Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shannara schreef op 24 mei 2016 @ 20:48:

Omg het kalifaat Deijs met zijn eigen sharia!!

Rule by terror met zijn eigen geheime politie
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 24 mei 2016 @ 20:46:

[...]









Ik vraag me af met welk doel? Bedreigingen? Moeten mensen gestalkt worden? Ik zou me als beheer zijnde echt eens achter de oren krabben en me afvragen of je hier aan wil mee doen. Wil je echt verantwoordelijk zijn voor dingen die hier uit kunnen voortvloeien?Mochten mensen bedreigd gaan worden na aanleiding van het publiceren van namen en facebookprofielen kan je daadwerkelijk aangifte doen, iemand moet wel ff screenshots van die lijst maken als ie er is en meld het ook direct bij facebook zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 24 mei 2016 @ 20:54:

Angst. Puur angst zaaien.Goh, mislukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shannara schreef op 24 mei 2016 @ 17:36:

Ik hoop zo dat ze er weer bijzitten in Een huis vol aankomend seizoen!Ze vertelde eens op facebook dat alles wat vorig jaar is opgenomen dit jaar zal worden uitgezonden. Dat dat vorig jaar niet is gebeurd was vanwege te weinig zendtijd vertelde ze. Daarom hadden ze bij de NCRV besloten om de beelden van maar 2 gezinnen uit te zenden.
Had dat niet ook te maken met de situatie van Nadine en Michel 2mnd voor de uitzending?
quote:HelgaV schreef op 24 mei 2016 @ 19:27:

[...]





Ik kreeg ook een PB'tje Wel handig, zo ben ik op de hoogte. Ik zal zo even een samenvatting geven van het PB'tje, aangezien mailtjes niet openbaar gemaakt mogen worden.Ben benieuwd van wie jij een pb kreeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam1976 schreef op 24 mei 2016 @ 22:18:

[...]

Ben benieuwd van wie jij een pb kreeg?You've got to be kidding me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam1976 schreef op 24 mei 2016 @ 22:18:

[...]

Ben benieuwd van wie jij een pb kreeg?Hahahaha te geniaal dit!
quote:Amsterdam1976 schreef op 24 mei 2016 @ 22:18:

[...]

Ben benieuwd van wie jij een pb kreeg?Ik ook! Kan de echte PB'er zich even met naam en toenaam bekend maken?
Ik weet alleen een nick, zoals dat gaat op fora, maar dat is waarschijnlijk niet waar jij nieuwsgierig naar bent.
quote:Shannara schreef op 24 mei 2016 @ 17:43:

[...]





Ik heb me niet aangemeld voor die nieuwe groep, maar ik hoorde wel via een privébericht dat er een grote heksenjacht gaande is, de nieuwe groep gaat alleen nog maar over het viva forum Maar eehhhh... Amsterdam. Jij bent degene die Shannara een PB'tje heeft gestuurd? Aangezien je daar niet nieuwsgierig naar bent
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam1976 schreef op 24 mei 2016 @ 22:18:

[...]

Ben benieuwd van wie jij een pb kreeg?



Nu je hier toch bent:



quote:Sugarbaby schreef op 24 mei 2016 @ 20:46:

[...]









Ik vraag me af met welk doel? Bedreigingen? Moeten mensen gestalkt worden? Ik zou me als beheer zijnde echt eens achter de oren krabben en me afvragen of je hier aan wil mee doen. Wil je echt verantwoordelijk zijn voor dingen die hier uit kunnen voortvloeien?Wat is precies het doel van het beheer om mensen met naam en toenaam op facebook te gooien? Zou je dat als beheerder uit kunnen leggen? Wat is er mis met simpelweg verwijderen? Het lijkt er nu namelijk op dat jullie dingen willen uitlokken.
quote:Sugarbaby schreef op 24 mei 2016 @ 22:32:

[...]





Nu je hier toch bent:





[...]





Wat is precies het doel van het beheer om mensen met naam en toenaam op facebook te gooien? Zou je dat als beheerder uit kunnen leggen? Wat is er mis met simpelweg verwijderen? Het lijkt er nu namelijk op dat jullie dingen willen uitlokken.Gewoon verwijderen zouden wij inderdaad makkelijk kunnen doen inderdaad... stuur mij gewoon een pb met je naam en je wordt verwijderd???? Scheelt ook een hoop knip en plakwerk voor jullie hier???????? en heb je geen last meer van die "mafklappers"
quote:Amsterdam1976 schreef op 24 mei 2016 @ 22:46:

[...]





Gewoon verwijderen zouden wij inderdaad makkelijk kunnen doen inderdaad... stuur mij gewoon een pb met je naam en je wordt verwijderd???? Scheelt ook een hoop knip en plakwerk voor jullie hier???????? en heb je geen last meer van die "mafklappers"
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam1976 schreef op 24 mei 2016 @ 22:46:

[...]





Gewoon verwijderen zouden wij inderdaad makkelijk kunnen doen inderdaad... stuur mij gewoon een pb met je naam en je wordt verwijderd???? Scheelt ook een hoop knip en plakwerk voor jullie hier???????? en heb je geen last meer van die "mafklappers"Dat vraag ik toch niet? Ik vraag waarom er gedreigd wordt dat jullie mensen met naam en toenaam op fb ten schande willen maken. Wat is het doel daarvan? wat willen jullie daarmee bereiken? Wat heeft het voor nut? Verwijderen=weg. Wat voor extra's willen jullie krijgen door dit te doen?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn geen namen om neer te zetten, PineappleMonkey is een lokkertje, ik mag toch hopen dat iedereen dat hier wel doorheeft

Ze hebben een plan bedacht om de appels/duiven zichzelf aan te laten geven door te doen alsof ze namen weten.
Alle reacties Link kopieren
En.nu maar hopen dat viva het enige forum is waar de familie besproken wordt. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Shannara schreef op 24 mei 2016 @ 23:11:

Er zijn geen namen om neer te zetten, PineappleMonkey is een lokkertje, ik mag toch hopen dat iedereen dat hier wel doorheeft

Ze hebben een plan bedacht om de appels/duiven zichzelf aan te laten geven door te doen alsof ze namen weten.Tuurlijk. Ik twijfel er niet aan dat dat de bedoeling is. Ik vraag me alleen af of Amsterdam wel door heeft waar ze mee bezig zijn. Ze hitsen de boel lekker op. Wat als Marcel nou wel achter een naam denkt te zijn gekomen en die op fb gooit? Hij heeft de laatste tijd 100den vrienden verwijderd, want hij was zeker dat dat rotte appels waren. Wat als ie weer mis zit en iemand door het slijk haalt die niks met viva te maken heeft? Staat Amsterdam er dan nog steeds achter wat er dan evt kan gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam waarom nou nooit eens een reactie op onze vragen? Desnoods in een pb. Ik ben zo benieuwd naar je beweegredenen om je daar aan te sluiten en mee te werken .
Alle reacties Link kopieren
Gekkies
Alle reacties Link kopieren
laat maar
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 24 mei 2016 @ 23:24:

[...]





Tuurlijk. Ik twijfel er niet aan dat dat de bedoeling is. Ik vraag me alleen af of Amsterdam wel door heeft waar ze mee bezig zijn. Ze hitsen de boel lekker op. Wat als Marcel nou wel achter een naam denkt te zijn gekomen en die op fb gooit? Hij heeft de laatste tijd 100den vrienden verwijderd, want hij was zeker dat dat rotte appels waren. Wat als ie weer mis zit en iemand door het slijk haalt die niks met viva te maken heeft? Staat Amsterdam er dan nog steeds achter wat er dan evt kan gebeuren?



Ik begrijp werkelijk niet waar jij je zo druk over maakt.



Hier op dit forum is het getreiter wel begonnen hè?, en in feite doe jij precies zelfde.

Iedereen weet dat het hier over Marcel Deijs gaat, en jullie doen niks anders dan de man en zijn gezin hier belachelijk maken. , Met naam en toenaam, van de kinderen inclusief.

plus beheerders.



Zelfs een klein kind met het syndroom van Down vinden jullie nog leuk om te beschimpen.



Got got wat hebben we een lol, zo leuk.

Daar spieken, en infiltreren en hier komen lachen met zijn allen

Volwassen mensen, zelf moeders hoogstwaarschijnlijk.



En nu piepen, dat de 'rotte appels'' met naam en toenaam op Facebook bekend zullen gemaakt worden?.



Jullie doen zelf niets anders, !!!!!!!!





Wees vooral flink trots op jullie zelf, dat verdienen jullie echt.

Het is van een grootse zieligheid, en arren moede, die ik in al mijn jaren op dit forum nog niet tegen ben gekomen.



Walgelijk!





Ik heb een kopie van deze post naar de Mods gestuurd, ter beoordeling.

Het is niet toegestaan privé informatie van derden hier te delen, en daar zijn jullie volgens mij flink mee bezig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Eindeloos blijkbaar heb je geen idee wat zich op die fansite afspeelde.
Meld dan ook even het topic over Sylvana Simons en Kim Lian.
quote:Cucina schreef op 25 mei 2016 @ 13:10:

Eindeloos blijkbaar heb je geen idee wat zich op die fansite afspeelde.En dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven