Preutse mannen ; afknapper?

22-05-2016 16:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
anoniem_159638 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 17:20
98.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen neemt iemand meteen mee hoor..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet preuts, maar ook niet stom.

Ik zou mezelf niet afgewezen voelen, maar ik zou zelf ook niet meteen mee gaan.

Maakt je echt nog geen zeiksnor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 22 mei 2016 @ 22:57:

[...]





Nee Amand, jij en ik kunnen veel van Wouter leren hoor. Vrouwen bieden zich voortdurend aan hem aan maar hij zegt gewoon "Hemel nee zeg.. Slechts enkele uren geleden waren wij nog vreemden!"



Pure klasse.Inderdaad! Pure klasse. Er zijn veel vrouwen die aan een man met de principes van Wout verreweg de voorkeur geven boven een rondneuker.
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij over alsof je even wil horen hoe aantrekkelijk vrouwen jouw houding vinden. En er is iets in je manier van schrijven wat wel veroordelend overkomt, over mensen die daarin andere keuzes maken dan jij.
Ik vind overigens "pas" met 4 vrouwen seks gehad op je 26e toch verder al behoorlijk wat. Dat anderen anders doen os verder ieders eigen keuze uiteraard en heeft ook te maken met wat je in het leven tegenkomt Toen had ik er nog steeds maar 1 "gehad". Binnen een relatie.



Was jouw seks TO verder wel altijd binnen een relatie? Het geeft zoals je ziet niet specifiek garantie op een relatie voor de rest van je leven.



Ongemakkelijk voelen kun je soms ook iets aan doen maar beter wel je op je gemak eerst bij iemand voelen. Dus dan is vooral de vraag hoe het op je gemak voelen tot stand komt als je dat wil weten qua verschil? En dan snap je wellicht ook beter waarom anderen dat wel of ook niet willen en wanneer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 23 mei 2016 @ 12:11:

Het komt op mij over alsof je even wil horen hoe aantrekkelijk vrouwen jouw houding vinden. En er is iets in je manier van schrijven wat wel veroordelend overkomt, over mensen die daarin andere keuzes maken dan jij.Dat lees jij erin. Ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd hoe je het zegt, dat je haar niet meeneemt neemt.

Ik kan me voorstellen als je zegt ik ga alleen naar huis en wil geen sex. ze dat op een hele andere manier ervaart als dat je nog een keer met haar wil afspreken.



En ook zeker hoe heel de avond verliep, waren jullie gewoon gezellig aan het praten. Of zaten jullie steeds aan elkaar tijdens het dansen. Want dan krijg je denk ik wel een heel ander beeld.



En het is prima dat je het niet wilt hoor en het is zeker niet preuts. Dat vind ik meer als je beide met je kleren aan zonder licht de kamer in gaat en de lichten/ kaarsen ook uit laat.
Je leeft maar 1 keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven