Aparte situatie...

21-05-2016 14:29 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geachte dames,



Misschien dat iemand me hier advies kan geven want dames begrijpen elkaar misschien makkelijker, zal het kort proberen uit te leggen:



Ik heb sinds een maand of 3 weer een vriendin en dus ook wel eens sex. Nu waren we laatst smiddags bezig in bed, maar zij werd dus tijdens de sex geappt door iets van haar werk dat belangrijk was.

Dus klote, want we stopten en zij moest dat dus even afhandelen. Toen lagen we naast elkaar en zij was met haar phone bezig te appen. Na een minuut ofzo dacht ik van tja, en pakte haar rechterhand en bracht die naar mijn penis.

Toen kwam het er op neer dat ze me dus af ging trekken met de ene hand terwijl ze dus met werk aan het appen was en de phone in de linker hand had en ondertussen keek ze ook alleen maar continu op haar scherm, ze lag ook een beetje van me weggedraaid.



Maar toen merkte ik dus, het feit dat ze van de ene kant met me bezig was maar me dus totaal verder gaan aandacht gaf, wond me dus enorm op.

Zelfs toen ik klaar kwam met de geluiden die daarbij horen ging ze gewoon onverstoord door met appen (was na circa 5-10 min).



Maar hierna is het dus op sexgebied echt steeds meer deze kant opgegaan. bv zij een film kijken, ik zin in sex, maar zij dus gewoon die film kijken terwijl ze me alleen aftrekt.



Maar op een of andere manier vind ik het enorm lekker , dat het nu zo gaat en dat ze me zeg maar zo onverschillig aftrekt en me verder geen aandacht geeft. van de andere kant vind ik het ook raar van ons want in het begin hadden we gewoon normale sex en de laatste 2 weken dus alleen nog maar dit.



Ik voel me er prima bij heb ik ontdekt maar toch raar dat zij het ook prima vindt zo?



Ik bedoel: in feite heb ik er nooit op aangestuurd dat ik dit graag had (wist het geeneens) en heb ik het juist ontdekt doordat zij zo deed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 23 mei 2016 @ 16:29:

Hmmz, klinkt idd of ze het doet om je te vergoeden voor je vergoeding. Daar zijn legio huwelijken op gebouwd hoor maar leuk is anders.



Je hebt wel iets ontdekt over jezelf. Dat is dan ook meteen het enige goede nieuws. Deze relatie heeft weinig toekomst vrees ik. Wat maakt dat je uitgerekend haar hebt uitgekozen, heb je dat al helder voor jezelf? Wat is jouw eigen aandeel in wat hier aan de hand is?



Ik heb haar niet speciaal haar uitgekozen wetende wat er zou komen, waarom je iemand kiest is vaak een gevoel en een klik, en daarnaast wellicht een optisch plaatje.

Zoals ik al aangaf had ik liever gehad dat mijn aandeel duidelijk was, dan zou ik misschien beter snappen waarom het deze wending heeft genomen.



Maar je hebt denk ik wel helemaal gelijk dat het geen toekomst heeft zo, als het tenminste blijft zoals het nu is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me wel afvragen waarom ze geen contact zoekt tijdens de seks. Voelt ze wel genoeg voor je?

Seks is ook emotioneel in elkaar opgaan (althans, voor mij en in ieder geval deels van de tijd), en dat lijkt zij niet te kunnen/willen doen. En is ook vrij lastig bij het appen.

Als je er van geniet prima, maar als ik jou was zou ik ook kijken of ze wel genoeg invested is in je emotioneel. Stelt ze je vragen, is ze nieuwsgierig naar je, hebben jullie ook ander soort seks, appt ze je gedurende de dag/wil ze dingen met je delen...kortom: of er genoeg echte verbondenheid/intimiteit is van haar kant.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 23 mei 2016 @ 19:45:

[...]



Uiteraard mag jij je idee hebben bij wat een " zelfrespecterende" (tussen " omdat het geen woord is maar ik het van je citaat overneem) vrouw doet en respecteer ik je mening. Dat jij dat niet zou doen, prima en zo zullen er meer zijn.



Het punt waar het hier om ging is echter, of het naar objectieve maatstaven vrij gangbaar is dat dit gebeurt, en dat is het, als ik om me heenkijk, wel degelijk.



daarnaast ben je vrij kort door de bocht aangezien je haar situatie niet kent (of ze nog studeert, parttime werkt etc).



Natuurlijk. Álle studenten en parttimers zoeken een vent van 10 jaar ouder die hen kan voorzien van geld. En als diegene dan ook nog tevreden is met een trekbeurt op z'n tijd is het helemaal mooi meegenomen.



Er is geen enkel excuus om binnen 3 maanden relatie op andermans zak te gaan teren. Maar verder moet jij lekker met je geld doen wat je niet laten kan.



Mag jij kort door de bocht vinden van me.
Alle reacties Link kopieren
Sommige reacties over geld zijn wel kort door de bocht. Als ik duidelijk meer verdien dan de persoon die ik leuk vind dan geef je automatisch ook meer uit. Of moeten wr verplicht alleen maar dingen doen die binnen het bidget van de minst verdienende valt? Zo werkt het in de praktijk toch niet. Je koopy iets voor iemand, je trakteert wat vaker en helpt waar je kan en probeert vooral die persoon niet op kosten te jagen. Snap die redenering wel van TO. Alleen legt hij er wel iets te vaak de nadruk op naar mijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 23 mei 2016 @ 20:27:

Sommige reacties over geld zijn wel kort door de bocht. Als ik duidelijk meer verdien dan de persoon die ik leuk vind dan geef je automatisch ook meer uit. Of moeten wr verplicht alleen maar dingen doen die binnen het bidget van de minst verdienende valt? Zo werkt het in de praktijk toch niet. Je koopy iets voor iemand, je trakteert wat vaker en helpt waar je kan en probeert vooral die persoon niet op kosten te jagen. Snap die redenering wel van TO. Alleen legt hij er wel iets te vaak de nadruk op naar mijn gevoel.Wat jij zegt vind ik allemaal heel redelijk hoor. Maar dat vind ik toch wat anders dan ik van TO hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 23 mei 2016 @ 20:27:

Sommige reacties over geld zijn wel kort door de bocht. Als ik duidelijk meer verdien dan de persoon die ik leuk vind dan geef je automatisch ook meer uit. Of moeten wr verplicht alleen maar dingen doen die binnen het bidget van de minst verdienende valt? Zo werkt het in de praktijk toch niet. Je koopy iets voor iemand, je trakteert wat vaker en helpt waar je kan en probeert vooral die persoon niet op kosten te jagen. Snap die redenering wel van TO. Alleen legt hij er wel iets te vaak de nadruk op naar mijn gevoel.



Inderdaad, je verwoordt het in feite exact zoals ik het bedoel.

En die nadruk, dat komt omdat in de situatie waar ik nu in zit op seksueel vlak, mijn onzekerheid versterkt wordt doordat deze verhouding er nu is. Anders gezegd: doordat ik ga twijfelen of het goed zit allemaal, denk ik extra na bij het punt hoe nu de financiële verhoudingen zijn.

Dus zoals je terecht aangeeft is die financiële situatie vrij gangbaar, alleen maakt die je wel extra onzeker indien de relatie even niet goed voelt en je gaat twijfelen of zij wellicht daardoor minder snel de relatie zal verbreken...
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 23 mei 2016 @ 20:01:

Ik zou me wel afvragen waarom ze geen contact zoekt tijdens de seks. Voelt ze wel genoeg voor je?

Seks is ook emotioneel in elkaar opgaan (althans, voor mij en in ieder geval deels van de tijd), en dat lijkt zij niet te kunnen/willen doen. En is ook vrij lastig bij het appen.

Als je er van geniet prima, maar als ik jou was zou ik ook kijken of ze wel genoeg invested is in je emotioneel. Stelt ze je vragen, is ze nieuwsgierig naar je, hebben jullie ook ander soort seks, appt ze je gedurende de dag/wil ze dingen met je delen...kortom: of er genoeg echte verbondenheid/intimiteit is van haar kant.Buiten de seks hebben we een prima contact en we spreken elkaar gedurende de dag genoeg, bespreken en delen veel zaken en gaan leuke dingen doen. Dus behalve het seksuele zit en voelt het allemaal 100% goed. Daarom snap ik er dus ook helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
Je bent pas 3 maanden bij elkaar!

Dat is zó kort.

Dan koop je soms iets leuks, of je neemt haar mee uit eten: maar in onderhoud voorzien?!

En op seksgebied zijn de meeste mensen niet na drie maanden al ingekakt.



Een 'normale' relatie lijkt het mij niet.

Maar ik snap je probleem ook niet helemaal...aangezien je aangeeft het fijn te vinden.
Je wil overduidelijk een gelijkwaardige relatie. Handeld daar ook naar door je in eerste instantie niet druk te maken over de financiën.

Haar seksuele desinteresse zet ze om in een " ongeïnteresseerde ik ruk jou wel even af terwijl ik app" manier.

Jij hebt gemerkt dat het jou Triggert. Haar manier van doen. Dus is het vraag en aanbod.

Jij vindt het geil, zij herhaalt het.

En nu gaat het aan je " knagen".



Tot voor zover de samenvatting denk ik?



Wat ik ervan denk is het volgende:

Je gevoel laat je niet in de steek. Nooit.

Persoonlijk vind ik het vreemd dat iemand na 3 maanden een relatie te hebben, al geen zin meer in seks heeft.

Maar als het zo is....dan vind ik het raar dat ze zich niet echt druk maakt daarover en jou afdoet met een " wat zeur je nou?".



Op mij komt dat onverschillig over en dat vind ik erger als iemand die geen zin heeft in seks.

Tja...dan kom ik uit bij het vraagstuk : hoeveel geeft ze daadwerkelijk om je?



Ik zou zeggen: ronduit vragen. Het vuur aan de schenen leggen over wat jou dwarszit. En nogmaals...je gevoel laat je niet in de steek.



Over het seksuele aspect zou ik me minder druk maken. Over betrokkenheid wel..

Succes...
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 23 mei 2016 @ 21:38:

[...]





Buiten de seks hebben we een prima contact en we spreken elkaar gedurende de dag genoeg, bespreken en delen veel zaken en gaan leuke dingen doen. Dus behalve het seksuele zit en voelt het allemaal 100% goed. Daarom snap ik er dus ook helemaal niks van.





Grof gezegd: er valt ook niets te snappen.

Als jij je er op een bepaalde manier onprettig bij voelt (want hoe geil je het ook vindt, t stoort je ook anders postte je hier niet), dan is dat alles dat je moet weten.



Voel je je niet afgewezen, en zoals iemand hier al zei: kun jij leven met dit ongeinteresseerde gedoe. Want sorry, hier zou ik voor passen. Iemand die zit te appen terwijl we seksen, en dat ook afpoeierd etc etc, komt mijn huis niet meer in. Dus waarom neem jij hier wel genoegen mee? Hoop je dat het veranderd?



Dat kun je doen. Afwachten.

Maar verwacht dat je zelfwaardegevoel rechtevenredig zal afbrokkelen.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
:Dus zoals je terecht aangeeft is die financiële situatie vrij gangbaar, alleen maakt die je wel extra onzeker indien de relatie even niet goed voelt en je gaat twijfelen of zij wellicht daardoor minder snel de relatie zal verbreken..."



Dit maakt geen biet uit, want jij kunt op alle tijden de relatie verbreken.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Klopt wat Misia zegt.... Je kunt het nog een tijdje afwachten, zien hoe het zich ontwikkelt. Maar kun je dat echt terwijl iets in je je ook bekocht en tekort gedaan voelt, hoe geil dat ongeïnteresseerd aftrekken op dat moment ook mag zijn?



Want dat is de onderliggende emotie die ik meen te proeven bij jou. Wordt er van je geprofiteerd, misbruik gemaakt, doet ze dit uiteindelijk met weerzin, appt ze eigenlijk met haar lover terwijl ze jou aan je gerief helpt?

An sich een soort Cuckold-fantasieën, heel opwindend en niets mis mee.



Je hebt niet voor niets deze Nick gekozen. Je weet het antwoord allang. De vraag is hoe je de balans houdt Zo lang het waard is wat je investeert, niet alleen financieel maar vooral ook emotioneel, is het prima, toch? Als dat niet zo is...



Waar ligt jouw grens, Paypig? Weet je dat zelf eigenlijk wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 23 mei 2016 @ 23:27:

:Dus zoals je terecht aangeeft is die financiële situatie vrij gangbaar, alleen maakt die je wel extra onzeker indien de relatie even niet goed voelt en je gaat twijfelen of zij wellicht daardoor minder snel de relatie zal verbreken..."



Dit maakt geen biet uit, want jij kunt op alle tijden de relatie verbreken.



Het citaat was een deel van mijn uitleg op de terechte opmerking hier waarom ik veel de nadruk op het financiële aspect legde, waarbij ik aangaf waarom dit punt extra in mijn hoofd zit in de situatie zoals die nu is.

Je opmerking heeft daar niks mee te maken, en staat daar los van.

Maar denk dat deze uitleg niks zal helpen, lees nog eens terug zou ik zeggen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 24 mei 2016 @ 09:06:





Je hebt niet voor niets deze Nick gekozen. Je weet het antwoord allang. De vraag is hoe je de balans houdt Zo lang het waard is wat je investeert, niet alleen financieel maar vooral ook emotioneel, is het prima, toch? Als dat niet zo is...



Waar ligt jouw grens, Paypig? Weet je dat zelf eigenlijk wel?Zoals ik al aangaf, zoek ik dit helemaal niet binnen een relatie, waar ik juist gelijkwaardigheid zoek, en niks wat met mijn nick te maken heeft... Zou als ik zou kunnen ruilen liever weer alleen normale seks hebben zoals voorheen. Gaf alleen aan dat de kick van het aftrekken ook lekker is alleen dat het dus legio nadelen heeft zoals reeds genoemd, en dat ik dit dus juist geen gewenste situatie vind.
Alle reacties Link kopieren
Okee, dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry. Is altijd moeilijk van een afstand.



Weet je al wat je gaat doen, Paypig?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg verliefd op haar en als zij aangeeft dat ze geen zin heeft maar dat het wel weer terugkomt, dan kijk ik dat maar even aan.

Zolang zij zegt dat er geen ander is en het daar niks mee te maken heeft geloof ik dat wel.

Zou het anders ook niet weten...



Hebben gisteren een hele leuke middag gehad in de stad dus dat voelt wel goed
Alle reacties Link kopieren
Maak je geen zorgen. Natuurlijk is het voor de meeste mensen apart. Maar wat jou opwindt gaat niemand anders iets aan. Dat je het nu heel geil vindt komt ook omdat het iets is wat voor jou verboden is en ook iets compleets nieuws. Wees maar niet bang dat je alleen maar dit geil gaat vinden in de toekomst.



Wij doen dit ook soms en het kan me ook heel erg opwinden. (soms doen we het dus he, niet elke dag!). Bv ze speelt compleet ongeinteresseerd te zijn, hoe hard ik haar ook neuk. Of ze gaat inderdaad app'en en facebook lezen terwijl we aan het neuken zijn. Andersom ook wel eens gedaan, ik kijk bv voetbal en zij is geil. Ik zeg dan "5 minuutjes" en neuk haar terwijl ik doorkijk.
-
Terwijl ik dit aan het typen ben, wordt ik geneukt, dubbele penetratie. Vriend in mijn kutje en buurman in mijn hol.

Ik doe net of het me allemaal niet boeit en tik lekker door op me mobiel.

Maar ondertussen gaat die heipaal van buurman toch wel erg diep, Jezus. Auw.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 29 mei 2016 @ 07:12:

Terwijl ik dit aan het typen ben, wordt ik geneukt, dubbele penetratie. Vriend in mijn kutje en buurman in mijn hol.

Ik doe net of het me allemaal niet boeit en tik lekker door op me mobiel.

Maar ondertussen gaat die heipaal van buurman toch wel erg diep, Jezus. Auw.



En het boodschappenlijstje is ook gemaakt inmiddels?



TO, niet te veel over nadenken over alles. Als het goed voelt voelt het goed. Al krijg ik bij het lezen van je OP en de reacties niet het gevoel dat het goed zit. Drie maanden....dan moet je toch niet van elkaar af kunnen blijven?



En appen/trekken kan soms misschien dan wel leuk zijn, het moet niet de standaard worden. Zeker niet na 3 maanden al.



heeft zij een enorm stressvolle baan?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Het fetish gedeelte snap ik wel. Ik herken het ook wel als iets dat spannend is. Ik denk dat het voortkomt uit het volgende: Als je het buiten de deur doet moet het soms ook lijken alsof er niets aan de hand is. Doordat zij zit te appen, creeer je die situatie.



Nadeel: je ligt in bed en als het vaak genoeg gebeurt verdwijnt de spanning en mis je nog steeds de sex. Dat is een gevaarlijke situatie want je weet niet of dat ooit weer "normaal" wordt. Zeker als dit al na 3 maanden speelt.



Wat betreft het onderhouden. Maak je niet teveel zorgen. Als jij het goed hebt en je ziet dit als de relatie tot aan je dood dan zul je het uiteindelijk toch moeten gaan redden samen van jullie gezamenlijk inkomen. Linksom of rechtsom.

Alleen is dit de ware? En zo nee, zolang je niet het gevoel hebt dat ze je misbruikt en je er niet onder lijdt: leef je leven.



Zie het onderhouden en de sex wel als twee losse onderwerpen. Lijkt me sterk als die twee een verband hebben. Als dat nl zo is, begin dan zsm te rennen voor je jezelf in de nesten werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 28 mei 2016 @ 12:46:





Hebben gisteren een hele leuke middag gehad in de stad dus dat voelt wel goed

En hoe ligt bij die leuke middag dan de balans?

Jij betaald haar cadeautjes, eten en drinken en wat betaald zij? (Glimlachen, een kusje en wat leuke teksten) Nou, vertel Paypig.
Zonder Viva wisten we minder
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 25 mei 2016 @ 13:15:

[...]





Het citaat was een deel van mijn uitleg op de terechte opmerking hier waarom ik veel de nadruk op het financiële aspect legde, waarbij ik aangaf waarom dit punt extra in mijn hoofd zit in de situatie zoals die nu is.

Je opmerking heeft daar niks mee te maken, en staat daar los van.

Maar denk dat deze uitleg niks zal helpen, lees nog eens terug zou ik zeggen...





Wat zou ik dan lezen?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 28 mei 2016 @ 12:46:

Ik ben erg verliefd op haar en als zij aangeeft dat ze geen zin heeft maar dat het wel weer terugkomt, dan kijk ik dat maar even aan.

Zolang zij zegt dat er geen ander is en het daar niks mee te maken heeft geloof ik dat wel.

Zou het anders ook niet weten...



Hebben gisteren een hele leuke middag gehad in de stad dus dat voelt wel goed





Goed nieuws, probleem lijkt me van de baan.

Veel plezier samen...
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Kom toevallig jouw inbreng op het topic geldslaaf tegen, Paypig. Je Nick vond ik al veelzeggend en stom dat ik je niet eerder geloept heb.



Waarom in hemelsnaam dit topic en doen alsof je geen flauw idee hebt waarom dit gedrag je opwindt terwijl je daar uitgebreid de geneugten van het finDom uit de doeken doet? Why waist our time??

Werkelijk....
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 30 mei 2016 @ 14:33:

Kom toevallig jouw inbreng op het topic geldslaaf tegen, Paypig. Je Nick vond ik al veelzeggend en stom dat ik je niet eerder geloept heb.



Waarom in hemelsnaam dit topic en doen alsof je geen flauw idee hebt waarom dit gedrag je opwindt terwijl je daar uitgebreid de geneugten van het finDom uit de doeken doet? Why waist our time??

Werkelijk....



Tja, mijn nick is vrij duidelijk. Maar zoals ik aangaf heb ik binnen normale relaties nooit die drang of spanning gehad, heb nooit de voeten van een vriendin gekust ofzo. Bij een relatie gaat het mij om gelijkwaardigheid en geen enkele vorm van wat ik in dat andere topic beschrijf.

Dat is voor mij anders ook gedoemd om mis te lopen als die gelijkwaardigheid er niet is.



Als ik een vriendin heb en de situatie is zo dat ik het financieel breder heb dan haar, dan gaat het zo dat ik wel bijdraag in haar lasten. Maar dat zal in heel veel gevallen zo zijn en geeft mij geen extra kick.

Sterker, zou me rot voelen als ze me bedroog en bleek dat ze het alleen om het geld deed.



Maar goed, als je goed geloept had dan had je ook gelezen dat ik dit al eens eerder had uitgelegd en ik nu de woorden van mijn andere posts herhaal, dus ik vind het fijn dat je meedenkt, maar elkaar begrijpen gaan we niet vrees ik, ook gezien je eerdere reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven