Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare vent Blue Brrr, voedoo rituelen klinken helemaal niet leuk!

Ook al heeft ie gelijk dat je een knapperd bent!

Hij weet toch ook dat je samenwoont met jouw eigen lieverd.

Fijn dat het zo leuk was met vriendin, genietmomentjes.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat lief van je Coetje

Vriend zei dat hij ergens ook wel snapt dat buurman verliefd op me is, hahaha! Maar ik voel me er wel ongemakkelijk bij en dat begrijpt hij helemaal.



Vriend en buurman komen elkaar eigenlijk nooit meer tegen, dat is het nadeel. Volgens mij gelooft buurman er geen snars van dat ik samenwoon



Inderdaad genietmomentjes om te koesteren samen met vriendin, heb echt een heerlijke middag gehad!
Spannend Coetje laatste examen. Dat mag zeker gevierd worden. Succes vanavond met de vierdaagse.

Pip haha record verbreken met de was.

Klink gezellig je middag Blue. En fijn dat de pakketbezorger op tijd was.



Drukke dag gehad dus weer op de bank hangen. Vriend kookt rode kool, aardappelen en een stukje vlees.

Nu een kop sinaasappelthee. Heb het koud.
Alle reacties Link kopieren
Mmmm sinaasappelthee! Heerlijk! En na een drukke dag welverdiend op de bank hangen En lekker, gekookte aardappels! Vriend houdt er niet zo van maar ik vind het heerlijk, vooral met lekkere jus.



Heb ook weer lekkere ham-kaas-panini's van de Lidl meegenomen. Vriend is er nu heen voor wat drinken. Hij was al gegaan maar kwam snel weer thuis want hij was zijn pinpas vergeten. En op zijn mooie groene ogen zal hij het niet meekrijgen



Wij halen vandaag iets af aan de overkant. Ik neem een kapsalon shoarma, heb al besloten. Nu in afwachting van vriend met het drinken en dan neem ik een blikje cola light.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 24 mei 2016 @ 17:56:

Ik neem een kapsalon shoarma
very metal
Alle reacties Link kopieren
KING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
jeeeee wat een welkom!!
very metal
Alle reacties Link kopieren
Voor jou altijd
Alle reacties Link kopieren
very metal
Alle reacties Link kopieren




Ziezo. Als voorgerecht carpaccio (Lidl) gegeten en toen kapsalon shoarma. Vriend een pizza Hawaï. Nu flesje cola light. Brander aan, kaars aan, en gemaild met moeder van beste vriendin. Ze heeft ook gebreide omslagdoeken voor me en daar hou ik juist zo van Vind het zo lief dat ze zo aan me denkt. Doet me goed.
Alle reacties Link kopieren
zwaait ook naar King



Garda, verdiend bankhangen na je harde werken!



Blue, dochter is jaloers op jou kapsalon, ze vroeg of je wilde ruilen met de appelflap



Weer een mooie wandeling gemaakt en bij thuiskomst zat dochter al te wachten met koffie en een appelflap.Net lekker gedoucht en nu met de beentjes omhoog op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha dochter had zo mee mogen eten

Doe je haar de groetjes van mij? En wat lief dat ze zat te wachten met koffie en appelflap, fijn dat je leuke wandeling hebt gemaakt!



Ik heb een grote cadeautjesenveloppe gemaakt voor een hele lieve (forum)vriendin elders in het land. Veel te laat en schaam me dood maar wilde per se leuke dingen geven en daar had ik nu pas echt ruimte voor. Hij gaat morgen in ieder geval met liefde op de post, eerst in de stad nog twee extra cadeautjes scoren. De rest heb ik al gekocht en hoop dat ze het leuk vindt. Ze kijkt er in ieder geval naar uit



Cola light.
Aardbei-framboos-thee en snoepjes van de Lidl.



En ja, gister nog een klein zakje hamka's.



Vandaag gewerkt. Ik ben bezig met een ingewikkeld project, en dat kost veel hersenkrakers. En nu lig ik uitgeteld op de bank. Kat ligt op dr krabpaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Blue! Die vriendin boft ook maar met jou. Vind een pakketje ontvangen sowieso altijd leuk, lang leven online shoppen haha. En lekker kapsalon! Ik wou ook wel ruilen tegen mijn soep met een broodje.



Coetje, hoe is het examen gegaan? Fijne avond samen!



Blue eyes, je ingewikkeld project klinkt interessant. Geniet nu maar lekker van een avondje rust.



haha Gardalimone, je kan maar ergens records mee verbreken hè! Je avondeten klinkt heerlijk.



Ik zou nou die stomme berg strijkwerk kunnen wegwerken maar ben in bed gekropen. Wie weet wanneer babymeisje weer voeding wil en ik ben moe dus lig hier lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:coetje schreef op 24 mei 2016 @ 20:59:

zwaait ook naar King hi-dee-ho coetje!
very metal
Alle reacties Link kopieren
Groetjes terug Blue!



Pip, die strijk zal er morgen ook nog wel liggen toch

Ik ga ook zo lekker in bed, net medicijnen op en daar word ik wel een beetje slaperig van.
Alle reacties Link kopieren
Blue eyes, succes met het project en geniet van je avondje op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Lekker blueeyes*3 hamka's! En lekker relaxen nu! Een intensief project kan inderdaad veel energie vergen.



Pippeleurtje ik ben ook dol op pakketjes, zowel het krijgen als versturen! En groot gelijk heb je, lekker in bed gaan liggen. De strijk loopt niet weg! (helaas )



Welterusten Coetje!



Ik heb net supergezellig ruim een uur zitten appen met de lieve forumvriendin naar wie de cadeautjesenveloppe gaat. Hoef morgen niet meer naar de stad om te winkelen want heb online nog iets leuks gevonden om te geven. Dat laat ik direct bij haar bezorgen. Maak graag mensen blij.
Hoi allemaal,



Even een snelle groet van mij. Fijne avond verder gewenst en slaap lekker voor straks.
Alle reacties Link kopieren
TV!!!!!!

Leuk je weer even te lezen, voor jou ook alvast welterusten!!
Alle reacties Link kopieren
Ik even naar iedereen.



Geluk wensen en beterschap wensen voor diegene die het goed kunnen gebruiken.



Wat is het hier weer een gezellige boel zeg ik mis het meeschrijven toch best wel hoor.



Avondeten was rösti rondjes, broccoli en kipfilet. S' avonds nog een mini zakje hamkaas en een magnum Almond gehad.



Nu duik ik echt mijn bedje in trusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat een enge buurman heb je toch blue! En leuk van je jas, echt een record van de bezorger bij mij komen ze juist altijd aan het einde van het tijdvak of te laat haha.



Leuk coetje de avond vierdaagse! En wat zal je dochter blij zijn dat ze eindelijk klaar is met haar examens en lekker vakantie heeft!



Zal wel lekker druk zijn zo voor jou pip! En de strijk kan altijd nog haha.



Hmm iedereen aan de hamka's! Nog een paar maandjes en dan ga ik me lekker te buiten aan roze koeken, hamka's, paprika chips en nog meer lekker wat ze hier niet hebben haha. Sommige dingen mis ik echt, vooral slechte dingen



Vanochtend ontbeten met een boterham met cheddar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn buurman vooral strontvervelend Elderflower

Sinds hij me zijn huis heeft ingelokt vorig jaar en zijn liefdesverklaring deed en maar blijft flirten kan ik absoluut niets meer van hem verdragen.



Ben nu wel heel benieuwd waar je zit! Ergens in Azië ofzo? Maar snap dat je het eventueel niet wil vermelden in verband met herkenbaarheid en privacy. En ben je op reis of woon je in het buitenland?



Stikchagrijnig hier, heb nog geen oog dicht gedaan en het gevoel alsof ik tien espresso's heb gehad. En dat al nachtenlang, ik slaap gewoon niet. Heb energie voor tien en ben klaarwakker, helaas. En verga van de honger.



Vriend blijft ook maar op, die gaat ook al niet naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Begin overigens ook echt een schijthekel aan de nacht te krijgen. Omdat ik dus altijd wakker ben en er dan niets te doen is. Zodra het tien uur wordt dan krijg ik het al benauwd en wenste ik dat het maar twaalf uur later was.
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk heb je blue, zo irritant dat hij maar door blijft gaan!



*poef*



Echt heel naar dat je niet kan slapen! Is ook heel logisch dat je zo opziet tegen de nacht! Ik vind het al super irritant dat ik altijd 6 uur wakker ben en dan geen oog meer dicht kan doen. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen haha. Heb je iets van slaappillen, of werkt dat ook allemaal niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven