Voor iedereen die er doorheen zit II

31-01-2016 20:17 1375 berichten
Omdat het eerste topic vol was, hier en nieuw topic. Er is ruime voor iedereen die een luisterend oor (oog ) nodig heeft.



Wees welkom om van je af te schrijven.
Dankje Polka

Ik heb hem net nog aan de lijn gekregen. Het was heel raar alsof ik met een vreemde sprak.

Ik was er best overstuur van. Ben naar beneden gegaan en verteld wat er was. Krijg ik n hele preek van mn ouders. En dat ze het hun niet zou verbazen als het zo echt uit is tussen ons. En dat ik meer mn best moet doen.



Niet leuk om te horen ik snap ze wel, maar ik weet het ook niet zo goed meer.



Nu maar gaan slapen. Morgen weer n n ieuwe dag





Slaap lekker
Ik lag al te slapen Lceetje. Wat naar hoe het gelopen is.

Ik hoop dat je alsnog een beetje hebt kunnen slapen.



Ik moet er weer uit ben nog erg moe...

Maar dat zal straks wel weer over zijn

Vandaag gesprek bij een kinder psycholoog, daar hebben man en ik eens per maand een gesprek om meer tot elkaar te komen in de opvoeding van onze zoon en om het soepeler te laten lopen. Tevens krijgen we wat tips als we ergens mee zitten.



En vanmiddag naar de psychiater van man, ik ga mee/chauffeur. Ik hoop voor hem dat er na vandaag weer behandeling kan worden opgestart. Hij heeft het hard nodig.



Verder gaat het lekker. Ik voel me goed!

voor jullie!
Dankje Polka.

Ja ik heb gek genoeg geslapen als een roosje!



Heel veel succes vandaag Polka!
quote:Lceetje schreef op 25 mei 2016 @ 08:27:

Dankje Polka.

Ja ik heb gek genoeg geslapen als een roosje!



Heel veel succes vandaag Polka! Fijn dat je goed hebt geslapen! Hoe is het nu?
T gaat wel. Ik heb alleen sins ik het gezegt heb tegen mn vriend, een raar gevoel in mn buik. Ik weet niet wat t is. Heel raar
Lceetje: kan het zijn dat hij het er ook erg moeilijk mee heeft? Dat je de stap hebt gezet om afstand te nemen?

Misschien heeft hij even tijd nodig om na te denken en voelt hij zich ook heel erg kelote nu.

Hoe lang kennen jullie elkaar?



@ Zwitsal Nijntje hoe gaat het vandaag met je? Heb je mensen die je kan bellen als je zo diep zit?



@Polkadot: wat goed dat je bent gaan hardlopen, helpt dat je hoofd leeg te maken?



Ik heb nog niet echt een weekindeling, maar wil daar wel naar toe. De ochtenden kom ik wel altijd door met de krant lezen en wat kleine huishoudelijke dingetjes. Meestal ga ik 13.00 uur even een uurtje liggen omdat ik dan moe ben en dan om 14.00 uur wil ik eigenlijk altijd wel iets actief doen. Maar in je eentje wandelen of fietsen verveelt ook een keer...

Ik vind vooral de middagen zo enorm lang duren.
@wildhorse. We zijn nu een jaar en 3 maanden samen.

Het ging hardstikke goed, maar sins ik ben terug geglededen gaat het moeilijker natuurlijk.

Ik wil hem niet kwijt dat heb ik duidelijk aangegeven, en ook dat ik nogsteeds dol op hem ben.



Ik vind het wel lastig. Vandaag ging het weer aardig, maar ik mis hem. Niet even een snel belletje via whatsapp. Niks. Dat maakt me wel verdrietig. Ik wil hem echt echt echt niet kwijt!!



Hoe is het met de rest???
Alle reacties Link kopieren
... In september begint de groepstherapie.. Ik wil het echt niet.. Zo t idee dat ze niet naar mij luisteren..

September..pfff
Ahw Zjarlot. het duirt nog ff tot het september is! En natuurlijk luisteren ze naar je!daar zijn ze voor opgeleid!!

Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Lceetje maar het is zo dichtbij.. Ik wil dat helemaal niet .. Hoe gaat t met jou?
Ik snap dat je niet wilt etc. Maar ik raad je aan om het wel te doen! Dan kom je weer n stapje vooruit!!



Het gaat wel met me. Voel me wat beter vandaag. Das wel fijn. Maar k mis t contact met mn vriend zo!!
Wildhorse, het rennen helpt mij inderdaad leeg te worden. En dat ik elke keer dat ik weer ga rennen merk dat ik steeds iets fitter word is zo'n mega boost!!!



Zjarlot lieverd, wat heb jij het moeilijk... Maar het is nog 3 hele maanden voordat het september is. Dat is een heel seizoen. Ik denk echt dat het je kan helpen. Ik hoop zo dat je je ervoor kan en wil, maar ook mag van jezelf, openstellen. Ik gun je dat!!!



Hier gaat het redelijk. Gesprek bij de kinderpsych ging goed, vanmiddag de psychiater van man gezien en ze hadden daar nog steeds niet helder hoe en wat qua psycholoog voor hem... Dit zou, hadden ze ons 5 weken terug gezegd, vandaag duidelijk worden. Maar we hopen nu maandag weer wat te horen...



Verder heeft hij vandaag eindelijk wat van zijn werk gehoord. Ze hebben hem pas geleden verteld dat ze niet meer verder willen met hem na bijna 20 jaar. Dit omdat hij na 2 jaar zw in de wia zit nu.

Nu hoorde hij verder maar niets over de affronding en afhandeling. Hij heeft hier al een paar keer achteraan moeten bellen omdat we steeds maar niets hoorden.

Nu heeft hij vandaag via mail een brief ontvangen waarin staat hoe ze het willen afwikkelen. Het hoe kwam als zo'n klap in zijn gezicht aan. Hij is helemaal van slag. Was het al zo'n heftige dag voor hem en dan dit er boven op...



Hij zit nu al bijna 3 uur bij vrienden om van zich af te praten. Ik hoop dat hem dat een beetje helpt.

Betekent dat ik alleen ben, nou ja, onze zoon is er natuurlijk. Maar die slaapt al. Ik zit nu the walking dead te bingewatchen. En denk dat ik dan zometeen lekker naar bed ga. Nog even een boek lezen.



Voor jullie een fijne avond, liefs Polka!
Alle reacties Link kopieren
Polka!!.. Lief jou berichtje, ik hoop echt dat dit me gaat lukken en het is idd 3 maanden.. Maar ikhoop zo dat t weer niet door gaat, ik maak me er zo druk om..



Wat ontzettend klote van jou man zijn werk, dat ze nu pas wat laten weten en dan ook nog is zo negatief.. Hopelijk voor hem dat die niet meteen alles tegen ziet !! Dat werk van hem had hier heel anders mee om koeten gaan.. Niet normaal.. Lieve Polka!.. Geniet van je rust even



Lceetje, ik las net even van jou vriend wat vervelend .. dikke knuffel van min
Dankje Zjarlot!



Ik heb hem net een appje geztuurd " ik mis je".



Het voelt zo erg als mijn schuld. Ik had het gewoon heel anders moeten doen!
Kut klote zoooi (sorry).

K heb hem dat appje gestuurd. Hij heeft t gelezen. Maar geen antwoord. Ik voel me zo kut nu.



Ik ben nios zonder hem. Ik weet niet meer wat ik moet doen!!
Alle reacties Link kopieren
Lceetje.. Hoezo ben je niks zonder hem?! Ik hoop dat je echt WEET dat dat niet waar is he..
Ja ik weet t wel Zjarlot.maar hij steunde mij altijd. En toen het nog goed met me gin haalde hij t beste in mij naar boven.



Ik ben nu echt zo boos op mujzef. K heb t gewoon verpest..
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal niks verpest lieve Lceetje.. Kan je proberen om dat wat hij in jou naar boven haalde, die momenten terug te halen en te herinneren en daar even blijven.. Je kan dit zelf ook!! Niet boos zijn lieverd dat lost niks op .. Dikke knuffel!
Dankje Zjarlot.

Ik heb geen idee waar ik mee bezig ben..

Ik heb hem ney een lap tekst gestuurd met 10000x sorry, en ik wil je niet kwijt en echt met je praten etc.





K bn de weg n beetje kwijt
He allemaal,



Ik dacht ik log ook weer eens in.

Ik kan alleen op bed liggen door hele erge duizeligheid. Vandaag heeft m'n begeleider van fact me naar de huisarts gebracht om bloed te prikken en maandag heb ik daar een afspraak. Alles wat ik net had opgebouwd, vrijwilligerswerk cursus hardlopen etc moet ik afzeggen. Zelfs naar de wc gaan is een ramp. Ik beweeg me voort als een bejaarde.

Ik baal een beetje en heb veel tijd om na te denken maar realiseer me ook dat er ergere dingen in het leven zijn.



Zjarlotje hier vind je het toch ook heel fijn om met lotgenoten te praten ? Waarom dan niet in het echt? Waar ben je precies bang voor?

Ik heb groepstherapie altijd als heel prettig ervaren en heb er een paar hele goede vriendinnen aan overgehouden.



Lceetje sorry ik was helemaal niet bijgelezen. Wat een rotdagen heb je achter de rug. Gaat het nu een beetje? Heeft hij al gereageerd?
Wauw. Wat een lap tekst niet allemaal kan doen! Of hij t doet met plezier, geen idee. Maar hij praat .



Voelt een stukje beter!!



Wat naar Gipsy dat je je zo voelt!1 zorg wel goed voor jezelf als je in je bed ligt. Lekker broodje, een groot glas sap etc..
Goedemorgen, even een lieve groet van mij. Mijn half uurtje joggen zit er al weer op! Voelt zo lekker!!!

Nu even douchen. Liefs en een fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Gipsy dat van dat rond bewegen als bejaarde herken ik.. Maar wat rot voor je naar alles weer opgebouwd te hebben dat het nu Zo met je gaat :(.. Ik hoop dat je snel weer wat vooruitgang hebt En over die groepstherapie, ja hier is het anders .. Als jullie in het echt voor me zouden komen staan zou ik ook wegrennen denk ik...



Lceetje fijn dat hij wil praten ! Hou je ons op de hoogte ?? Veel succes ..
Hoi lieverds,



Ik heb even geen tijd om apart op iedereen te reageren, dus even een hele dikke groepsknuffel



Wat ontzettend balen dat er de laatste tijd weer zoveel van ons doorheen zitten. Lceetje, wat had je vriend te zeggen? Zjarlot, ik snap je weerstand heel erg goed, maar waar zie je precies zo tegenop? Polka, heeft je man een beetje z'n ei kwijt gekund bij z'n vrienden? Gipsy, enig idee hoe het komt dat je zo ontzettend duizelig bent?



Hier gaat het best lekker. Moet wel goed opletten dat ik niet teveel ga doen, merk dat ik, naast de aanhoudende fysieke vermoeidheid, ook weer wat sneller geestelijk vermoeid begin te worden. Van het weekend is er een evenement waar mijn man graag samen heen wil. Ik heb alleen nul interesse in dat evenement, maar voor hem wil ik wel meegaan, maar dan moet ik nu wel even een beetje rustig aan gaan doen, anders wordt het teveel.
Mijn man was gisterenavond, toen hij thuiskwam, redelijk rustig. Hij leek goed zijn ei kwijt gekund te hebben.



Nu moeten we vandaag e.e.a. regelen omtrent het bericht dat we gisteren hebben gehad. O.a. bericht naar FNV toe.

We gingen er net voor zitten en binnen een paar minuten vliegt hij al uit zijn slof. Hij kan niets hebben, het gaat echt niet lekker met hem.

Hij is nu weggegaan. Gaf aan dat hij met rust gelaten moest worden om weer rustig te worden. IK had ook echt het idee dat als ik nog iets zou zeggen het zou triggeren en hij mij zou kunnen aanvliegen...



Ik weet het even niet zo goed. Hij heeft hulp nodig, en ik kan hem die niet bieden...

IK hoop dat we maandag bericht krijgen dat hij z.s.m. bij de psych terecht kan. En a.d. zou echt geen verkeerde optie zijn... Dit is zo intens en heftig voor hem...



Ik merk ook dat er nu bij mij oude schema's worden geraakt. Hoe er vroeger bij mij thuis werd gedaan. Dat ik altijd en overal op mijn tenen moest lopen om maar niemand te triggeren in fout gedrag. Ik vind het lastig om hier nu dan ook mee om te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven