***Uitgerekend zomer 2016 (21/6-10/7)***

04-11-2015 10:23 1916 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die begin zomer 2016 zijn uitgerekend. Hiermee bedoelen we tussen 21 juni en 10 juli .



Ben je uitgerekend in deze periode en mocht je graag mee willen schrijven, ben je van harte welkom! De tabel is al vrij vol, dus alleen dames die consequent meeschrijven ontvangen het wachtwoord om jezelf in de tabel te plaatsen.



NaamLeeftijdKindUDAfspraken/echo’sBijzonderheden Prisma 34 + 32 2e 19 juni Op 26 juni bevallen van zoon! Spokkie 35+35 1e 22 juni meisje Mama1991 24+34 2e 27 juni 3230 gram, geboren bij 41wkn en 3dgn op 7 juli bevallen van een dochter! 123snoes 25+28 1e 29 juni jongen Thrusy 37+30 2e (1e vriend) 29 juni Op 3 juli bevallen van zoon! Wannabe79 36 1e 30 juni Op 23 juni bevallen van David! Meike1977 38+42 4e 30 juni 2900 gram 47 cm lang, geboren bij 36wk en 2 dgn

4 juni 2016 bevallen middels keizersnede van prachtige zoon! Missdior28 31+33 2e 28 juni Op 22 juni bevallen van een zoon! Skawa 30 + 35 1e 3 juli Op 20 juni bevallen van Ellis! Emma77emma 38 2e 6 juli Op 24 juni bevallen van een dochter! Bambi18 29+29 1e 6 Juli jongen Famke1984 31+32 2e 7 juli jongen Korfje13 28+30 1e 8 juli jongen
Alle reacties Link kopieren
Eben een hele korte ego post de baby kamer staat! Vanmorgen bezorgd en vriend heeft hard gewerkt vandaag ben zo blij nu kan ik in gaan richten foto's volgen nog
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg gisteravond opeens veel pijn in mijn buik. Harde buiken die zeer regelmatig terug kwamen. Dat heb ik al 2 wkn maar dat ging steeds snel weer weg. Nu bleef het maar pijn doen. Moest meteen naar het ziekenhuis komen. Ctg wees uit dat ik 3 contracties had per 10 minuten. De gynaecoloog vond dat teveel en ik moest blijven. Nu nog steeds harde buiken maar geen pijnlijke. Straks weer ctg. Echo's waren goed gelukkig en baarmoedermond was niet verstreken. Dus in principe nog geen naderende bevalling. Vandaag 35 weken zwanger. Goed begin van mijn verlof haha. Hopen dat smurf nog 2 wkn blijft zitten! Met zoon had ik ook veel weeën in de weken daarvoor. Kan me niet herinneren dat dat zo zeer deed als nu. Toen moest ik 3 wkn plat en kwam hij op exact wk 40. Ik ga ervan uit dat het nu ook zo gaat.. nog ff doorzetten!
het komt zoals het komt, het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Schrikken thrusy!! Je bent gelukkig al 35 weken maar beter blijft de baby nog minimaal 2wkn zitten.



hebben ze de oorzaak van die pijnlijke harde buiken? Ik heb dit sinds 2 dagen ook en heb het idee dat het ook weeen zijn. Ik heb dit bij nr 1 niet gehad dus ben wel benieuwd wat ervan gezegd wordt..
Alle reacties Link kopieren
Thrusy wat schrikken zeg!

Het is te hopen dat de kleine nog even wacht met aandienen.

Lig je in t zkh nu?
Alle reacties Link kopieren
Aww Thrusty schrikken en niet fijn! Je wilde natuurlijk van alles nog lkkr doen in je verlof ik hoop niet dat je lang in het ziekenhuis hoeft te blijven of dat de bevalling echt door zet. Bah :(
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ben weer thuis. Moet het rustig aan doen. Ehhh dat is niet mijn sterke punt. ... nog steeds harde buiken maar niet meer zoveel. Ze hebben met de ctg weeën gemeten maar geen ontsluiting. Dus mijn lijf is flink ah oefenen. In mijn urine geen blaas ontsteking aangetroffen maar wel witte bloed lichaampjes. Dat staat nog op kweek. Misschien heb ik wel een ontsteking. We wachten af...
het komt zoals het komt, het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer thuis bent. Goed luisteren naar je lichaam he! Ik weet dat het lastig is..kan het zelf ook niet haha.

Gelukkig dat je geen ontsluiting hebt!



Hier ook nog steeds veel harde buiken en seken in mijn blaas. had nog een zelftest liggen en die gaf aan dat er leukocyten in mijn urine zaten. Moet morgen toch naar het ziekenhuis ivm de liggingsecho + gesprek met de vk, en dan moet ik altijd urine meenemen. ze kijken het dan meteen na op een blaasontsteking dus dat is wel prettig.



Ben benieuwd wat er uit de kweek komt!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Skawa, kamer helemaal naar je zin?



Thrusy, wat een schrik maar fijn om te lezen dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft de kleine man nog even zitten. Ben benieuwd of ze inderdaad nog iets van een ontsteking vinden. Let goed op jezelf!



Ik heb vandaag een verwen-dagje. Net terug van de kapper, nu lekker aan het lunchen en vanmiddag krijg ik een pedicure. Gewoon omdat het kan (en omdat ik zelf niet meer goed bij m'n voeten kom ).
Prisma, bij jou duurt het (als het goed is) nu inderdaad echt niet lang meer. Spannend toch weer. Lekker zo'n dag dat dochter naar kdv is en je het rijk even voor je alleen hebt! Ik ben inderdaad nogal van de lijstjes, echt extreem eigenlijk. Maar ik ben dan wel weer flexibel: pas gerust mijn lijstje/planning weer aan of ik heb een schema en dan blijkt het anders handiger uit te komen en hou ik me er niet aan (zo heb ik ooit een vrij ambitieus huishoudschema gemaakt... dat heb ik 3 weken volgehouden ) Heb je de spullen voor de bevalling al klaarstaan?



Mama, lekker dat alles nu zo goed als klaar is. Snap wel dat je met slecht weer niet echt zin hebt om iets te ondernemen. Ik ben er eigenlijk wel blij mee dat het niet superheet is, dat scheelt denk ik echt in het doorkomen van de laatste paar dagen werk Ik snap wel dat je het een beetje zat bent hoor, vooral als je nu echt klaar bent ervoor. Ik hoop ook steeds dat mijn kleine man zich rond de 38 weken aandient: heb ik mooi 2 weken verlof gehad om even te relaxen en alle laatste dingen te regelen, maar wordt het niet zo'n eindeloos gewacht



Skawa, wat fijn van de babykamer! Dat geeft vast wat rust in je hoofd, aangezien je het steeds wel vervelend vond dat jullie zo lang moesten wachten?



Thrusy, jeetje wat enorm schrikken. In ieder geval fijn dat je weer thuis bent en het geen voorbode was van een naderende bevalling. Rustig aan doen is lastig, maar ik denk dat je nu door de ziekenhuisopname wel met je neus op de feiten bent gedrukt dat het echt beter is... Heb je geen Netflix abonnement (of kun je er tijdelijk 1 afsluiten)? Wedden dat als je eenmaal een verslavende serie te pakken hebt, je voldoende rust neemt en lekker op de bank aflevering na aflevering blijft kijken...



Hier alles nog steeds goed, nog een paar uurtjes werken en dan kan ik weer een extra streepje zetten door een werkweek. Nog 2 te gaan! Volgende week wel een drukke week, maar die week daarna hopelijk alleen maar dingen overdragen, mails opruimen en rustig afronden. Vandaag al opruimwoede gehad en mijn hele berg papieren opgeruimd. Nesteldrang werkt dus ook op werk

Hebben jullie nog weekendplannen? Hier dit keer ECHT een rustig weekend. Morgen wil ik de keuken en bijkeuken opruimen en schoonmaken, maar verder niks gepland, dus kan lekker rustig aan en 's avonds lekker filmpje kijken op de bank. Zaterdag ga ik sporten en dan denk ik even met man naar de stad. Aan het eind van de dag hebben we een borrel, dus daar even langs en dan weer languit op de bank. Zondag ga ik even naar een wedstrijd van een vriendin kijken en gaan man en ik een muurtje schilderen in de woonkamer. Ik was plots het behang zat, dus man heeft beloofd dat er zondagochtend af te halen Heerlijk wel zo'n weekend dat we bijna geen afspraken hebben en dus niet hoeven haasten om een bepaalde tijd ergens te zijn. Ik kijk er helemaal naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo'n verwen dagje prisma! Heb je er van genoten?



Haha zo'n schoonmaakschema heb ik ook een tijdje gehad korfje, en inerdaad na een paar weken hield ik me er al niet meer aan omdat ik het toch op een andere manier handiger vond.



Jouw werkweek klinkt trouwens echt enorm druk zeg.. knap dat je dat volhoudt! Ik moet er niet aan denken..

Wat betreft j weekend moest ik ook zo lachen. '' Keuken en bijkeuken opruimen en poetsen, sporten en na de stad, borrel, naar een wedstrijd van een vriendin en muurtje schilderen'' ECHT een rustig weekend.. hahaha jeej als dit voor jou een rustig weekend is, ben ik benieuwd wat je normaal allemaal doet. Voor mij is dat eht een druk weekend wat je nu aangeeft. Maar wel fijn voor jou dat het als rustig voelt :-D



Ik vind het laaaang duren nu... gelukkig morgen de liggingsecho en een gesprek met de verloskundige, komt het toch weer een stukje dichterbij.
Alle reacties Link kopieren
Thrusy; fijn dat je thuis bent. Nu hopen dat de kleine man t nog minimaal 2 weken volhoud in je buik.



Korfje; wat doe jij veel zeg! Ik heb verplicht rust maar als Ik dat niet zou hebben Dan zou Ik ook niet kunnen wat jij doet!



Mama; ik tel ook de dagen af. Pfff ik ben t weinig doen kotsbeu.

We moeten trouwens nog steeds de babykamer doen!

Nou ja de kleine man heeft een wieg, ik heb een commode en dat is alles wat we nodig hebben.



Skawa; hoe gaat t met je rug?



Hier gaat het wel goed. Ik moet me twee keer pw melden bij de verloskamers voor ctg en RR controle.

Tot nu toe is de bloeddruk goed onder controle door de medicatie.



Morgen krijg ik een beleidsbepaling.

Ik hoop dat ik dan uitspraak krijg of het een sectio word of toch natuurlijk mag bevallen.

Daarnaast vraag ik me af of ze me met de bloeddrukprobemen met een x aantal weken gaan inleiden of dat ze me gewoon laten doorlopen totdat de bevalling zich spontaan aandient.

Ben erg benieuwd....
Alle reacties Link kopieren
Thusty: fijn dat je weer thuis bent. Rustig aan doen lijkt mij ook heel moeilijk maar je zal nu wel moeten. Hopelijk komt er een beetje mooi weer aan dan kan je lekker buiten zitten.



Korfje wat fijn zeg je laatste werkdagen! Je kan eindelijk ook gaan aftellen.



Mieke; spannend morgen, succes!



Vandaag mijn laatste echo gehad. Hij loopt perfect volgends schema. Ook nog even op de 3D gezien! zo lief, ben nu ook wel erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien.

Daarna nog even naar de babywinkel. Wat leuke en nuttige dingen gekocht.

Ik zou nog even verder in de stad gaan kijken maar ik kon gewoon echt niet meer. Hoewel ik bij de eerste een dag voor de bevallig nog de hele middag aan het shoppen was.



Toen kwam ik bij mijn auto.. Had iemand zijn auto te dicht tegen mijn auto aangezet. Met als gevolg dat ik er niet in kon.. En via de passagiers kant klauterend in de auto moest komen.

Morgen worden onze oude meubels opgehaald dus deze dagen ook druk bezig geweest met uitruimen en schoonmaken van de meubels.

Morgen maar een rustig dagje plannen.
Alle reacties Link kopieren
Thrusty fijn dat je thuis bent. Serie tip! Outlander i love it haha kan blijven kijken helaas heb ik nog maar zeven afleveringen en die bewaar ik voor als ik rustiger aan ga doen.



Meike spannend hoor ben ook wel benieuwd!



Mamma hoe gaat het met jou ukje op de groeiecho's? Moet jij nog vroeger bevallen? Daar was eerder toch sprake van?



Korfje idd een heel druk weekend, ik moet er niet aan denken om nu de woonkamer op zijn kop te hebben staan, maar onze muren zijn gewoon wit.



missdior ik heb dat ook laatst gehad in de stad! Ik dacht je moest is weten dat je nu een zwangere vrouw zo een klim laat ondernemen! Wij hebben een hoge auto een 4w drive en daar zit ook een hoog midden consoule in nou het was echt acrobatiek om achter het stuur te komen!



Ik ben vandaag even naar de etos geweest alles gehaald qua verzorging voor de baby: Vit K en D druppels, talkpoeder, wasgel shampoo olie body creme sudocreme billendoekjes, nagelschaartje, haarborsteltje, baby zetpillen pcm, neusspray baby en zo ding om het neusje leeg te zuigen. Alleen bedenk ik nu dat ik wattenstaafjes vergeten ben!



Ik heb er de grootste moeite mee om die commode lades handig in te delen. Heb wel mandjes in de grote lades staan maar toch.

Verder ben ik lekker door aan het werken met wassen en strijken om alles in de kastjes te krijgen. Ik geniet daar op zich wel heel erg van. Ik wil graag alles al neerleggen in het kamertje heb bv een heel leuk schapen vloerkleedje om op te spelen en leuk beddengoed maar als ik dat nu al neer leg komt er alleen maar stof op voordat de baby er is.... niet handig



Verder heb ik de ziekenhuis tas voor de baby vast ingepakt. weet niet wat je precies nodig hebt maar heb de luiertas ingepakt met sudocreme luiers, een pakje, een mutsje en een zachte omslagdoek voor de baby,



Ik heb bij de etos van die kleine shampoo en douchegelletjes mee genomen voor mijzelf in het ziekenhuis denk dat ik na de bevalling vast lekker wil douchen...
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Nou nog steeds onzekerheid hire.

Van morgen was ik weer voor ctg en bloeddruk controle. Bloeddruk helaas weer te hoog ondanks medicatie.



Morgeb weer ctg.

Daarna bij de gyn op controle.

Ik moest bloed laten prikken, blijkt morgen mijn bloedwaarden te verslechteren en de bloeddruk is niet goed moet ik blijven. Dus tas mee.

Als alleen simpelweg de bloeddruk hoog blijft dan gaan ze vanaf week 37 bepalen wanneer ze gaan inleiden, ws met 38 weken. Dus t einde is in zicht.

Ik hou me wel koest nu, zit niet te wachten op zkh opname weer, t was daar dodelijk saai.

Nou ja, max drie weken teken ik voor.

Raar idee dat t einde in zicht is.

Met 37 weken bepalen ze ook of ik vaginaal mag bevallen en de gyn heeft zeer voorzichtige hoop dat het mogelijk is.

Ons jongetje groeit goed, gewoon zijn eigen lijntje.

Word nu geschat eind de 2500 gram
Alle reacties Link kopieren
Hi meike

Wat spannend allemaal zeg

Ik hoop dat je nog gewoon thuis bent maar het warme benauwde weer zal ook niet helpen met je bloeddruk!



Balen dat je zo rustig moet doen heb je alles wel klaar voor je gevoel?
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het Mieke?

Hopelijk zit je nog thuis.

Spannende weekjes zo en het lijkt mij ook een gek idee dat je nu zeker weet dat je niet tot 40 weken gaat door lopen.

Heb je zelf ook nog hoop dat je vaginaal mag bevallen of heb je je bij neer kunnen leggen dat het waarschijnlijk een keizersnee word?

Hopelijk valt alles voor je mee.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren totaal over vallen met mijn baby shower echt super leuk en lief. Gewoon mijn zes beste vriendinnetjes en ze hadden een mand kleine pakjes een grote opblaasbare baby en een heleboel zelf gemaakte hapjes en alcoholvrije prosseco en taart en brood met dippers super genoten
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Meike wat naar! Ik hoop dat je lekker thuis kunt blijven. Ik vond het ook niks in her ziekenhuis. Je kan niks meer regelen. Sterkte ????. Leuk Skawa. Lief van ze! Ik heb inmiddels mijn hormonale zinnen gezet om te bevallen op 16-6-16. Van de week zei iemand dat tegen mij. Zelf nooit over nagedacht. Maar dat is wel een hele leuke datum. Ik ben dan 38 wkn. Dus kan makkelijk!
het komt zoals het komt, het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Leuk skawa een babyshower!

Leuk ook weer even die foto s op FB

Ik heb zelf dus gister ook nog even wat buik foto s gemaakt. Vind dat toch altijd wel leuk voor later.



Die datum had ik ook al bedacht thrusy haha vond het ook wel een mooie datum, of de 19 de vaderdag. Is ook wel leuk.



Zijn jullie trouwens al veel aangekomen? Ik ben er niet zo heel erg mee bezig eigenlijk. Probeer natuurlijk wel gezond te eten. Ik ging gister na 3 weken op de weegschaal staan ben ik gewoon een halve kilo afgevallen. Ik zit nu op 14 kilo, bij mijn dochter was ik dezelfde periode al ruim 18 kilo!
Alle reacties Link kopieren
Ha dames, ik ben gewoon thuis.

Bloedwaarden zijn nog binnen de acceptabele grenzen.

Morgen weer op controle, ctg en bloeddruk.

Het blijft nu even leven met de dag zei de gyn.

Raar idee dat wellicht al gaan inleiden over 1,5 week, dan ben ik nl 37 weken.

Hoop natuurlijk op een natuurlijke vpbevalling, mijn grootste nachtmerrie is een keizersnee.

Die datum van 16-6-16 had ik ook al in mijn hoofd. Als we wellicht over 1,5 wk een datum gaan afspreken met de gyn zal ik die gaan noemen, al heeft die gyn daar totaal geen enkele boodschap aan en zal het gewoon een datum worden die zij plannen....



Skawa; wat lief van je vriendinnen! Echt een leuke verrassing.



Miss dior; ik ben niet beig met mijn gewicht, ik zie het wel, word in het zkh ook niet gewogen, blij toe.

Na de bevallimg zat ik altijd binnen 6 maanden weer op mijn oude gewicht, daar gok ik nu ook op.



Hoe gaat het met de rest? Emma? Jij nog nieuws? Over evt inleiden e.d.?



Nou ja, voor iedereen de laatste loodjes, ben benieuwd wie de eerste zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de buik fotos erg mooi op Facebook



Fijn dat je nog thuis bent voor het moment dan meike spannend hoor zo de laatste loodjes door hopelijk mag je gewoon bevallen.



Ik ben nu tien kg aangekomen merk het niet echt aan mijn ledematen of gezicht zit vooral in mijn buik denk ik maar die is ook enorm! Ik was nooit de slankste.



Ik heb helemaal niet nagedacht over een datum haha richt me gewoon op de uitgerekende datum en zie t wel. Ben wel wat angstig voor de bevalling.

Ben heerlijk bezig met het kamertje inrichten het wordt echt zo mooi!

Als t klaar is maak ik foto's
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Leuk skawa die babyshower, gezellig!! nog even een reactie op een eerder berichtje van jou; ik was niet degene die eerder moest gaan bevallen, dat is Emma. Hier wacht ik rustig af.. denk dat het nog wel ff duurt haha. Vandaag 36 weken.



Meike fijn dat je weer thuis bent. Idd een raar idee dat je over 1.5 week misschien je kindje al in je armen hebt! Ik snap dat je baalt als het een keizersnede wordt, maar als je kindje maar gezond ter wereld komt dat blijft toch t belangrijkste! ik ben benieuwd naar de datum.



ik ben rond de 14 kilo aangekomen.. de vorige zwangerschap in totaal 10 kilo. Ik maak me er niet druk om, na de bevalling zie ik wel hoeveel er nog af moet en daar ga ik dan aan werken.
Alle reacties Link kopieren
Echt de laatste loodjes hier voor een aantal meiden. Meike, Emma, Thrusy - ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat verlopen, en wie er de eerste zal zijn.



Thrusy, al meer bekend? Hebben ze nog iets gevonden?



Korfje, nee vluchttas staat nog niet klaar. Ga dat morgen regelen. Hoe was je rustige weekend? Jouw verlof komt nu ook steeds meer in zicht, fijn! Voel je je goed?



Missdior, leuk zo'n parkeeractie . Krijg zelf dan soms zin om een briefje achter te laten maar goed dat heeft toch geen zin. Hoe gaat het nu met je man's rug? En lekker met de laatste dingen bezig, heerlijk.

Ik zit qua gewicht nu op ongeveer 7,5 kilo. Best netjes maar ben van nature iets steviger dus wil ook niet veel meer. Vorige keer was het uiteindelijk 10 kilo, denk dat ik daar nu ook op uitkom.



Mama, hoe was je liggingsecho?



Skawa, klinkt alsof je heerlijk aan het tutten bent in de babykamer, geniet ervan! En wat lief van je vriendinnen om een babyshower te regelen. Luiers hoef je trouwens niet mee te nemen Nasr het ziekenhuis hoor, die krijg je daar in principe.



Meike, fijn dat je nog thuis kunt blijven, voorlopig in ieder geval nog. Maar blijft spannend dus. Ben je er mentaal klaar voor, nog een kindje erbij?



De datum 16-06 is hier ook al gevallen, grappig om te lezen dat meerdere van jullie dat hebben

Dochter heeft ook een mooie geboortedatum dus zou leuk zijn als zoontje dat ook krijgt, maar goed...als je ergens geen controle over hebt......we gaan het zien.



Hier verder alles goed. Inmiddels de 37 weken gepasseerd, morgen weer controle. Gisteravond echt op tijd naar bed gegaan en vanmiddag geslapen dus voel me nu wel goed. Gisteren het bed op (halve) klossen gezet en de box staat inmiddels in de woonkamer. Alle kleding is gewassen, gestreken en ligt in de kast. Dat geeft rust. Baby is actief maar niet overdreven, gewoon gezellig. Begin nu wel heel nieuwsgierig te worden naar ons ventje en ben heel benieuwd naar de bevalling. Begint het weer met gebroken vliezen of toch met weeën? Overdag/ 's nachts? Moet nu natuurlijk voor dochter ook opvang regelen.



@ dames met kind: hoe hebben jullie de opvang geregeld van broertje(s)/zusje(s) voor tijdens de bevalling?
Alle reacties Link kopieren
Meike, spannend voor jou. Wel fijn dat hij goed groeit!!

Verder nog nieuws?



Skawa, leuk die babyshower!



Thrusy, ik ga ook voor 16-06-16

Volgende week hoor ik het. Dat is op een donderdag, dus zou goed kunnen qua inleiding.



Missdior en mama, ik vind 14 kg best netjes. Zelf ben ik ook 14/15 kg aangekomen. Ik hou wel van lekkere dingen eten. Na de bevalling ga ik weer opletten.



quote:Prisma81 schreef op 30 mei 2016 @ 22:42:

@ dames met kind: hoe hebben jullie de opvang geregeld van broertje(s)/zusje(s) voor tijdens de bevalling?



Mijn dochter gaat naar opa en oma. En een vriendin is bij de bevalling. En als ik langer in het ziekenhuis moet blijven, dan gaat ze ook bij die vriendin logeren. Op de dinsdag en donderdag gaat ze overdag gewoon naar het kdv.



Het begint nu spannend te worden. Gisteravond pijnlijke steken down under, ik weet haast wel zeker dat het de indaling van de baby is. Geen fijn gevoel. Morgen 35 weken en dan dus nog maar 2 weken te gaan.



Ik hoop vandaag weer wat te kunnen doen hier in huis. Heb nesteldrang, maar ben ook moe. Zo maar eens beginnen met de koelkast soppen en de diepvries ontdooien en weggooien wat weg kan, zodat er plaats is voor ander eten.
Alle reacties Link kopieren
@Prisma, ik vind het lastig wat ik met mijn zoontje moet doen tijdens de bevalling. Mijn moeder wil ik er graag bij hebben, maar daar heb ik hem ook het liefste naar toe, maar dat kan dan dus niet haha. Vorige keer is het niet zo vlot verlopen dus ik verwacht dat we nu ook niet ineens gehaast naar het ziekenhuis hoeven en er genoeg tijd is. Iik denk dat ik voor het begin mijn moeder vraag en als we dan een eind op weg zijn dat ze hem bij mijn broer afzet of mijn broer naar ons thuis komt en zij met ons naar het ziekenhuis kan.



Mijn moeder heeft me verzekerd dat het goed geregeld wordt met ons zoontje en dat zij pas komt als hij op zijn gemak bij mijn broer of iemand anders achter blijft zodat ik me daar niet druk om hoef te maken. Waar breng jij je dochter heen prisma?



Ik ben idd ook benieuwd hoe en wanneer het begint. De vorige keer werd ik 's ochtends wakker met vage rugpijn en pas verder op de dag kwamen de weeën en de avond erna is hij pas geboren. Vond het wel fijn dat het 's ochtends begon en niet midden in de nacht.. dan voel ik me vaak al niet zo prettig als ik uit mijn slaap wordt gehaald en dan heb je ook misschien pas net een paar uur geslapen, plus dat het weer lastiger is om snachts iemand uit bed te bellen om op te passen.. maar we zullen zien.



Hij vind het trouwens wel erg lang duren en loopt vaak naar het kamertje om te kijken of ze er al is haha. Ik ben benieuwd hoe hij het straks doet als de baby er is.. hij zal niet meer alle aandacht krijgen en ik denk dat dit voor hem erg lastig zal worden in het begin, maar wie weet valt het mee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven