Vriendinnengroepje haarlem gezocht

25-03-2016 21:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij leuk om een soort van 'Sex in the city' achtig meiden groepje te hebben in Haarlem. Dus dat je echt van alles met elkaar kan delen, leuke dingen kan doen etc. Wat ik zoek, zegt ook alles over mijzelf . Oh en ben 29 jaar!



Groepje van 4 meiden zoiets..

Je wilt een fijne vriendschap aangaan

Houden van wijntjes doen, dansjes maken in een leuke clubs ( r&b, house, dance beetje van alles)

Je moet wel iemand zijn die ook wel beetje van gekkigheid houdt

Liefst vrijgezel maar gebonden meiden zijn ook welkom

Open staan om leuke activiteiten

Maar ook wel echt vriendschap waar je ook diepgaande gesprekken met elkaar kan hebben over van alles!

Meiden tussen de 25-30 jaar.



Je mag mij privé bericht sturen



xxx
Hoi Roari,



Zelf woon ik sinds 2 maanden in Haarlem. Ik ben hier gaan samenwonen, maar buiten mijn vriend en de buurvrouw geen contacten.

Je oproepje spreekt mij zeker aan!

Ik heb geen idee hoe ik je een privé bericht kan sturen dus dan maar even zo.

Over mij:

28 jaar, kom uit Amersfoort. Houd van lekker eten, films kijken, wijntjes en dansjes doen. Salsa is mijn favoriet, maar gewoon inde club swingen vind ik ook heerlijk. Ik ben af en toe een beetje gek. Oh en ik studeer af dit jaar, dus ontspanning op zijn tijd is zeker welkom!



Als je t wat lijkt, laat maar wat van je horen!

X
Alle reacties Link kopieren
@Aarbei10 sorry voor mijn late reactie! Ik stuur je privé berichtje oke liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roari,



Wat een leuk idee!

Ik woon zelf sinds 2,5 maand in Haarlem samen met mijn vriend en mis het heel erg om gezellig af te spreken met vriendinnen in de buurt. (Wellicht geen vrijgezel maar allergisch voor dagenlang bank/lip hangen met vriendlief) Zelf studeer ik nog in Utrecht en ben 24 jaar. Wijntjes drinken en terrasjes pakken zijn mijn favoriete bezigheden net als een dansje op zijn tijd. Na 2,5 maand met de buurvrouwtjes kletsen ben ik nu wel erg benieuwd naar de fancy barren hier in Haarlem. Activiteiten ondernemen vind ik leuk zolang ze maar niet te actief of te sloom zijn dit alles ivm met mijn wat achtergestelde grove motoriek en concentratieboog van een kind van 3. (Foto's in dat geval niet toegestaan)

Lijkt het je leuk om wat te ondernemen en samen Haarlem onveilig te maken stuur dan een berichtje X
Ha schaduwbloempje!

Leuk dat je ook reageert!

Je hebt je berichtenoptie uit staan, dus je kunt geen privé berichten ontvangen.

Mocht je t leuk vinden om iets te ondernemen, stuur mij maar een berichtje;-)



Liefs, Aardbei
Alle reacties Link kopieren
@schaduwbloempje hahahahaha je bericht super leuk. Stuur mij even berichtje!! xx
Alle reacties Link kopieren
en inderdaad je moet je instellingen even wijzigen, dat iedereen je een berichtje kan sturen
Alle reacties Link kopieren
Hi Roari, Schaduwbloempje en Aardbei10, ik las jullie berichtjes en ben ook gelijk enthousiast! Ik woon zelf net samen in Haarlem, samen met mijn vriend heb ik hier een huis gekocht. Ik kom hier niet vandaan en ken dus nog weinig mensen in de stad. Ik ben zelf erg ondernemend en ga graag op stap. Shoppen, theater, musical, bioscoop, festival, concert... you name it! Of gewoon lekker thuis thee drinken, een goed boek lezen of een goede film kijken kan soms ook erg fijn zijn. Het lijkt me leuk om eens te meeten!



Kun je ook naar meerdere mensen tegelijk een privéberichtje sturen?



Groetjes,

Danielle
Alle reacties Link kopieren
@Danielle zie nu pas je bericht maar heb al gereageerd :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie allemaal apart een privéberichtje gestuurd, zie jullie daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven