Ik word lastig gevallen

22-05-2016 22:03 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Ik word lastig gevallen door 2 mensen via instagram en whtasapp. Dit is deels m'n eigen fout. Ik heb met die jongen een poosje geappt en hij was erg op het seksuele gericht (pikante snap, fuckbuddies, etc.) Ik ben er niet op in gegaan en hij bleef desondanks toch aandringen. Hij blokkeerde me omdat hij z'n zin niet kreeg maar hief dit ook vaak genoeg op om me snel nog een berichtje te sturen. Uiteindelijk heb ik hem geblokkeerd. Nu kreeg ik laatst een appje van een meisje, blijkbaar z'n vriendin, die zei dat ik hem met rust moet laten en dat ik zielig en sneu ben. Ik heb nooit om z'n aandacht gevraagd en hij is juist degene die de hele tijd contact zoekt. Ze bleef me lastig vallen en heb haar ook geblokkeerd.



Nu hebben ze me op instagram gevonden en zetten ze allemaal gemene reacties bij foto's van mij en sturen ze berichten naar m'n ex met nare berichten over mij erin. Ik heb ze ook daar geblokkeerd en gerapporteerd maar ik kan er niks aan doen dat ze die berichten naar m'n ex sturen. Ik raak er erg van in de war allemaal en snap niet dat mensen dit doen. Wat moet m'n ex wel niet denken? (ik ben nog steeds bevriend met m'n ex)



Wat moet ik doen?
Wie niet waagt, die niet wint
Blokkeren die mensen. Zowel op WhatsApp als in je telefoon
Alle reacties Link kopieren
Negeren, dan is de lol er zo af.
Alle reacties Link kopieren
Je bent bevriend met je ex, dus dan kun je hem dat gewoon uitleggen. Kan hij ze ook blokken.
Alle reacties Link kopieren
Het aan je ex vertellen en vragen of hij hen ook blokkeerd.

En meldingen blijven maken denk ik?



Verder zoveel mogelijk negeren.
Waarom heb je die gozer niet meteen geblokkeerd met zijn geile berichten terwijl hij een vriendin heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 22 mei 2016 @ 22:09:

Waarom heb je die gozer niet meteen geblokkeerd met zijn geile berichten terwijl hij een vriendin heeft?Nooit geweten dat hij een vriendin had, heeft hij niet verteld ben er pas later achtergekomen toen ik hem al had geblokkeerd...
Wie niet waagt, die niet wint
Alle reacties Link kopieren
Je kan die reacties toch verwijderen? Blokkeren en de reacties verwijderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gezien je bevriend bent met je ex, hem even laten weten dat er 2 mafkezen zijn die je lastig vallen. Verder; negeren, negeren, negeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:patchouli_ schreef op 22 mei 2016 @ 22:06:

Je bent bevriend met je ex, dus dan kun je hem dat gewoon uitleggen. Kan hij ze ook blokken.
Alle reacties Link kopieren
Negeren.

Zij willen juist dat jij reageert.

Gun ze dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon eerlijk vertellen tegen je ex wat er is gebeurt, en waarom ze zo doen. Verder moet je ze gewoon negeren. Zulke mensen zijn je aandacht niet waard
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 mei 2016 @ 22:13:

Je kan die reacties toch verwijderen? Blokkeren en de reacties verwijderen.Strerker nog: je kunt je profiel afschermen waardoor alleen mensen die jij toevoegd als connectie jouw foto's etc kunnn zien.
Weet je helemaal zeker dat hij inderdaad een vriendin heeft en dat het niet hemzelf is die doet alsof?
Alle reacties Link kopieren
Negeren, niet op ingaan, ex inlichten en je accounts afschermen
Je kunt bovendien nog overwegen om aangifte wegens stalking te doen.

https://www.politie.nl/themas/stalking.html
Negeren en blokkeren. Licht ook je ex in. En bedenk dat zulke mensen het niet waard zijn om jou een rotgevoel te geven.
Alle reacties Link kopieren
negeren en blokkeren.. leg het je ex uit en dan doet hij dezelfde (hoop ik)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven