Locatie tips

19-02-2016 21:07 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben een nieuw huis gekocht, die helaas in november pas opgeleverd wordt. Ons huidige appartement is sneller verkocht dan verwacht, en de tijd daartussen gaan we tijdelijk bij mijn ouders wonen..



Tijdens die periode bij mijn ouders (zo'n 8 maanden) zullen er natuurlijk momenten zijn dat mijn vriend en ik alleen thuis zijn, dus normaal seks kunnen hebben. Maar er zullen natuurlijk ook periodes zijn dat dit niet zo is, en daarvoor ben ik eigenlijk op zoek naar locaties buiten huis om seks te hebben. Bijvoorbeeld een kamer per uur, maar die kan ik alleen vinden met een dame erbij.. En dat is niet de bedoeling! Het gaat er gewoon om dat mijn vriend en ik seks kunnen hebben wanneer en hoe we dat willen, zonder dat mijn ouders hoeven mee te genieten ☺



Iemand tips? Andere ideeën? Het liefst in de randstad, maar alles is welkom. Als de nood hoog is wil ik er best wel even voor in de auto zitten namelijk 🙈
Als je het niet probeert, dan weet je het niet
Alle reacties Link kopieren
privésauna, of huur een rendez vous kamertje voor een paar uur. Zien er meestal van binnen minder groezelig uit dan van buiten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 20 februari 2016 @ 07:06:

Seks in het openbaar vind ik nou niet echt een prettige tip. In een duinpan of het bos? Ik zou niet blij zijn als ik of ons kind op een seksend koppel stuit ineens. Hou dat lekker voor jezelf denk ik dan. Je geslachtsdelen laten zien in het openbaar is ook verboden overigens.



Ik bedoel niet dat je het in de Kalverstraat moet doen!

Er zijn zat plekjes te vinden waar niemand je ziet of niemand je hoort. Bovendien ben je zelf uiteraard ook alert!

Als ik een keer erg nodig moet plassen doe ik dat ook wel eens buiten, mag misschien ook niet.



Maar goed, ieder moet doen wat hij/zij wil, zolang we elkaar maar geen overlast bezorgen
Alle reacties Link kopieren
Leuk vooruitzicht Joliennn! Ik ken jullie grenzen niet, maar wanneer je de spanning opbouwt wordt je vanzelf vindingrijk. Is mijn ervaring tenminste. Pashokjes, wc's (schone), buiten onder de sterren.

Mijn ervaring is ook dat een B&B vaak even duur zijn als een kamer per uur betalen! Je hebt erg leuke onder de ¤ 50,=. Kun je een hele dag samen zijn in het weekend, of voor een paar uur.



Veel plezier!
Leef!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alles tips! Heb door jullie al een paar leuke adresjes gevonden en genoteerd. Ik ben er blij mee, en m'n vriend zal dat zeker ook zijn. Thnx
Als je het niet probeert, dan weet je het niet
hem pijpen in een pashokje van de H en M is ook spannend, maar doe het wel stil want anders hebben ze het door. en doorslikken omdat je geen troep wilt achterlaten.
Alle reacties Link kopieren
Mag ook hier. Ik kijk graag toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven