beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 12 april 2016 @ 16:31:

- locatie

Mijn bed

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn vriend en ik, legaal

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Nee. Hij is gesteriliseerd

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Vrijwel niet, ik sliep, hij legde zijn hand op mijn kut en bewoog zijn vingers, langzaam werd ik wakker

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Toen ik wakker genoeg was en hem wou afweren kroop hij bovenop me, paar minuten

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Nee, verder geslapen

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja maar niet te vaak midden in de nachtNEE, Nee, neee.... mmm, ja, Ja, JA
Zonder Viva wisten we minder
Alle reacties Link kopieren
Locatie: slaapkamer/bed

Aanwezige personen: man en vrouw legaal ruim 25 jaar

Anticonceptie: condoom vind hij soms lekker

Voorspel: lang en zeer bevredigend

De daad: lingerie en legging en lieslaarzen voor hem klaar gelegd, acc: halsband en tepelklemmen, en voorbinddildo.

Tijdens voorspel lekker hand en lik werk klaargekomen, daarna acc. gepakt en hem anaal genomen en hij zich lekker trekkend klaar laten komen en daarna mocht hij zijn eigen cum oplikken van bed.

Naspel zijn harde tepels door klemmen verzachten met tong, en daarna nog lekker nagepraat.

Voor herhaling vatbaar ja zo nu en dan is dit voor beide ontspannend in ons drukke leven
- locatie

Onze slaapkamer, in bed, ‘s ochtends



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Wij tweejes, Mr en Miss Sinjoren dus; beiden legaal jawel



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Nee, condoom hebben we bij elkaar nooit gebruikt en sinds kort mag de pil ook weg – hoezo niet, om evidente redenen zeker



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Nee, geen voorspel – blijkbaar was haar droom van de voorbije nacht meer dan genoeg om ubergeil te staan



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Lepeltje begonnen, waarbij zij heel duidelijk haar kontje in zijn schoot duwde en aanstuurde op “neuken hier en nu”. Bij eerste penetratie kwam direct al eerste orgasme; nadien verder gegaan met zij op haar buik, hij on top tot haar tweede orgasme en zijn orgasme.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Nee, kort nadien liep de wekker af om op te staan :-s



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Absoluut
quote:Zonnigedag schreef op 14 april 2016 @ 20:58:

[...]



NEE, Nee, neee.... mmm, ja, Ja, JAzoiets ja
Alle reacties Link kopieren
locatie

Slaapkamer.



aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, Evervrouw en Everman, legaal want inmiddels meer dan drie decennia getrouwd.



anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Geen want zie vorige item.



voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Voorspel bestond uit strelend wakker worden en lekker tegen elkaar aanliggen.



de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Eerst wat vinger/hand werk over en weer, dan missionaris, daarna beffen en vingeren tot orgasme (Evervrouw 2x). Everman niet. Was zeer bevredigend en duurde alles bij elkaar ruim een kwartiertje of zo.



naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Bestond uit flashbacks onder de douche en als de sodemieter naar het werk gaan.



voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja zeker, liever iets meer tijd.
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Slaapkamer



Man vrouw



Gebruik van de pil



Voorspel: zoenen en strelen/voelen. Ik ben eerst verwend mijn zijn hand. Zijn vingers diep in me. Daarna herft hij me gelikt. Twee keer orgasme.



Hij ligt op zijn rug en ik zat op hem. Zachtjes op en neer bewegen en zijn oorlel likken en net zoenen. Daarna ging ik op mijn knieën zitten en nam hij me van achteren en kwam klaar.



Geen naspel.



Voor herhaling vatbaar? Zeker!
Alle reacties Link kopieren
Slaapkamer



Twee personen, ik vrouw en hij, mijn buurman. Hardstikke ilegaal want hij is getrouwd



Anticonceptie: op tijd terugtrekken



Buurman deed een klein klusje bij mij in huis en toen merkte ik zijn "bobbel" op. Toen ik hem daarop aansprak lagen we niet lang daarna te rollebollen.



Hij heeft mij eerst heerlijk doggy genomen en toen heb ik mij omgedraaid en hij er bovenop. Toen hij bijna ging komen heb ik hem in mijn mond laten komen. (Beter heb ik het in mijn mond dan weet ik zeker dat er niets onderin gespoten wordt).

Duurde alles zo 45 minuten.



Nog wat liggen zoenen maar dat was veel te kort ( hij moest ook weer terug naar huis)



Zeker voor herhaling vatbaar, misschien dat hij volgende week maar eens een paar schilderijtjes moet komen ophangen????
Ook jojanneke echt een stout avontuur. Hij is dus getrouwd maar ben jij nog met die vriend van wie je de vorige keer de neuk had beschreven?
Alle reacties Link kopieren
Mijn buuf is een stuk koeler
koekies zijn lekker
Misschien lijkt ze alleen koel zoetjeminder, maar als je haar in haar dikke billetjes knijpt dat ze dan los komt.
Alle reacties Link kopieren
Oei, je zou helemaal gelijk kunnen hebben en misschien gaat het er dan net zo heet aan toe als met Jojanneke.

Maar ik sla toch over want ze is mijn type niet echt
koekies zijn lekker
quote:jojanneke-smit schreef op 17 april 2016 @ 20:01:

Slaapkamer



Twee personen, ik vrouw en hij, mijn buurman. Hardstikke ilegaal want hij is getrouwd



Anticonceptie: op tijd terugtrekken



Buurman deed een klein klusje bij mij in huis en toen merkte ik zijn "bobbel" op. Toen ik hem daarop aansprak lagen we niet lang daarna te rollebollen.



Hij heeft mij eerst heerlijk doggy genomen en toen heb ik mij omgedraaid en hij er bovenop. Toen hij bijna ging komen heb ik hem in mijn mond laten komen. (Beter heb ik het in mijn mond dan weet ik zeker dat er niets onderin gespoten wordt).

Duurde alles zo 45 minuten.



Nog wat liggen zoenen maar dat was veel te kort ( hij moest ook weer terug naar huis)



Zeker voor herhaling vatbaar, misschien dat hij volgende week maar eens een paar schilderijtjes moet komen ophangen????Nou tot over anderhalf jaar dan maar weer he
Alle reacties Link kopieren
Ik. Alleen.

Op bed. Met de vieb.

Duurde nig geen 10 minuutjes.



Weeeeeeh weeeh, het is al zooo lang geleden.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 21 april 2016 @ 10:24:

Ik. Alleen.

Op bed. Met de vieb.

Duurde nig geen 10 minuutjes.



Weeeeeeh weeeh, het is al zooo lang geleden.Mag dat wel......hengelen?!?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet wat jij hier hengelen aan vindt. Dat heb ik niet nodig.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:otherdouble schreef op 21 april 2016 @ 14:03:

[...]



Mag dat wel......hengelen?!? dit is geen hengelen. doe es niet zo overgevoelig.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Ik had gedacht dat de dubbele smiley wel voldoende zou zijn om aan te duiden dat ik het ironisch bedoelde.

Maar ik ben weer eens op de feiten gedrukt: Ironie op een forum werkt niet zo lekker.

Dus bij deze (zonder ironie): "Sorry voor de verwarrende post!"
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond, bed, met mevrouw K, zoenen, strelen, likker, doggy begonnen, missionaris, anaal afgemaakt, heerlijk, ik 1 keer zij meerdere, vingerwerk, nog een keer erg nat bij haar en daarna weer doggy. ...heerlijk vermoeiend en voor herhaling vatbaar
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend heerlijk door mijn man genomen.

Gewoon in bed, na het wakker worden.

Doggystyle.

Voor herhaling vatbaar: uiteraard.



I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond

Vrouw en ik legaal dus



We hadden een barbecue met vrienden met het warme weer.

Elkaar gedurende de bbq af en toe onopvallend getest met een kneepjes of slagen op de kontakt.

In de auto onderweg naar huis heb onderaardse rokje gezeten en zij in mijn broek mijn penis gemaseerd, dit was gelijk ook het voorspel.

Thuis aangekomen zodra de deur dicht was elkaar de kleren van het lijf getrokken en in de woonkamer op de bank elkaar betast en gelikt om op de bank in 69 allebij voor de eerste keer klaar te komen.

Wij proberen kinderen te krijgen dus geen contraceptie

Naar het bed in de slaapkamer gegaan en daar heb ik haar eerst missionaris genomen daarna doggy en uiteindelijk zij bovenop waarbij zij nog 3 keer klaarkwam en ik nog 1x.



Naspel samen uitgebreid in bad gegaan met een wijntje en daarna lekker tegen elkaar in slaap gevallen in bed.



Zeker voor herhaling vatbaar.
1. Er zitten wat onbegrijpelijke zinnen en woorden tussen

2. Standje 69 is niet het beste standje om zwanger te worden
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel een google translate gebeuren.



Oh ja, on topic.

Het was lekker!
...
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Onze slaapkamer, in bed, ‘s avonds, zo rond 23:30



- aanwezige personen (hoeveel, legaal ja dan nee)

Mijn vrouw en ik, 100% legaal dus



- anticonceptie gebruikt ja/ nee (zo ja; welke zo nee; hoezo niet)

Vrouw heeft al jaren een spiraaltje



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden)

Minimaal een half uur haar liggen maseren, strelen, en opgeilen. Niet gebeft, niet gepijpt.



- de daad (wie boven, welk standje, tijdsduur, orgasmes ja/ nee, bevredigend ja/ nee)

Eenmaal opgegeilt was er geen houden meer aan en kroop ze over mij heen, zette mijn lul tegen haar opening en liet zich kreunend over mij heen zakken. Met haar borsten tegen mijn borst en mijn handen op haar billen kwam ze al vrij snel klaar. Rolde daarna van mij af en heb haar eventjes gebeft en gevingert. Daarna haar -in standje missionaris- nogmaals gepenetreerd en niet veel later in haar klaargekomen.



- naspel ja/ nee (tijdsduur, eventuele bijzonderheden)

Na het in haar klaar te zijn gekomen, teruggetrokken, de boel een beetje schoongeveegd en haar daarna nogmaals naar een hoogtepunt (zo klonk het althans) gebeft.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Yess !! (heb mijn uiterste best gedaan, hopelijk hoef ik nu geen 7 weken meer op de volgende beurt te wachten)
One life, live it !
Locatie:thuis in de slaapkamer.

2 personen. Mijn man en ik legaal dus;)

Voorspel: ja ik heb hem ongeveer 15 minuten gepijpt. Waarbij hij me vingerde.

De daad: 20 minuten ongeveer. Eerst doggy, toen hij op mij. Ik kwam toen klaar. Daarna nog "via de zijkant" waardoor hij over mn billen spoot.

Naspel: als een sigaretje roken meeteld ja;)

Voor herhaling vatbaar zeer zeker!!

Anticonceptie:de pil
Alle reacties Link kopieren
Thuis, met vriendin.

Heb haar vastgebonden en de automatische dildomachine in haar kont aangezet. Tepelklemmen erop en mondknevel ingedaan.

Na een kwartier anaal op de hardste stand kwam ze al klaar. Daarna ook een vibrator op haar clitoris en een uur later was ze vele malen klaarkomen.

Ondertussen ben ik zelf aan mijn trekken gekomen door haar in haar keel te nemen en ben heerlijk klaargekomen.

Daarna heb ik haar netjes losgemaakt.

Volgelende keer weer? Graag!
Life is fun. Live it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven