Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
deze week toch weer 4 ons afgevallen
Alle reacties Link kopieren
Yess!! Wat goed Single! Lekker bezig!

Hoe was je high-tea? Gezellig gehad?



Vanavond spontaan barbecueën met met ouders en broers/zusje.

Vind dat heel gezellig, maar ook lastig. Want dat spontane is soms niet heel makkelijk in combinatie met WW.

Gelukkig heb ik al mijn weekpunten en heb ik verder vandaag ook licht gegeten, dus komt wel uit.

Heb er zin in, gezellig.

Morgen eten we bij mijn opa en oma voor een verjaardag en omdat ik niet weet wat we eten doe ik morgen ook een dagje zuinig met de punten.

Maandag weer wegen, zou jammer zijn als ik mijn schoentje weer moet inleveren
Thanks Dorii



High thea was erg gezellig en erg lekker ook wel wat gezondere dingen op.



Veel plezier vanavond Dorii zet hem op je overleefd dat wel jij gaat je schoentje niet inleveren daar ben ik van overtuigd.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de welkomsberichten!



Ik mag 30 smartpoints per dag en 35 weeksmartpoints. Ik weeg me wekelijks op maandag maar gisteren toch eventjes benieuwd geweest en ik was -1,6!!! Supergelukkig! Gisterenavond dan wel een zwak moment gehad met frietjes maar dat hoort er ook bij denk ik dan. Wauw, jullie zijn allemaal zo goed bezig!



Kennen jullie nog goede sites met recepten? Ik kijk vooral op pinterest maar het aantal smartpoints is niet duidelijk... Veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren helemaal overleefd

Niet toegegeven aan de taart en alle hapjes, ben er bewust ver vanaf gaan zitten.

Het avondeten had mijn oma zelf gekookt, lekker typisch: Rijst (of macaroni) met prut. Haha!

Kleine portie genomen met veel sla. Makkelijk binnen mijn punten kunnen blijven dus!



@Natha1 Ik heb geen speciale sites voor recepten, de meeste smartpointsrecepten haal ik gewoon van de ww-site.

Verder bereken ik de sp van recepten die me lekker lijken (uit bijvoorbeeld de Allerhande of het kookboek Van XL naar S, van Mieke Kosters).



Het is rustig hier dames! Is iedereen zo druk?
Alle reacties Link kopieren
Yes! -0.9!
Alle reacties Link kopieren
ff vlug update.





= nu - 14 kg Joepiieeee gaat lekker soms dipje maar dat mag
Natha goed bezig!! Ik haal overal recept ideen vandaan zo nu en dan een gratis food challenge via internet krijg je ook lekkere ideen van maar ook gewoon kookboeken door bladeren alleen dan wel zelf de punten uit rekenen.



Dorii wat goed!!!



Hier lekker bezig ook gisteren wezen wandelen extra gewoon 19.000 stappen gemaakt in totaal dus ik ben lekker bezig al zeg ik het zelf.
Dames, ik ga mijn account opheffen. Ik wil jullie enorm bedanken voor alle steun en wens jullie veel succes met een gezonde levensstijl!



Liefs, Supersoulfighter
Jammer



Het gaat je goed jij ook succes met je gezonde leefstijl.
Alle reacties Link kopieren
Joh, Supersoulfighter! Wat jammer!

Jij ook succes!
Alle reacties Link kopieren
Wow Single, 19.000?!?!

Wat goed zeg! Je bent inderdaad lekker bezig



Jij ook Katija, 14 kilo! Wat goed :D
mijn doel deze week is de 122 die zal en wil ik halen



Morgen weer wandelen
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb me aangemeld voor WW en begin morgen! Ik zou graag 20 kg af willen vallen en een gezond eetpatroon willen krijgen. Ik snoep nl veel te veel.... ik schrijf en lees graag af en toe mee
Alle reacties Link kopieren
Wow, Kattija -14 kg



De tweede week gaat wel moeilijker. De eerste week had ik alles van maaltijden kunnen plannen, deze week niet waardoor ik merk dat ik toch eerder naar ongezonde voeding grijp. Ik ben trouwens van België dus de rijst met prut ken ik niet
Net gewogen -0,6 na 5 weken nu 4,1 kilo en mijn 5% gewichtsverlies behaald ;)



Was je goed afgevallen Natha ?



Dorii en single ook goed bezig !!
Alle reacties Link kopieren
That's the spirit Single, je zit er weer lekker in! :D



Hi Ilja! Welkom!

Goed dat je begonnen bent Volg je WW online of ga je (ook) naar de cursus?

Is woensdag dan ook je weegdag?



@Natha: Plannen maakt het vaak wel makkelijker ja, maar daar is helaas niet altijd tijd voor.

Kun je wel binnen je punten blijven? Helpt het om een vast moment in de week te kiezen om zoveel mogelijk vast te plannen?

Rijst met prut vind ik écht iets voor oma's, of in ieder geval voor die van mij.

Ze kookt dan een berg rijst (en/of een berg pasta) en maakt een 'prut', een saus met kip of gehakt en groenten.

Lekker makkelijk en er kunnen velen van eten!



@Pretzel: Yes, goed bezig!! Netjes zeg, ruim 4 kilo in 5 weken
Jup ik zit weer helemaal in werd ook wel weer eens tijd de flow is weer terug en dan maak ik toch makkelijker gezondere keuzes merk ik. Morgen weer wandelen als mijn spieren dat oke vinden.



Welkom Ilja kom gezellig mee schrijven



Natha misschien een meer weken plan proberen te maken globaal dan?



Pretzel wat goed gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al mooie resultaten zeg!

Ikzelf ga niet naar de bijeenkomsten, ik ga t online doen. Ik heb opgegeven online dat zaterdag mijn weegmoment zal zijn. De eerste keer dus na een halve week we. Ben benieuwd, heb er zin in!
Die volg ik ook ilja en heb ook zaterdag als weeg dag Vandaag weer wandelen en werken. Wat zijn jullie plannen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag vrij, dus zit de hele dag in de studeerkamer.

Moet nu toch echt eens gaan afstuderen!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal! Ik moet nog eens even bijlezen, want ik heb me hier lang niet gemeld. Ik ben terug van mijn pauze van de WW

De afgelopen vier weken o.a. op vakantie geweest, geen punten geteld, maar wel opgelet. En toch weer 1,2 kilo kwijt vanmorgen bij het wegen.

Ik ben nu 15 kilo kwijt. Tijd om door te stromen naar mijn volgende tussendoel, -20.



Welkom aan de nieuwkomers!

Single, Dorii en Kattija: goed bezig!!

Jammer Supersoul! Zet hem op!

Jufmevrouw, hoe is het nu met het koolhydraatarm eten?



Hier weinig plannen vandaag. Straks oudste uit school halen en die neemt vast een vriendje mee. Misschien vanmiddag met de jongens naar buiten, goed voor mijn stappen en buiten spelen leidt meestal tot beter samen spelen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag mijn 1e dag WW erop zitten! T is nog wel even wennen om de punten goed over de dag te verdelen. Hoe doen jullie dat? Ik heb 30 sp en heb er 6 bij t ontbijt gebruikt, 12 bij lunch, 8 hij avond eten en 6 als tussendoortjes (rond 10.00 uur en rond 15.00 uur heb ik echt een knorrende maag nl en toen tussendoortjes genomen )

Ik heb dus al 2 van de week extra's gebruikt.



Als ontbijt neem ik Kwark met fruit en avond afgewogen avond eten. Ik vind vooral de lunch even lastig. Wat nemen jullie dan en voor hoeveel punten?

Had nu echt af en toe een knorrende maag....wordt dit door gewenning nog minder? Wat is jullie ervaring?
8 bij het avondeten dat is wel weinig wat eet je dan bv ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn dag is gemiddeld, ongeveer hoor want ik eet niet altijd hetzelfde)

Ontbijt 4 punten (magere kwark en fruit, koffie verkeerd of één geroosterde boterham met light jam en dezelfde koffie)

Lunch 8 punten (boterhammen met beleg, bijvoorbeeld een tosti met magere kaas, maar de laatste tijd eet ik vaak een meergranen pistolet met kipfilet en humus of een salade met feta)

Avondeten eigenlijk altijd ruim meer dan 10 punten. Vooral als je vlees of vis eet tellen de punten hard aan.



Afhankelijk van mijn hoofdmaaltijden heb ik ook dagen waarop ik alleen tussendoortjes van 0 punten eet (groente of fruit). Of wat punten bewaar voor een beetje chocoladevla of een koekje s avonds.



Heb je hier wat aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven