Luxe suite voor romantische overnachting

23-05-2016 22:50 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een luxe suite waar ik romantisch kan overnachten.

Een kamer met jacuzzi, een hotel met privé zwembad.. noem maar op.

Het liefst ook nog een leuke omgeving zodat we de volgende dag gezellig kunnen gaan winkelen o.i.d.



Wel een beetje comfortabel want we zijn beide erg lang en een beetje betaalbaar is ook wel erg fijn!



Kom maar op, wie heeft ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Verschillende Van der Valks hebben themakamers, oa in Akersloot. Ligt 10 minuten met de auto van Alkmaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Van der Valk in Middelburg heeft ook hele mooie kamers. Extra lange beddden. En Middelburg is een leuke stad, plus je bent zo bij zee.
Alle reacties Link kopieren
B&B De Teerplaats in Arnhem.

Geen jacuzzi, wel een fantastische locatie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
NHow in Rotterdam is heel mooi, en lekker luxe. Ze hebben vast ook wel suites met jacuzzi. Wij hadden een ´gewone´ kamer met douche en die was al prachtig. Kamer met uitzicht op het water is het mooist (sunset heten die geloof ik).
Alle reacties Link kopieren
Arresthuis in roermond!
Alle reacties Link kopieren
Van der valk Akersloot heeft een suite met prive zwembad en diverse andere mooie suites. Zit wel al lang van tevoren vol geboekt.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Maakt het land of de streek nog iets uit?
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk Gilze-Rijen heeft prachtige kamers! Ook een mooie omgeving. Wij hebben hier voor ons 1 jarige trouw jubileum een suite met jacuzzi geboekt.
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Junior Hästens suite in het Intell hotel in Rotterdam. Kamer op de 13e etage pal aan de Erasmusbrug en dus fantastisch uitzicht. Badkamer met bubbelbad en sauna, verder in het hotel gratis toegang tot de wellness met een andere sauna, Turks stoombad en zwembad.



Toevallig afgelopen weekend geweest, enorme aanrader!
quote:carrie-bradshaw schreef op 24 mei 2016 @ 06:38:

Van der valk Akersloot heeft een suite met prive zwembad en diverse andere mooie suites. Zit wel al lang van tevoren vol geboekt.Bekende ontmoetingsplek voor groepsactiviteiten. Hopelijk maken ze het bad goed schoon.
Alle reacties Link kopieren
Guesthouse de Heide in Brabant, ziet er prachtig uit. Zelf nog niet geweest maar staat wel op mijn verlanglijstje voor een weekendje weg in Nederland
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk kasteel hotel Bloemendal in Vaals.

Heeft ook thema suites.
Alle reacties Link kopieren
cotswold house hotel & spa
Alle reacties Link kopieren
quote:kippetje29 schreef op 24 mei 2016 @ 10:30:

[...]





Bekende ontmoetingsplek voor groepsactiviteiten. Hopelijk maken ze het bad goed schoon.Ja over dit hotel heb ik ook zeer smerige verhalen gelezen in het boek wie is er bang voor Linda. Ik zou er in iedergeval niet in bad durven
If you can dream it you can do it
Het kruisherenhotel in Maastricht. Ikben er nog niet geweest. Wij gaan er in september naartoe. Het is gevestigd in een kerk en ziet er echt fantastisch uit. Ik weet niet of ze kamers hebben met jacuzzi maar er zit wel een mooie spa in het hotel.

Wat apart dat van der Valk zoveel wordt aangeraden. Dat is nou niet het eerste dat in me opkomt bij luxe en romantisch.
Alle reacties Link kopieren
De imperial of imperial deluxe suite van Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden.

Ben ik nog niet geweest, staat wel op mijn verlanglijst - en zal daar nog wel even blijven staan, want heel goedkoop is het niet...
quote:Evien schreef op 24 mei 2016 @ 15:30:

Het kruisherenhotel in Maastricht. Ikben er nog niet geweest. Wij gaan er in september naartoe. Het is gevestigd in een kerk en ziet er echt fantastisch uit. Ik weet niet of ze kamers hebben met jacuzzi maar er zit wel een mooie spa in het hotel.

Wat apart dat van der Valk zoveel wordt aangeraden. Dat is nou niet het eerste dat in me opkomt bij luxe en romantisch.Eens. Wij gaan trouwens waarschijnlijk in december naar Chateau St. Gerlach (ook van Camille Oostwegel).
Nerdopviva, dat zal wel heel mooi zijn als alles in de kerstsfeer is. Al moet ik daar nu nog even niet aan denken

quote:Evien schreef op 24 mei 2016 @ 20:03:

Nerdopviva, dat zal wel heel mooi zijn als alles in de kerstsfeer is. Al moet ik daar nu nog even niet aan denken

Nee nee nee. We gaan voor mijn verjaardag. Van mij hoeft het niet eens in Kerstsfeer, ik heb een lichtelijk trauma van mijn verjaardag in de feestmaand (verjaardag vergeten, cadeautjes krijgen met Kerst "want dan zien we elkaar toch", weinig bezoek want iedereen was druk etc. etc. etc.). Dus nee, we gaan níet met Kerst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven