Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 09 mei 2016 @ 20:22:

Np!

Napraat?

Niet parkeren?

Niet praten?

No problema?



Als je doet wat je altijd deed zul je krijgen wat je altijd kreeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boeddhabuikjebeeld schreef op 09 mei 2016 @ 20:32:

[...]





No problema?



Zoiets.

np, no problem, geen probleem
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 09 mei 2016 @ 20:45:

[...]



Zoiets.

np, no problem, geen probleemAha
Als je doet wat je altijd deed zul je krijgen wat je altijd kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder, die avatars ter nagedachtenis aan Mylene Valerie.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
[img]https://www.google.nl/imgres?imgurl=htt ... mrc&uact=8[/img]
Nou dat werkt blijkbaar nog niet...
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Welke browser heb je? IE, Firefox, Chrome?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik gebruik vnl chrome, is het browser-afhankelijk? Ik dacht dat ik gewoon nog de rechten nog niet had verkregen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt idd nog te weinig berichten om de rechten om plaatjes te plakken aan te vragen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ach ja, ik zie het. Ik dacht dat ik er al ruimschoots overheen zat. 200 is ook best veel toch? Dat getal mag van mij best wat lager liggen. Maar goed, nu zit ik alweer op 96
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik wil een nieuwe foto uploaden maar krijg steeds een foutmelding... Het is een gewoon jpg-bestand. Iemand een idee? Ik krijg steeds deze foutmelding: :edit_icons::filename_error.
Alle reacties Link kopieren
Tissal gelukt! Bestand was te groot.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Enn en andere toverdames hier, mag ik een tropische avatar? iets met strand, zee, palmboom, cocktail etc.

Misschien helpt het de weergoden
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 15 juni 2016 @ 15:09:

Lieve Enn en andere toverdames hier, mag ik een tropische avatar? iets met strand, zee, palmboom, cocktail etc.

Misschien helpt het de weergoden Ah, een kat die aan de cocktail zit dus.
Alle reacties Link kopieren
Moet de foto bepaalde maat hebben, ik krijg het op mijn ipad niet voor elkaar, k vind mezelf zo grijs zo...
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een handig topic.

Het is ongetwijfeld al eerder gezegd, maar ik zou ook graag het formaat, van de afbeelding bij de nickname, willen weten.



Weet iemand dit toevallig?

53 pagina's zijn iets te veel om door te pluizen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je de openingspost met plaatjes gelezen?

Lukt het dan nog niet?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas niet. Hij geeft dus de foutmelding; sorry, er is iets mis gegaan.

Ik probeer het al weken, af en toe, in de hoop dat het een foutje is en hij het ineens wel doet.



Bij de melding zit een cryptische code, waar iets in staat als, verkeerd formaat. Maar heb meerdere formaten en bestandsgroottes geprobeerd, de melding blijft. Hele kleine plaatjes, slechte kwaliteit, goede kwaliteit, van vierkant tot rechthoekig. Gedownloade en foto's.



Of moet je een tijd lid zijn, voordat je je avatar mag wijzigen?



Het is geen ramp, maar zo'n grijs poppetje is wel saai
Alle reacties Link kopieren
Ah, verkeerd formaat maar verkleinen helpt niet



Dan is het ff wachten op Enn die binnenkort weer online komt of misschien kan iemand anders helpen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Wat voor bestandsvorm is het?

Wellicht dat het daar aan ligt?



- Mijn afbeelding is een JPEG van 630 x 420 pixels. Misschien heb je daar wat aan?
one way or another
Alle reacties Link kopieren
quote:Gele_Suikerspin schreef op 04 juli 2016 @ 13:29:

Wat een handig topic.

Het is ongetwijfeld al eerder gezegd, maar ik zou ook graag het formaat, van de afbeelding bij de nickname, willen weten.



Weet iemand dit toevallig?

53 pagina's zijn iets te veel om door te pluizen.

Maz 100 bij 100



Beter 90 bij 90
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Welk plaatje wil je hebben Suikerspin?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Resizen kan via een website. Even googlen op resizen photo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven