Betaalde seks

19-05-2016 19:36 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Allereerst wil ik even melden dat ik dit topic NIET heb gemaakt voor vooroordelen, nare reacties dat je het vies vind etc etc.



Het is nu zo dat ik door een persoon benaderd ben, lang gesprek gehad en er was een leuke klik. Ineens begon hij over iets wat voor mij nieuw was: betaalde seks, intimiteit en dates voor langere tijd.

Echter gaat het hierbij om hoge bedragen en ben ik toch nog een beetje huiverig: hoe kan ik de betaling het beste afhandelen? Overmaking via de bank? Ben bang voor nepgeld oid.



Nogmaals: ik weet dat 99% het zelf niet zou doen en daar vraag ik jullie mening ook niet over. Aub begrip hiervoor. Vraag slechts hoe ik de betaling op de meest veilige manier kan afhandelen.
quote:MRengine schreef op 22 mei 2016 @ 10:08:

[...]





Vrouwen zijn niet direct verantwoordelijk maar feit is dat zij zich in de regel op een bepaalde manier gedragen en uiten waarvan ze weten dat dit sterke invloed heeft op de reacties en gedragingen van mannen. Dan klopt het dus niet om achteraf over die reacties of gedragingen van mannen te gaan klagen. Als jij je bijv. als een hoer gedraagt kun je van een ander verwachten dat je vervolgens ook gewoon zo behandeld wordt



Gevaarlijke manier van denken.

Want wie bepaald wanneer een vrouw zich als een "hoer" gedraagt.

Sommige mannen vinden een vrouw met een rokje aan al een hoer, dus dan is t prima als zij ook als zodanig behandelt wordt??

Mannen zijn net als vrouwen altijd nog verantwoordelijk voor hun eigen gedrag.

Zou mooi zijn zeg, als een man vreemdgaat bijvoorbeeld..."ja maar schat, ze was me aan het verleiden" "oh had dat meteen gezegd, dan kan je er niks aan doen natuurlijk"
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 22 mei 2016 @ 15:10:

[...]





Gevaarlijke manier van denken.

Want wie bepaald wanneer een vrouw zich als een "hoer" gedraagt.

Sommige mannen vinden een vrouw met een rokje aan al een hoer, dus dan is t prima als zij ook als zodanig behandelt wordt??

Mannen zijn net als vrouwen altijd nog verantwoordelijk voor hun eigen gedrag.

Zou mooi zijn zeg, als een man vreemdgaat bijvoorbeeld..."ja maar schat, ze was me aan het verleiden" "oh had dat meteen gezegd, dan kan je er niks aan doen natuurlijk"



Mannen zijn inderdaad ook simpele wezens wat dat aangaat. Maar daarentegen profileren veel vrouwen zichzelf als een zogenaamd (wannabe) lustobject in allerlei social media, general media en blootbladen, laten daarnaast ook nog eens massaal hun lichamen verbouwen en gezichten volspuiten met gif.

Intussen roepen vrouwen massaal dat zij vechten voor een "gelijkwaardige" behandeling. Maar als dat werkelijk zo is moet je dat ook afdwingen en je gelijkwaardig opstellen, dus dan zouden zij al die (sneue) sexuele aandacht niet nodig hebben en zich wat stijlvoller gedragen. En dat is iets waar mannen zich over het algemeen niet voor lenen, die behouden hun zelfrespect in veel hogere mate.
Alle reacties Link kopieren
quote:MRengine schreef op 22 mei 2016 @ 10:08:

[...]





Vrouwen zijn niet direct verantwoordelijk maar feit is dat zij zich in de regel op een bepaalde manier gedragen en uiten waarvan ze weten dat dit sterke invloed heeft op de reacties en gedragingen van mannen. Dan klopt het dus niet om achteraf over die reacties of gedragingen van mannen te gaan klagen. Als jij je bijv. als een hoer gedraagt kun je van een ander verwachten dat je vervolgens ook gewoon zo behandeld wordtJij bent echt grappig.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom je hier vraagt hoe je betaling dient te regelen? Ik ben heel benieuwd waarom je denkt dat de dames hier, jou daarin kunnen adviseren...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven