Bi meid van stel

22-05-2016 17:38 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi forumleden



Mijn naam is Valeria,23 jaar en heb een hele leuke lieve vriend waarbij de sex enorm klikt. We kunnen overal open over praten, wat ons opwind en waarover we fantaseren. Wij experimenteren ook geregeld ( met een extra man,of een stel) en ik vind vrouwen ontzettend mooi en sexy, en in bed ook enorm opwindend.



Nu komt dus mijn(ons) probleem, het vinden van een leuke spontane meid. Stellen zijn geen probleem om te vinden, maar een meid daarintegen.. Op tinder krijg ik genoeg matches als ik op m'n eigen profiel kijk, en op ons profiel hebben we ook matches, echter zoeken ze uiteindelijk toch geen stel.



Een parenclub hebben we ook geprobeerd, maar geen single meid gevonden. Uiteraard lijkt het me heel gezellig om ook een vriendschap met een leuke meid op te bouwen, mn vriend vind dat ook geen probleem en stimuleert dit ook maar het erotische wil ik ook graag delen met mijn vriend.



Ik lees ook over ladies only feesten, maar om daar alleen heen te gaan om een leuke meid voor ons te zoeken is ook zo vergezocht :p



Heeft iemand nog een (fakervrij) idee waar ik(wij) zouden kunnen kijken?



Sorry als ik te uitgebreid ben, en alvast enorm bedankt voor jullie reactie



Groetjes Valeria
quote:Rhaegal schreef op 22 mei 2016 @ 19:47:

[...]



Mijn ervaring als vrouw op dergelijke sites is dat je denkt met een vrouw alleen te maken te hebben. En dan na een tijdje blijkt het 'een verrassing voor hem' te zijn. Alleen daten met de dame in kwestie zit er niet in. Zij mag ook absoluut niet met jóuw partner, jij alleen met hen en dan vaak nog met allerlei regels. En dan stap je in een strak geregisseerde fantasie van een ander.



Ik heb ook wel andere ervaringen, maar dat waren dan stellen of mensen die ik al kende. En het kan allemaal wel relaxter, dat weet ik, zo zijn wij ook. Maar als stel op zoek naar een vrouw vis je al in een extreem klein vijvertje. Zoiets moet in mijn beleving vanzelf onstaan. Of je moet er heel veel tijd en energie in stoppen.

Wij waren een maand aangemeld bij die site, toen we onze eerste date hadden. Zonder daar heel veel moeite voor te moeten doen eerlijk gezegd.

Het is op die site heel duidelijk dat je met een stel te maken hebt. Een profiel is of van een vrouw of van een stel. Single vrouwen zijn wel ver in de minderheid, er zijn veel meer stellen, maar die zoeken over het algemeen dan ook andere stellen en niet perse een singlevrouw.

De site roept heel hard dat ze fake-vrij zijn, profielen die doen alsof ze van een single vrouw zijn maar die stiekem van een helft van een stel zijn worden door de admins aangesproken en zo nodig verwijderd.
quote:Faranya schreef op 22 mei 2016 @ 19:50:

[...]





Maar is het dan een vooroordeel, of iemand die iets anders heeft beleefd? Jij spreekt namelijk ook uit één ervaring. Ik wil er wel een wetje om leggen dat niet iedereen dat zo ervaren heeft zoals bij jullie. Dat maakt dat toch geen vooroordeel? Of is alles wat anders is dan wat jullie gedaan hebben een vooroordeel? Nee toch? Seksland (bij gebrek aan een betere term...) is zo ontzettend divers dat de kans dat twee mensen/stellen hetzelfde beleefd hebben behoorlijk klein is. Ik weet zeker dat er meiden zijn die onderdeel van een trio waren en zich wel een buitenstaander voelde. Maar dat is dan dus een vooroordeel, omdat het niet ging zoals bij jullie? Toch grappig dat jij het dus wel mag baseren op je eigen ervaringen, maar op het moment dat andere het baseren op eigen ervaringen zijn het toch vooroordelen..



Jij begrijpt mij helemaal verkeerd. In een later bericht van mij lees je misschien beter wat ik bedoel. Ik vind dat er vooroordelen worden geroepen over wat TO wil en zoekt, op basis van de summiere informatie die zij hier gegeven heeft.

Ik weet ook zeker dat er meiden genoeg zijn die zich een buitenstaander voelden bij een trio. Dat komt heel vaak voor. En dat is geen vooroordeel an sich.

Het is wel een vooroordeel dat men ervan uit gaat dat het bij TO ook zo zal zijn. Ik zeg niet dat de anderen liegen. Zij hebben hun ervaring, ik de mijne. Ik vind het raar dat al direct wordt gedacht dat TO ook zo in elkaar zit, op basis van 3 berichtjes van haar.

Stel eerst eens vragen voordat je invult hoe zij het allemaal gaan doen.
Valeria, stel dat je zo'n meid vindt, en zij krijgt daarna een relatie. Hoe zie jij het dan voor je? Wat veranderd er dan in jullie vriendschap en jullie seksuele relatie?
Dat is ook nog wel een goeie. Een vriendschap + eindigt vaak met nieuwe relaties.
Alle reacties Link kopieren
En heb je geen vriendin die vrijgezel is, en ook al een keer heeft gezegd dat je het hebt getroffen met zo'n leuke vent.

En een extra man erbij? Die zijn vaker beschikbaar.



Wij hebben ook al een paar keer een trio gehad met een vriendin.

Nu heeft ze weer een eigen vriend, en is het ook afgelopen.

Zou nu ook niet zo gauw een bi vrouw weten.

De vriendschap is er nog steeds wel, alleen nu blijft het bij praten, lachen, eten en drinken.

Suc6 in iedergeval
Je leeft maar 1 keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven