Beffen smaakt raar, is er een oplossing?

20-05-2016 00:39 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verschillende vrouwen gebeft in het verleden, en met veel resultaat. Maar voor mezelf is het maar niks, ik vind dit enorm spijtig. Want de resultaten zijn goed en ik ontneem haar orale seks, terwijl ik het zelf niet zou kunnen missen bij mezelf.



Ik heb 2 problemen;

1. Ik vind het echt niet goed smaken, zelfs niet als ze juist uit bad komen.

2. Ik vind het erg moeilijk om te ademen. Zelfs met mijn neus, deze zit al zo dicht tegen haar lichaam dat er amper lucht bij kan. Ik haat het.



Iemand goeie tips om deze problemen op te lossen?
quote:tampontouwtje schreef op 21 mei 2016 @ 08:19:

[...]





Pak een spiegel. Helpt in jou geval vast ook.Boodschap was al overgekomen hoor
Alle reacties Link kopieren
Heeft to iets aan de tips?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Afgehaakt denk ik hahahaa
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Ik word er altijd een beetje pissig van als mannen zaniken over de smaak. Wat denk je, dat die van jou lekker smaakt?

En dat niet kan ademen, soit. Je moet er ook niet helemaal induiken. Puntje van je tong doet al een heleboel, en je tong kan je uitsteken. Ademen met een eikel tegen je huig is ook niet echt makkelijk of zo, en toch doen we het :')



Dus...suck it up. Letterlijk.
Vreemd is niet labiel.
quote:gekgezichtje schreef op 22 mei 2016 @ 19:05:

Ik word er altijd een beetje pissig van als mannen zaniken over de smaak. Wat denk je, dat die van jou lekker smaakt?

En dat niet kan ademen, soit. Je moet er ook niet helemaal induiken. Puntje van je tong doet al een heleboel, en je tong kan je uitsteken. Ademen met een eikel tegen je huig is ook niet echt makkelijk of zo, en toch doen we het :')



Dus...suck it up. Letterlijk.Hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:gekgezichtje schreef op 22 mei 2016 @ 19:05:

Ik word er altijd een beetje pissig van als mannen zaniken over de smaak. Wat denk je, dat die van jou lekker smaakt?

En dat niet kan ademen, soit. Je moet er ook niet helemaal induiken. Puntje van je tong doet al een heleboel, en je tong kan je uitsteken. Ademen met een eikel tegen je huig is ook niet echt makkelijk of zo, en toch doen we het :')



Dus...suck it up. Letterlijk.







Alleen niet alleen dat puntje! Toch wel meer tong aub!
quote:Phoebal schreef op 22 mei 2016 @ 20:14:

[...]









Alleen niet alleen dat puntje! Toch wel meer tong aub!En dan ook nog zuigen zeker?
quote:gekgezichtje schreef op 22 mei 2016 @ 19:05:

Ik word er altijd een beetje pissig van als mannen zaniken over de smaak. Wat denk je, dat die van jou lekker smaakt?

En dat niet kan ademen, soit. Je moet er ook niet helemaal induiken. Puntje van je tong doet al een heleboel, en je tong kan je uitsteken. Ademen met een eikel tegen je huig is ook niet echt makkelijk of zo, en toch doen we het :')

Je hebt chronisch een verstopte neus, begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 22 mei 2016 @ 20:34:

[...]





En dan ook nog zuigen zeker?Nou... Maar niet te hard! En ook niet alleen op 1 plek.
quote:Phoebal schreef op 22 mei 2016 @ 20:48:

[...]





Nou... Maar niet te hard! En ook niet alleen op 1 plek.Ah leuk, tips voor idioten.
Alle reacties Link kopieren
De rest van de gebruiksaanwijzing mag je zelf verzinnen!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 07:14:

Heerlijk? De librije is heerlijk. De gemiddelde kut is niet heerlijk. Niet dat er iets mis is met beffen verre van. Maar heerlijk smaakt t niet.Een sterrendiner is heerlijk, maar zo af en toe een frikadel uit de muur bij de Febo trekken is ook genieten hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 20 mei 2016 @ 10:21:

Een man die beffen niet lekker vindt, moet dat ook vooral niet gaan doen. Vind ik. Want dan ís beffen ook gewoon niet lekker.Mee eens. Niets een grotere afknapper dan een man die met tegenzin tussen je benen gaat liggen.
quote:Kwejeebo schreef op 22 mei 2016 @ 21:02:

[...]





Een sterrendiner is heerlijk, maar zo af en toe een frikadel uit de muur bij de Febo trekken is ook genieten hoor.



Een frikadel trekken? Is dat een synoniem voor iets anders?



Ik zat er wat taalkundigen in denk ik, das alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 22 mei 2016 @ 20:34:

[...]



Je hebt chronisch een verstopte neus, begrijp ik?Helemaal met dit seizoen. Maakt t niet makkelijker, maar we zullen doorgaan.
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Met een goed verstopte neus ruik je in ieder geval niks, zou ook nog een oplossing kunnen zijn. Alhoewel ik dat gesnotter tussen mijn benen dan weer niet zo aantrekkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 22 mei 2016 @ 21:04:

[...]





Mee eens. Niets een grotere afknapper dan een man die met tegenzin tussen je benen gaat liggen.



haha mee eens!



Er bestaan ook nog andere dingen naast beffen trouwens. Misschien een optie om vingertechnieken te verbeteren?!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 22 mei 2016 @ 21:13:

[...]





Een frikadel trekken? Is dat een synoniem voor iets anders?



He bah typisch weer hoor.

Mannen kunnen ook aan niets anders denken he
Alle reacties Link kopieren
Ik moet altijd aan een flauwe hamkaastosti denken.

Wat een gezeik. Je verwent elkaar. Heerlijk als ze geniet. Helaas moet ik altijd een boer laten. Iemand tips
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met beffen
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 20 mei 2016 @ 09:29:

[...]





Vaak ook woorden met meerdere lettergrepen, enzow..



Ik heb wel eens dat ik bijna word gekilled door die benen wanneer dat aangespannen wordt.

Niet geheel zonder gevaar dus Famke Jansen ??
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle kutjes ruiken anders en volgens mij bepaald vooral de geur de smaak. Daarnaast weet je dat als het in ieder geval gewassen is het een natuurlijke geur is van de dame in kwestie is en als je zorgt dat je zelf goed opgewonden bent en echt zelf wilt beffen je eigen lust de smaak overruled. Voor mij is beffen dan nooit vies en iets wat ik graag doe.

Het niet kunnen ademhalen is een kwestie van meer oefenen.
quote:MaenRo schreef op 24 mei 2016 @ 12:24:



Het niet kunnen ademhalen is een kwestie van meer oefenen.



ja de klacht van het niet kunnen ademhalen komt op mij ook een beetje over alsof het een amateur is die het voor het eerst doet. niet lullig bedoeld. maar het is toch niet zo dat onze kutje octopus zuignappen zijn die je hele gezicht bedekken en zich vast zuigen en je nooit meer los laten.

of misschien bij een heel volle vrouw dat erom heen heel veel vlees zit dat alle lucht stroom blokkeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 20 mei 2016 @ 22:03:

Aan de smaak kun je denk ik niet veel veranderen, maar ik denk dat het scheelt als ze boven je gezicht gaat hangen. Bijvoorbeeld tijdens 69.



Ook hoorde ik dat een slokje cognac tha bomb is tijdens het beffen en pijpen. Heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar wie weet is het iets voor de volgende keer .Nee dat brand!
Alle reacties Link kopieren
Fisherman's friend ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven