BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@thanx klinkt nog wel leuk maar dat zou wel mijn grens zijn denk ik. Nu ja denk ik want ik heb er al veel overschreden de laatste tijd hahaha.



@lolly ja ik bereid me wel voor op een leer process met vallen en opstaan. Dus er zal wel eens iets gebeuren zeker



Ik heb trouwens een prachtige collar gekregen van mijn D, 1 met 3 metalen kettingen ondereen.

Echt zo blij als een klein kind ermee. Hij is wel enkel om te spelen, ik heb een ketting die ik normaal wel elke dat draag. Die lijkt er zelfs wat op, een zwarte metalen ketting.

Vorige keer ook soort kaarsvet geprobeerd (special kaars die D had besteld) maar dit viel voor mij wat tegen. Ik vond het niet zo een lekkere soort pijn, t.o.v. een lekkere klets of flogger (geloof ik dat het is? zo'n zweepachtig ding met veel losse strookjes)
Alle reacties Link kopieren
@snowsteph ik zeg daarom nooit meer dat ik iets nooit zal doen. Ik zeg hooguit, nu niet



Wat mooi dat je een collar hebt gekregen. Dat is echt iets bijzonders. Althans ik ben zo'n ouderwetse doos voor wie zo'n ding heel veel waarde heeft. Heb de mijne ooit meegekregen toen een D/s eindigde, zo'n bijzonder kado.



Ik vind kaarsvet juist lekker, maar smaken kunnen ook in pijn zeker verschillen

Ja een zweep met veel stroken is een flogger die heb je wel weer in verschillende types.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
En hoe heet zo'n zweep een lang flexibel stokje en aan het einde een leren stukje/ flapje? Uit een stuk?

Dat kletst zo lekker
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
@thanx dat klinkt als een paardrijzweep?



http://www.drogisterij.ne ... rdrij-zweep-5060108819503
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ja idd ziets, maar dan geen lushe maar gewoon een plat leren flapje.

Dat is toch wel mijn favo
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Oh floggers <3



Herken trouwens het soort filmpjes waar het over ging, erg leuk om te zien! Lijkt me alleen best een stap om te zetten moet ik bekennen, maar hoe gaaf als het kan!
Alle reacties Link kopieren
shoppingtip is trouwens om die dingen altijd in een ruitersportzaak te kopen, zijn ze vaak een stuk goedkoper
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lolly ik voel me ook heel vereerd hoor! Voor mij heeft dat ook veel betekenis zoiets!

Ja ik probeer het nog wel eens hoor het kaarsvet maar denk niet dat het wat wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet heel zeker of ik de link hier mag posten maar ik hoor het wel als ik het verkeerd heb gedaan.



Iemand bekend met deze (specifieke) feesten/organisator/locatie:

http://www.ronniejansen.nl/pictures/fotos/AD5.jpg

http://www.ronniejansen.nl/pictures/fotos/AD6.jpg
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
@subon ik heb er nog nooit van gehoord, zie ze ook niet op fet staan. Dus vermoed daardoor meer een kinky swingersfeest dan een kinkfeest.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Lollypopje, dat zijn handige vermoedens :-)
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
ik krijg sowieso erg jeuk van termen als stout en ondeugend. Krijg ik toch van die huisvrouw associaties bij die een keer uit de band willen springen. Toen sloeg haar man haar gewoon op haar kond tijdens de seks. Dat idee. Of Heleen van Royen en Marlies Dekkers associaties, wat niet veel beter is
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hahahha, die associaties kan ik me heel goed voorstellen bij dat soort omschrijvingen. Ik heb dat ook en vond ze ook niet echt optimaal maar ja, in die specifieke partystukken van de wereld mis ik nog wat ervaring. Dus dan maar rondvragen he.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
@subon je mag me altijd pb'en met wat je ongeveer zoekt, misschien weet ik dan wel wat dingen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dat noemen wij dus proberen maar niet kunnen in België Of willen maar niet kunnen. (hangt van regio af



D heeft een cane gekocht... Ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel iets voor mij is.

Zeker omdat dat wel even blijft staan he nee? Nou ja we moeten het eerst eens proberen voor we het kunnen afrekenen he.
Alle reacties Link kopieren
@snowsteph je kunt een cane op meerdere manieren gebruiken, niet alleen door harde zwiepende meppen, maar bijvoorbeel ook door er minder hard en ritmisch mee te slaan.

Of een Engelse caning, waarbij je na elke slag de pijn is door het lichaam laat golven en pas daarna de volgende. Dan kun je er ook meer in zakken.



Sowieso kunnen verschillende canes anders voelen. De dikte speelt mee, maar ook het materiaal. Is hij stijf en geeft hij meer een doffe klap, of is hij flexibel en is het meer een scherpe pijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat meer info over canes en caning



https://www.samarium.nl/i ... chnieken-a-tm-z/caning-2/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
straks link eens checken. Ik heb hem nog niet gezien, hij heeft hem online bestelt.



(btw sorry voor belachelijke schrijffouten, ik heb een engelse pc en dus veranderd die al mijn woorden grrr)
Alle reacties Link kopieren
@snowsteph Heb je hem al mogen voelen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nee heb hem dit weekend niet gezien, volgend ook niet waarschijnlijk hopelijk het weekend erop :O



Iemand anders nog leuke dingen gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Nog even geduld hebben dus



Als je hem trouwens van te voren in het water laat weken word hij flexibeler
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Het is weer zo'n stuiterdag vannacht een heel leuk gesprek met subje gehad en nu een beetje de balen dat ze zo ver weg woont. Heb geprobeerd de katten rond te commanderen maar dat heeft nog geen effect hahaha (luisteren toch nooit). Gelukkig vanmiddag helpen bij een verbouwing en een keuken met een sloophamer te lijf gaan! Leidt hopelijk lekker af, en put in ieder geval goed uit.

Jullie nog leuke plannen voor de komende dagen?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een goede anti-stuiteroplossing



Hier ook rustig en zin. Hopelijk binnenkort weer eens een thuisfeestje ofzo.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Haha, leek mij ook! En klinkt gezellig! Leidt het alleen niet af van het spelen als er anderen bij zijn? Het lijkt me lastig(er) om er dan in op te gaan.
Alle reacties Link kopieren
@Dormouse ik heb daar zelf niet zoveel last van. Ik zit dan in dat spel en kan de omgeving soms compleet vergeten. Tegelijkertijd kan spelen op een feestje ook weer andere mogelijkheden of een andere dynamiek geven aan het spel. Dus dat is ook leuk.

Maar ik ga ook vaak genoeg naar feestjes puur voor de gezelligheid en zeker als ik alleen ga gebeurt er niet altijd wat, maar ik hou van gewoon van de sfeer.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven