De mooiste Traktaties [voor kinderen]

24-05-2016 22:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag Bree net in een ander topic een geweldige foto van een Pinguin-Pauw delen die ze gemaakt had



Natuurlijk is er pinterest, maar iedereen kent de pinterest-vs-real-life foto's ook wel. Wat hebben jullie voor moois in elkaar gezet? Of geprobeerd te maken wat er nog leuker uitzag? Of juist niet maar wel goed smaakte?



Ben benieuwd! Wie wil er wat delen?



Normaal zou ik als TO aftrappen maar met een dreumes die niet naar de opvang gaat heb ik nog niet hoeven trakteren dus ook niet veel om te laten zien. Maar doe graag inspiratie op voor de komende jaren!
Die bootjes zijn leuk! Dat moet zelfs mij, als ultieme niet-freubelaar, lukken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een keer bootjes gemaakt, gevuld met popcorn. Ziet er leuk uit. Ook een keer van die marshmallow-sneeuwpoppen.





En zoiets toen we gingen verhuizen.

Alle reacties Link kopieren
Ooooeh die marshmallow sneeuwpoppen ga ik onthouden! Dochter is in de winter jarig
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 22:34:

Het gaat om de inhoud, niet de verpakking.



Voor de jarige wel, zo is mijn ervaring. Trots als een pauw met een mooie schaal traktaties.



Hier zoal gemaakt:



- doosje stoepkrijt van de action met aan beide kanten een plaatje geplakt (2x gebruikt, zowel zoon als dochter)

- vilten vogeltjes om een pakje cheesedippers (afscheid opvang) >> doe ik nooit meer, 2 weken mee bezig geweest (was ziek thuis)

- papieren taartpunten met inhoud

- zelfgebakken broodjes in een bruin papieren puntzakje, geheel in een grote mand met rood-wit tafellaken

- fruitsalade in plastic bekertjes met vorkje

- soepstengels met vingerpopje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toen m'n zoon mocht trakteren hamburgers gemaakt van cake en fondant en frietjes van eierkoek erbij.
Alle reacties Link kopieren
Toen we nog niet wisten dat zoon niet zo goed tegen granen kon heb ik een keer op de mini tompoes met plaatje van de hema getrakteerd. Klassefoto er op.Was een groot succes (iedereen zag zichzelf) maar niet crea bea

Wel een keer in mooie plastic cupjes perziksap (doorzichtig) met gelatine tot moes gemaakt en daar zaten stukjes fruit in.

Zoiets met iets minder fruit, meer gelei en meer whiskyglas model.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven