van te krijgen



Een trikke ken ik niet, ziet er leuk uit. Wij hebben a.s. zaterdag een bedrijfsuitje. Hier: www.downunder.nl

Als je wilt, kun je ook waterskieën. Dat lijkt me zoooo gaaf, ik wil dat al jaren. Maarja, zo voor de neus van collega's, in een wetsuit? Ik denk er nog even over wat erger is: die meekijkende collega's of het mislopen van deze kans.

Misschien kan ik deze week wel wat bondjes sluiten met andren, om samen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deedot schreef op 06 juni 2016 @ 21:47:

Vakantie klinkt als erg lekker geweest Splinter.

En Sammi... hahahaha. Fleece vinden ze wel heel erg lekker. Was dat witte plekje niet nat?

Hier heeft het hondje van dochter z'n eigen moeder eh... een veeg gegeven... Motherfucker.... hahaha. Het ging te snel om nog een hond te pakken. Nu maar kijken of ze er zwanger van geworden is of niet.



Hoezo maar kijken? Je hebt voor honden ook de MAP. Al is het daar nu te laat voor.

Ik geloof dat ik hier niets van zou snappen als Kaat zo'n houding van 'we zien wel' zou hebben. Dan zouden Kaat en ik niet lang door één deur kunnen.

Ik neem aan dat ze de pups weg laat halen als de hond wel zwanger blijkt te zijn? Kan meteen de hele baarmoeder verwijderd worden...
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 12 juni 2016 @ 19:56:

Uh....dat ga je toch wel even uitzoeken, hoop ik? Zou wel heel fout zijn om daar een nestje van te krijgen



Een trikke ken ik niet, ziet er leuk uit. Wij hebben a.s. zaterdag een bedrijfsuitje. Hier: www.downunder.nl

Als je wilt, kun je ook waterskieën. Dat lijkt me zoooo gaaf, ik wil dat al jaren. Maarja, zo voor de neus van collega's, in een wetsuit? Ik denk er nog even over wat erger is: die meekijkende collega's of het mislopen van deze kans.

Misschien kan ik deze week wel wat bondjes sluiten met andren, om samen te gaan. Ik zou het gewoon doen hoor als je dit al heel lang wil. Wanneer ga je nog een keer zo'n kans krijgen? Anders moeten we dit misschien bij een volgende meet doen. Dan sla ik even over geloof ik of dan ga je het iig beter doen dan ik.
Het Viva forum is papaja.
Ik zit even te googlen op hoe je weet of een hond zwanger is. Kom ik dit tegen:

De bevalling vindt plaats tussen de 56e en 67e dag, en duurt gemiddeld 63 dagen.

Heftige bevalling.



Maargoed, verder lees ik vooral dat je het pas vanaf dag 21-25 kunt laten checken. En dat je een soort morning-after prik kunt laten geven tot 45 dagen na de dekking, waarbij het minder risicovol is als je dat voor de 21e dag laat doen.



Tonks, ik ga deze week checken of er meer collega's willen meedoen en dan ga ik ook! Niet in mijn uppie, dat lijkt me niks. Dan wordt het toch iets voor een volgende meet
Alle reacties Link kopieren
Tot 45 dagen na de dekking en de bevalling kan beginnen 56 dagen na dekking? Das ook wat dan voor die hond :(





Ik verwacht wel foto's van je in je strakpak op FB
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 12 juni 2016 @ 23:26:

Tot 45 dagen na de dekking en de bevalling kan beginnen 56 dagen na dekking? Das ook wat dan voor die hond :(



nou, inderdaad



Ik verwacht wel foto's van je in je strakpak op FB Oh ja joh?
Alle reacties Link kopieren
Eh, het is niet de hond van Dee he? Maar van stiefkind.

Hebben de honden gekoppeld gezeten Dee? want zo klinkt het niet.



Ik besloot vandaag een spiraal te laten zetten maar dat pakte even verkeerd uit. 4 pogingen (auw!!) en hij zat en toen viel ik flauw.

Nou ja, ik was iig in goede handen. Werkverbod, en zouter eten. Mijn bloeddruk was erg laag. Dus over een paar weekjes weer even op controle. Nu ben ik de hele dag al slap en onwijs moe.

Nu moet alleen de implanon er nog uitgepeuterd worden en dit moet bij een speciale kliniek. Wat een gedoe man...



Ik zou het niet doen Splint, in wetsuit voor collega's

Maar als dit iets is wat je heel graag wil, dan gewoon wel doen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven