Help me met m'n scharrel...

22-05-2016 22:13 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames (en heren) van de Viva,



Ik heb jullie hulp nodig. Ik zet mijn vraag hier neer, omdat ik zie dat hier ook op dit soort vragen redelijk serieus en volwassen wordt gereageerd.



Het volgende... Ik heb nu al een paar maanden een vaste "scharrel".

Ik ben 32 en Marokkaans, zij is een gescheiden moeder van 2 kids. Ik vind haar super-aantrekkelijk en de sex is goed.. althans dat denk ik. Maarrr... ze vraagt me via whatsapp elke keer van: ga je me beetje aanpakken? Daar legt ze vaak de nadruk op. Ook echt met iets heftigere taal dan wat ik hier nu schrijf. Maar naar mijn idee doe ik dat best wel al, maar ze blijft t maar vragen.. dus ik krijg t idee dat t niet stevig genoeg is ofzo. Maar wat kan ze nou nog meer willen... misschien mis ik inspiratie ofzo, of misschien ben ik blijkbaar gewoon niet zo ruig-minded. Ik heb wel aantal keer gevraagd, wat ze dan wilt, maar dan komt er niet een echt een specifiek of duidelijk antwoord... dus help! Geef me inspiratie... of is het iets anders?



Thnx

Viezevozen
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 23 mei 2016 @ 00:03:

[...]





ja, dat is eigenlijk nog het ergste.

maar joh, tijd zat om te neuken onder schooltijd als single vrouw..... En die bso is ook alleen maar voor het geneuk gemak, niet omdat ik werk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 23 mei 2016 @ 00:04:

[...]



En die bso is ook alleen maar voor het geneuk gemak, niet omdat ik werk.



Ik ga helemaal stuk hier. Mn volgende scharrel ga ik maar eens op het schoolplein zoeken.

Of is dat raar, als je zelf geen kinderen hebt...?
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 23 mei 2016 @ 00:06:

[...]





Ik ga helemaal stuk hier. Mn volgende scharrel ga ik maar eens op het schoolplein zoeken.

Of is dat raar, als je zelf geen kinderen hebt...?

Serieus de beste plek om te scoren.

Of een speeltuin onder schooltijd.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Viezevozen schreef op 23 mei 2016 @ 00:06:

[...]





Ik ga helemaal stuk hier. Mn volgende scharrel ga ik maar eens op het schoolplein zoeken.

Of is dat raar, als je zelf geen kinderen hebt...?Of je blijft lekker op het forum hangen. Hier scoren sommige mannen regelmatig .
quote:Rooss4.0 schreef op 23 mei 2016 @ 00:02:

[...]



Je zei het zelf al, de grap is nou juist dat je zelf bedenkt hoe je in haar wensen tegemoet kan komen.



Maar oke, ik ben ook de lulligste niet.

Je zegt dat ze niet van speeltjes houdt, heb je daar -als leider van het spel- boodschap aan? Zou ik niet hebben.

Wat ik zelf heel opwindend vond was toen mijn vriendje me out of the blue op mijn knieen zette en mijn rug en billen begon te masseren, de daad an sich was niet ruig maar het feit dat hij bepaalde wel.

Hij vertelde dat ik moest vragen of ik klaar mocht komen.

Hij greep me bij mijn keel en gebruikte tepelklemmen enz enz.



En nogmaals, laat haar een fantasie schrijven met haar ruige pak wensen.

Iedere vrouw is anders. Dit zou voor mij bijvoorbeeld te ruig zijn, maar het is inderdaad de daadkracht van de man die het spannend maakt.



Je zou kunnen starten met stevig knijpen in haar tepels. Als ze gevoelige tepels heeft en van stevig aanpakken houdt is dat denk ik wel succesvol. En wat speeltje betreft: dubbele penetratie met een dildo erbij of een duim erbij bij het doggy.
Alle reacties Link kopieren
Oja! Ik vergeet nog iets! We hebben het een keer over een trio gehad. In eerste instantie reageerde ze woest. Paar dagen radiostilte enzo. En uiteindelijk leek het haar wel een geil idee. Dus ik een vriend van mij geregeld.. Maar haakte ze op laatste moment toch af. Ze wilde dat toch niet doen, en is daar wel fel over. Ze vind het een geile fantasie, en volgens haar moeten sommige fantasietjes fantasietjes blijven en geen werkelijkheid worden... Ik weet niet of dit nog aanknopingspunten geeft... voor jullie experts ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 23 mei 2016 @ 00:14:

[...]



Iedere vrouw is anders. Dit zou voor mij bijvoorbeeld te ruig zijn, maar het is inderdaad de daadkracht van de man die het spannend maakt.



Je zou kunnen starten met stevig knijpen in haar tepels. Als ze gevoelige tepels heeft en van stevig aanpakken houdt is dat denk ik wel succesvol. En wat speeltje betreft: dubbele penetratie met een dildo erbij of een duim erbij bij het doggy.



Tepels vergeet ik wel vaak ja... goeie tip! Ga ik op letten..

Die duim gebruik ik wel regelmatig.. maar dildo erbij is misschien wel een idee
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 23 mei 2016 @ 00:15:

Oja! Ik vergeet nog iets! We hebben het een keer over een trio gehad. In eerste instantie reageerde ze woest. Paar dagen radiostilte enzo. En uiteindelijk leek het haar wel een geil idee. Dus ik een vriend van mij geregeld.. Maar haakte ze op laatste moment toch af. Ze wilde dat toch niet doen, en is daar wel fel over. Ze vind het een geile fantasie, en volgens haar moeten sommige fantasietjes fantasietjes blijven en geen werkelijkheid worden... Ik weet niet of dit nog aanknopingspunten geeft... voor jullie experts ;)

Gewoon zo laten en zeker niet als verrassing ofzo regelen.



Je zou haar wel een verhaaltje in haar oor kunnen fluisteren, over wat de tweede man allemaal doet en haar dat met jouw handen laten voelen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 22 mei 2016 @ 23:32:

[...]





Nee fijn. Nu weten al die andere viva vrouwen dat ze toch niet de enige zijn. Dat maakt me niet uit. Als je mijn discretie maar waarborgt jegens je nieuwe PB friend, want ik vertrouw haar voor geen meter.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 23 mei 2016 @ 00:17:

[...]



Gewoon zo laten en zeker niet als verrassing ofzo regelen.



Je zou haar wel een verhaaltje in haar oor kunnen fluisteren, over wat de tweede man allemaal doet en haar dat met jouw handen laten voelen.Ik ben niet zo'n verhalen verteller tijdens de sex... hooguit wat genotskreten of een opmerkingen af en toe. Ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen, dan ben ik meer bezig met het verhalen dan met haar
quote:Viezevozen schreef op 23 mei 2016 @ 00:23:

[...]





Ik ben niet zo'n verhalen verteller tijdens de sex... hooguit wat genotskreten of een opmerkingen af en toe. Ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen, dan ben ik meer bezig met het verhalen dan met haarJe zou in korte zinnen kunnen zeggen dat je met haar doet of gaat doen. Geen vraag stellen, maar vertellen als een feit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 23 mei 2016 @ 00:26:

[...]



Je zou in korte zinnen kunnen zeggen dat je met haar doet of gaat doen. Geen vraag stellen, maar vertellen als een feit.Waarschijnlijk spreken we vrijdag weer af. Ik zal het eens proberen. Ik ga al jullie tips uitproberen. Ik laat jullie wel weten hoe en wat
quote:Viezevozen schreef op 23 mei 2016 @ 00:31:

[...]





Waarschijnlijk spreken we vrijdag weer af. Ik zal het eens proberen. Ik ga al jullie tips uitproberen. Ik laat jullie wel weten hoe en watBen benieuwd. Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Met het gevaar te standaard te zijn: een blinddoek?



Erg prettig als alle zintuigen op scherp staan en je niet weet wat komen gaat.
Schrijf er eens een leuk verhaaltje over, s-a-r-kast
Alle reacties Link kopieren
haha...oke...een inleiding. Verhalen doen we samen toch?



Ze had de opdracht gekregen om naar een hotelkamer te gaan. Ze was er nog nooit geweest, maar als hij dat graag wil dan doet ze dat! Hij had haar een mooie zijden shawl gegeven toen ze de opdracht van hem kreeg.

Bij de opdracht stond ook dat ze klaar moest gaan liggen op bed. Naakt. En dat ze als bewijs een foto moest sturen van haar blote benen.

Toen ze de foto stuurde kreeg ze direct antwoord:" En nu moet je die zijden shawl ombinden als blinddoek. En wacht op me!"

Ze voelde zichzelf al nat worden van opwinding.

Braaf deed ze wat hij haar opdroeg.

Ze lag op het bed, geblinddoekt. Te wachten.

Vijf minuten? Tien minuten? Ze was alle besef van tijd kwijt. Toen hoorde ze ineens de deur opengaan. Ze probeerde zich te concentreren op haar gehoor. Ze hoorde voetstappen op het tapijt. Ze voelde aan alles dat iemand naast haar stond. Hij?! Ja dat moet wel. Maar hij zei niks tegen haar. 100% zeker wist ze het niet.

Ze hoorde hoe hij zich langzaam uitkleedde. Te langzaam. Haar lichaam kon maar moeilijk stilliggen, ze voelde zoveel spanning in haar lijf. Tintelingen en onrust.

Er ging een schok door haar heen toen ze ineens een aanraking voelde op haar buik. 1 vinger...die langzaam omhoog ging naar haar borsten. Haar rug kromde zich om meer druk van de vinger te kunnen voelen.
Maar die vinger ging naar boven naar haar hals. Op een gegeven moment kreeg ze echter enorme kriebel in haar neus. Nee niet op dit moment. Ze kende dit gevoel dat overheerste alles. Zelfs de druipstenen in haar genotsgrot.



Ach nee de jeuk werd erger, ze bleef maar met haar neus heen en weer gaan maar kon er niet even fijn in peuren. Watn ja hij had haar armen beet.



En voordat ze het zelf besefte zei ze. Kan je even in mijn neus pulken? Haar adonis schreeuwde van afschuw en holde de deur uit. Ze heeft m nooit meer gezien ......
Alle reacties Link kopieren
ok dan..
Ik ben even inspiratieloos, s-a-r-kast. Sorry. Dat dominante is niet helemaal mijn ding, lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
Tjongejongejonge.

Koude douche van de badmeester en aan amand hebben we ook niks
quote:iris1969 schreef op 23 mei 2016 @ 00:10:

[...]



Of je blijft lekker op het forum hangen. Hier scoren sommige mannen regelmatig .Heeft dit iets te maken met de pb's tussen jou en badmeester lol
TO ze wil dominant aangepakt worden maar geen SM.

Je moet dat eigenlijk zelf zijn, zelf voelen, anders word het niks, te veel nep en gespeeld.

Maar oké, soms wil je wel maar moet je zelfvertrouwen opbouwen.



Doe dan kleine stapjes, en eerst kort. Dus bijvoorbeeld, je neukt haar missionaris en dan ga je iets harder en dieper stoten. Als ze dan begint te kreunen dan gelijk even met je hand haar mond afdekken, nog wel laten ademen Door neus. Ze gaat daardoor al sneller ademen en het word intenser voor haar.

Fluister in haar oor, vandaag neem je hem in stilte, hoe hard ik je ook neuk.

Dan wel weer mond loslaten. Misschien dan met je handen op haar polsen met haar armen omhoog verder neuken.

Ze voelt dan dat ze soort van vast zit en dat jij de controle hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:42:

[...]





Hmmm. Dus een serieuze nieuwe vaste vriend moet je liefst het eerste half jaar daten zonder je kinderen ermee te belasten, maar een neukbuddy trek je gewoon desnoods elke dag je bed in, zolang je maar weet dat je kinderen op school zitten ofzo... en dan maar hopen dat ze niet onverwacht thuiskomen vanwege het één of ander...



Dus als zij hét bij hem thuis doen dan is het wel goed?

(overigens volkomen off topic, sorry )
pokkewijf wijzigde dit bericht op 24-05-2016 08:35
Reden: off topic
% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 24 mei 2016 @ 08:32:

TO ze wil dominant aangepakt worden maar geen SM.

Je moet dat eigenlijk zelf zijn, zelf voelen, anders word het niks, te veel nep en gespeeld.

Maar oké, soms wil je wel maar moet je zelfvertrouwen opbouwen.



Doe dan kleine stapjes, en eerst kort. Dus bijvoorbeeld, je neukt haar missionaris en dan ga je iets harder en dieper stoten. Als ze dan begint te kreunen dan gelijk even met je hand haar mond afdekken, nog wel laten ademen Door neus. Ze gaat daardoor al sneller ademen en het word intenser voor haar.

Fluister in haar oor, vandaag neem je hem in stilte, hoe hard ik je ook neuk.

Dan wel weer mond loslaten. Misschien dan met je handen op haar polsen met haar armen omhoog verder neuken.

Ze voelt dan dat ze soort van vast zit en dat jij de controle hebt



Goeie tips! Thnx

Dit is beetje de inspiratie die ik zoek. Qua handelingen. Een tik op de billen is niet zo boeiend, doet iedereen. Dus ik zoek gwn wat meer inspiratie
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er wel van. Elkaar opwarmen dmv sexting. Dat is het volgens mij maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven