Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 22 mei 2016 @ 09:26:

[...]





Aandachtshoer Echt wel
Alle reacties Link kopieren
quote:rozekussentjes schreef op 22 mei 2016 @ 12:59:

op de pagina van een kennis stond:



"Vandaag ben ik naar het gay naaktstrand geweest. Erg leuk. Daar hebben we het ook gedaan. in Amsterdam kan dat niet. "



Zucht. To much information.WTF?
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 22 mei 2016 @ 22:27:

De moeder van een vriendinnetje van mijn dochter liket dit net op FB...



http://www.benazir.nl/huisreinigingen/







Het horen van stemmen en het hebben van waanideeën gaat wel vaak samen..







Volgens mij werkt dat niet zo.. Het verbaast me ook dat mensen denken dat je na jaren zomaar terug kan naar de oude situatie.
Alle reacties Link kopieren
ik ben benieuwd of ik ontvriend ga worden nadat ik onder de zoveelste plak deel kopieer post heb geschreven dat alleen plakken ..... weinig zal veranderen.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:Jillian86 schreef op 22 mei 2016 @ 21:04:

[...]





Volgens mij hebben wij echt precies dezelfde persoon in onze lijst staan

Ben jij toevallig ook degene die erop gereageerd heeft?ja, inderdaad dat was ik.
quote:rozekussentjes schreef op 23 mei 2016 @ 10:45:

[...]





ja, inderdaad dat was ik.Wow, kleine wereld
Alle reacties Link kopieren
quote:proudmama33 schreef op 21 mei 2016 @ 21:17:

[...]





Uitmaken. Er zit niks anders op.



naar 9 jaar en 2 kinderen..



gelukkig was het er maar 1 !! tot nu toe, bij de 2de tegeltje gaan we praten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Net ook weer zoiets stom gezien. Een restaurant die reclame maakt voor hun zomermenu, niks van een winactie erbij. En dan toch allemaal mensen die reageren van dat zou ik zo graag winnen voor mijn nichtje Priscilla want nadat haar parkiet is overleden zit ze in een dip.

Dat is toch gewoon bedelen terwijl het niet eens de bedoeling is?!
Hele herkenbare dingen lees ik hier!

Laatst iemand van mijn facebook afgegooid die altijd liep te zeuren over het weer, en over de dagen die zo langzaam gaan. Ze heeft geen werk, maar post dan wel op woensdag zo'n plaatje dat de week door de midden is. Ze plaatste ook meerdere keren per dag een update, dat ze haar huisje *gedeeltelijk* heeft gepoetst en nu echt even bij moet komen met een sigaretje. Want ja, ze is al op leeftijd en daar moet ze echt even van uitrusten hoor. en dat allemaal in tenenkrommend Nederlands. Ik was er op een gegeven moment wel klaar mee :P Blijkbaar houdt ze ook haar vriendengroep in de gaten, want een half uur nadat ik ze er vanaf had gegooid kreeg ik een boos berichtje waarom ik haar van facebook had verwijderd. Tja..
Ruimdenkend hoor Mamsvan, ik ga met die van mij om de tafel als hij überhaupt facebook neemt. Maar dat is dan ook echt wel zo vreemd voor hem dat ik me acuut zorgen ga maken.



Ik zie nu verschillende berichten over een vechtpartij bij een voetbalclub tijdens een feest. Een van mijn kinderen was er (zit niet op die club), gelukkig was die al weggegaan voor het uit de hand liep omdat het niet gezellig was. Ik ken sommige mensen bij die voetbalclub en er zitten echt van die debielen aso's tussen die gillend en schreeuwend en dreigend naar de scheids en de trainer langs het veld staan. We hebben het over een kinderhobby! en je dan zo laten gaan met je zatte kop op het feest van de voetbalclub. Wat een gekken. Zo blij dat mijn kinderen oud genoeg zijn om alleen te gaan, nu hoef ik die mensen niet meer te zien. Als ik ga kijken doe ik het als ze tegen een leuke club spelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:DianaBerrigan schreef op 23 mei 2016 @ 12:50:

Net ook weer zoiets stom gezien. Een restaurant die reclame maakt voor hun zomermenu, niks van een winactie erbij. En dan toch allemaal mensen die reageren van dat zou ik zo graag winnen voor mijn nichtje Priscilla want nadat haar parkiet is overleden zit ze in een dip.

Dat is toch gewoon bedelen terwijl het niet eens de bedoeling is?!Begrijpend lezen is zo moeilijk. Op de pagina van Masterchef staat ook een link naar de website waar je pannen kunt winnen. En daar komen dus ook opmerkingen onder over hoe goed men die pannen kan gebruiken en hoe mooi ze zijn. Vraag me af of die mensen in hun haast om te reageren vergeten zijn om echt naar die prijsvraag toe te gaan, en dus tevergeefs op die pannen gaan zitten wachten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Jillian86 schreef op 23 mei 2016 @ 11:14:

[...]





Wow, kleine wereld gezien je plaatje weet ik ook wel wie jij bent, denk ik.
quote:rozekussentjes schreef op 23 mei 2016 @ 16:23:

[...]





gezien je plaatje weet ik ook wel wie jij bent, denk ik. Haha ja echt moeilijk is het dan niet nee
Alle reacties Link kopieren
Op de weggeefhoek van Utrecht is het ook weer leuk. Iemand geeft 3 Blond Amsterdam mokken weg.



Ten 1e is een uur geleden gepost dat de mokken vergeven zijn en een half uur geleden reageert nog iemand met 'graag' Leeeeeeeeeeeezen!



En daarnaast is er een relletje over dat iemand 1e zou zijn. De weggeefster vindt dat ze zelf mag bepalen aan wie ze de mokken geeft. Dat vinden andere niet eerlijk .... pfffffff
ZSM ALLA MINUUT EERSTE HULP BIJ HAAR GEZOCHT!!!



ik doe zelf wel eens mijn haar knippen. Ben net vrolijk bezig. Vliegt het kammetje van de tondeuse. Wie o wie kan mij het liefst NU nog helpen?



Met een foto erbij
Alle reacties Link kopieren
Geniaaaaaaal!



Dat wordt als GI Joe de zomer in (of GI Jane)



Ik lees ook veel mensen die hun inboedel ruilen voor eten. En dan ook nog zeggen ik wil graag en fles coca cola.
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 24 mei 2016 @ 20:42:

ZSM ALLA MINUUT EERSTE HULP BIJ HAAR GEZOCHT!!!



ik doe zelf wel eens mijn haar knippen. Ben net vrolijk bezig. Vliegt het kammetje van de tondeuse. Wie o wie kan mij het liefst NU nog helpen?



Met een foto erbij



Geweldig, dat heeft mijn zoon ook wel eens gehad.

Eerst wist ik dat niet en vroeg ik: Waarom heb je nou steeds een pet op....
quote:soetkees schreef op 24 mei 2016 @ 21:24:

[afbeelding]



Zo zie ik het bijna voor me als ik zo een plaatje voorbij zie komen.







Leuke reactie ook.



Ik overweeg updates van mijn ene zoon uit te zetten, puber met vriendinnetje en zooooo verlieft. Heel schattig maar 20 keer per dag een en "ik mis je" is echt wat te veel van het goede. Het erge is dat ik zie dat het gewoon tijdens de les gebeurd en ze elkaar dan net een kwartier geleden in de pauze gezien hebben.
Elke dag komen ze nu minimaal vijf keer langs: webwinkels of kledingzaken die wat weggeven, bij zo en zoveel likes. En alleen aan mensen met een specifieke naam of die kinderen hebben met een specifieke naam. En steevast elke keer komt dan hetzelfde rijtje niet-originele name. Langs: Sandra, Marloes, Annelies en Sanne voor de moeders. Liam, Boaz, Olivia en Julia voor de kinderen.

Niks ten nadelen die namen. Integendeel. En nee, ik hoef niks te winnen. Maar alsjeblieft zeg, doe eens origineel, verzin zelf een leuke deel en winactie in plaats van die van een ander te kopiëren. En doe je dat toch, kies dan eens originele namen.
Alle reacties Link kopieren
Joh, het zijn vaak geen deel-en-win acties. Het zijn vaak nier eens echte (of de officiële) bedrijven. Het is 'like-farming', waar ze best wel geld aan verdienen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 24 mei 2016 @ 20:42:

ZSM ALLA MINUUT EERSTE HULP BIJ HAAR GEZOCHT!!!



ik doe zelf wel eens mijn haar knippen. Ben net vrolijk bezig. Vliegt het kammetje van de tondeuse. Wie o wie kan mij het liefst NU nog helpen?



Met een foto erbij Die zag ik ook op de weggeefhoek van Utrecht.
quote:mwcactus schreef op 24 mei 2016 @ 22:56:

[...]





Zo zie ik het bijna voor me als ik zo een plaatje voorbij zie komen.



[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57D3490B[/img]



Leuke reactie ook.



Ik overweeg updates van mijn ene zoon uit te zetten, puber met vriendinnetje en zooooo verlieft. Heel schattig maar 20 keer per dag een en "ik mis je" is echt wat te veel van het goede. Het erge is dat ik zie dat het gewoon tijdens de les gebeurd en ze elkaar dan net een kwartier geleden in de pauze gezien hebben.Mijn AH moestuin komkommerplant ziet er anders uit? Ik vermoed dat ze een andere plant heeft en dus lang kan wachten op de komkommers haha.
Je weet dat dat een wietplant is he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven