Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.







Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:nederlandsevrouw schreef op 24 mei 2016 @ 11:51:

[...]





Weet alleen niet of alle TV's en laptops HDMI hebben, de redelijk nieuwe denk ik wel, maar zeker weten doe ik het niet. Man heeft er bij de TV opgelet i.v.m. de playstation, nu gaat dus de stekker van de playstation in de laptop. En het zijn wel vrij dure kabels, viel mij flink tegen al ben ik het nu alweer vergeten Valt mee volgens mij. Ik weet niet meer hoeveel de mijne kostte, maar dit komt in de buurt. Volgens mij ietsjes duurder, omdat wij een iets betere kwaliteit wilde en 5m nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 24 mei 2016 @ 13:08:

[...]





Valt mee volgens mij. Ik weet niet meer hoeveel de mijne kostte, maar dit komt in de buurt. Volgens mij ietsjes duurder, omdat wij een iets betere kwaliteit wilde en 5m nodig hebben.



Volgens mij was die van ons duurder, ook een goede kwaliteit (was nodig voor games) en ook wat langer. Dacht toch wel over de

€ 20,-. Niet dat ik er wakker van heb gelegen, maar vond het toen tegenvallen voor een 'kabeltje'. En dat is ook de reden dat ik het zei, het klinkt zo makkelijk en goedkoop 'even een kabeltje' ertussen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Mamsvan Eugene haha! Maar ach, kan gebeuren. Ik heb ooit eens een heel romantische nacht gehad met Roel van Velzen Hoe ik daar nou bij kwam



Ik ben weleens gespoilerd zonder dat ik gespoilerd werd Dat was in seizoen 6, toen Glenn naast die container viel. Ik liep toen een week of 2 achter geloof ik, maar op instagram was ik daar helemaal niets over tegen gekomen, dus toen wist ik meteen dat er niets aan de hand was, anders had ik het wel geweten
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Dat jullie al die spannende dromen nog weten Ik ben altijd alles kwijt zodra ik wakker word Ik zou best eens na willen genieten van een spannende nacht met.... niet met Eugene al vind ik het wel een ontzettend leuk personage.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
nou de voordeel is dat toen ik het vanmorgen typte ik nog geen uur eerder dat gedroomd had en ik nog steeds in shock was
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:nederlandsevrouw schreef op 24 mei 2016 @ 13:15:

[...]





Volgens mij was die van ons duurder, ook een goede kwaliteit (was nodig voor games) en ook wat langer. Dacht toch wel over de

€ 20,-. Niet dat ik er wakker van heb gelegen, maar vond het toen tegenvallen voor een 'kabeltje'. En dat is ook de reden dat ik het zei, het klinkt zo makkelijk en goedkoop 'even een kabeltje' ertussen.



Voor een kabeltje wel inderdaad. Je kan een simpele, niet heel lange draad kopen bij de Action al voor een paar euro. Dan valt 20,- vies tegen



We zijn er heel erg blij mee, dus 20,- goed besteedt
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen: whaaa dat rompertje vind ik zo leuk, dat ook al staat het nog niet op de planning om te kijken of wij gezegend zijn om kinderen te kunnen krijgen (eerst afstuderen, samenwonen en baan hebben), ik heb hem opgeslagen!



Weet niet meer wie met de spoiler kwam (van de facebookpagina en comicspoiler). In het wit: Ik ben hem ook een keer tegengekomen, maar volgens iemand anders was dat geen tijgerpoot maar een hoef van een paard dus ik weet het ook niet.....
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Ik wou net even kijken bij de Negan/JDM fanbase om te kijken of ik nu wel was geaccepteerd maar de pagina bestaat niet meer? of ik ben geblokkeerd...
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je geblokt
Oeps
quote:tulpje1977 schreef op 24 mei 2016 @ 18:16:

Ik wou net even kijken bij de Negan/JDM fanbase om te kijken of ik nu wel was geaccepteerd maar de pagina bestaat niet meer? of ik ben geblokkeerd... Volgens mij ben je dan geblokkeerd want ik kan de pagina gewoon zien.
Damn!



Ik gebruik Facebook ook niet of nauwelijks. Heb mijn pagina al tijden niet meer ge-update en staat op privé.



Misschien denken ze wel dat ik een soort van troll ben
wat een soap die Facebook groep!
Whahaaa Norman heeft dit zojuist op IG gezet!

En het ergste... er zijn mensen die denken dat dit echt is



Niet???



rickyl leeft!
En omg!!?? Gewoon geblokkeerd door de jdm fanbase?

quote:ellencb schreef op 24 mei 2016 @ 18:29:

Whahaaa Norman heeft dit zojuist op IG gezet!

En het ergste... er zijn mensen die denken dat dit echt is



[afbeelding]Oh hell no dat er zulke domme mensen zijn. Vind het wel geniaal gedaan, met die foto's bove het bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop weer hopeloos achter hier, maar ga toch maar een poging wagen



Dragista: he wat klote, hopelijk mag je snel naar huis! Hoe is de tweede operatie gegaan?



ZQ gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws! Zijn we gezellig met zn tweetjes zwanger en ik moet en zal nu ook zo'n romper hebben, uiteraard!



Tattoes: ik heb er wel een aantal, maar (nog) geen echt grote stukken. Voor na de bevalling staat er een groot backpiece op mn agenda, als ik er dan nog steeds zeker van ben



Facebook: hahaha ik ga maar geen poging wagen, klinkt bij voorbaat al kansloos



GoT: naast TWD op nummer 1 in mn serie lijstje. Werd alleen voor deze week ook keihard gespoilerd (toevalllig hier op het forum). Ook met Jon, superstom, ik typte op google 'how does j....' Gewoon, op zoek naar iets. Voordat ik verder kon typen stond er als voorbeeldopdracht 'how does jon snow die' dat was een beetje jammer. Maar verder een geweldige serie!



Ben ik een beetje bij zo? Ik lees alles braaf, maar met alle hormonen onthou ik niks
Alle reacties Link kopieren
nog steeds niet toegelaten op Facebook.

Nog even en ik ga ze Lucillen daar
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee hoor, mamsvan



verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Brrrr, ik heb zojuist weer de laatste aflevering gezien. Nogmaals brrrr...



En Negan . Screw him!



Sorry dames, nog steeds geen JDM-fan hier. Wat een motherdick!



Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Geweigerd en nu alweer in afwachting. ..
quote:daj schreef op 24 mei 2016 @ 19:59:

Geweigerd en nu alweer in afwachting. ..Je zou zeggen; hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Maar dat gaat niet op bij deze club.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha jongens die fb groep, heerlijk!



En jullie dromen. Serieus. Ik droom zelden over bekende mensen, zelfs niet als ik me zowat kapot binge. Daarnaast zitten in mijn dromen dan alsnog vaak zo allerlei onzekerheden over van alles en nog wat. En áls ik dan een keer over NR droom...houdt ie alleen mijn hand vast .

Ok ok het zoú kunnen dat ik dat gevoel nog steeds kan oproepen. Maar dan nog! Doe mij die droom van daj!!!!



En on that bombshell.... ga ik me klaarmaken voor bed
Alle reacties Link kopieren
Nou, over NR heb ik wel eens gedroomd, maar dan waren we walkers aan het killen. Romantischer dan dat is het nooit geworden

Misschien vannacht, ik heb vanavond Sky gekeken en van één scène kreeg ik het wel een beetje (heel erg) warm



Best een goede film trouwens, ik houd er wel van. Vond het einde alleen mwah. Ging te snel ofzo.
Uhm... stuff... and things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven