Entertainment alle pijlers

De Jacht

24-05-2016 01:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kon niet slapen, dus uit verveling maar De Jacht gekeken. Men men men.. wil niet zeggen dat het slecht is, maar ik vroeg me wel af of iemand terug heeft gekeken wat er gefilmd is voordat ze besloten dat het af was. Vermakelijk is het wel, maar zo ongeloofwaardig.



Iemand anders nog gekeken? En wat vond je er van?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het best een leuke serie. Alleen hadden ze niet de hoofdrolspeelster deze rol moeten geven, niemand denkt toch dat die in de 2e aflevering al dood gaat? Dus dan is het niet echt spannend. Maar vond de acteurs leuk en het acteerwerk prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 24 mei 2016 @ 11:47:

[...]



Nou ik weet niet of je those who kill hebt gekeken destijds, maar dit is echt een exacte kopie.

Tot en met de belichting toe





Dus die vergelijking snap ik wel.

Het is 1 op 1 gekopieerd.Sum ik heb dit verhaal al een keer bij Luther gezien.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 24 mei 2016 @ 16:02:

[...]





Jij zit sowieseau altijd op het puntje van je stoel met je size xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsmall Wat lief
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog gekeken gisteren? Ik vond het redelijk spannend maar wat een flut eind
Volgens mij hebben ze op het eind niet die buurvrouw uit het huis gehaald :P Die was toch neergeschoten? Maar idd wat een fluteind!

Dit is nou echt een leuke serie om te kijken met Twitter erbij :P
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er bijna Twitter voor nemen
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat het nu al afgelopen is??
Spijt is verstand dat te laat komt
Ja het is afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer
Alle reacties Link kopieren
Huh afgelopen?! Het is net begonnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven