Zwangerschapswens 2016 (met tabel)

29-04-2016 09:42 1499 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik een nieuwe topic starten met meiden die dit jaar gestart zijn of gaan starten met het uit laten komen van hun kinderwens. Ervaringen uitdelen en gezellig kletsen over de dingen die ons bezig houden in deze spannende fase!



NaamLeeftijd (v - m)1e/2e/?e KindjeRondeNODZwangerWanneer uitgerekend?BijzonderhedenRosalie8728 - 291e713/08/20161992Mel23 - 281e303/06/201616-02-201713-7-2016 en 26-7-2016 echo's!_pebble31 - 311e417/07/2016Pris199223 - 301e507/07/2016miskraam gehad in januariRoosjediedeldoosje33 - 332e601/07/2016 2 miskramen gehad, eerste echo 25/7!prettymama27 - 272e1??/??/????Begint met zwanger worden in SeptemberSophia1985530 - 301e312/08/2016xEefje91x25 - 251e5miskraam gehad in ronde 4Valentina9224 - 311e229/07/2016zwangerworden2016x 23 - 26 1e618/08/2016Snoep8333 - 311e415/08/2016Pinguinlove28 - 271e48/8/2016miskraam/ curretage aprilHappymommy2727 - 262e210/07/2016 10 augustus 2016 eerste afspraak gyneacoloog!Apenkoppie25 - 301e1??/??/???? Musketi32 - 323e210/08/2016Maki93 22 - 27 1e120/07/2016Antroposoofje 26 - 25 2e1 06/08/2016
@Snoep, ja fantaseren over hoe dat zou gaan doe ik ook soms..vooral hoe mn man erop zou reageren dat kindje dan in handen te hebben.



Soms lastig hoor, dat iedereen om me heen de leeftijd van zwangerschappen heeft. Zojuist weer een aankondiging op facebook van een stel dat ik van vroeger ken, van wie ik niet had verwacht dat ze kinderen wilden (leek ook niet gepland, maar dat maakt natuurlijk niet uit). Deed eerst een beetje pijn voordat ik het leuk voor ze vond...en dat vind ik dan weer stom van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ach, dat is een gezonde reactie..we willen het hier allemaal heel graag..zwanger zijn..mogen genieten van een kleine in je buik!

Dus gezonde jaloezie..en de angst of het je ooit zal lukken..denk vooral het laatste.

Zeg net ook een hoogzwangere wandelen...en vond het prachtig om te zien maar dacht ook meteen aan mezelf!

Hopelijk zondag een positieve test..en meteen de angst kan ik wel zwanger worden? Ik lees de afgelopen 5 dagen zoveel horror verhalen...van spontaan uitstellende cyclussen tot overgang tot miskramen.



Nu zit ik net op de bank en voel van alles borrelen in m'n buik, menstruatie achtig vage klachten en denk steeds dat ik ongesteld ben...Dus de toiletpapier truc komt weer uit de kast, haha.



Ben trouwens best gespannen voor zondag...vrees gewoon weer voor die negatieve test...dan zou ik 10 dagen verder zijn.



Soms denk ik met vlagen volgens mij ben ik zwanger en dan komt er weer een moment dat ik denk..waarom zou nu net mij dit gegund zijn om bij de 1e ronde zwanger te worden..



Anyway even iets leuks...heb m'n nagels weer gedaan en ben er blij mee! French manicure met een glitter top en deze keer zalmroze achtig met grove glitter..kreeg er een lekker zomers gevoel van!!!
Alle reacties Link kopieren
Oww wat balen al die negatieve testen zeg!! Pfff



En k kan me zo inleven in jullie gevoel.. had ik ook zo erg toen we begonnen voor de eerste..

Elke maand er zo mee bezig zijn. En daardoor is mijn menstruatie een meer 9 dagen langer weg gebleven en Door een bloeduitslag van de huisarts hoorde k dat die negatief was en ja toen werd ik indd ongi... Zo frusterend. Daarom wil k het nu proberen los te laten en gewoon blijven doen wat we altijd doen. Hahha

Ik heb ook ovulatie testen gebruikt. En na de sex een kussen onder men kont gehad ???? en ja ga zo maar Door. Niets hielp toen hier. Tot we heerlijk gingen ontspannen op vakantie. En ja hoor haha zwanger.

Hoe het deze keer gaat verlopen. Ik heb geen flauw idee. Hoop beetje goed...

Als k alles zo lees snap ik jullie gevoelens zo goed!!



Hier vandaag trouwens weer geen bloedverlies dus vind het maar beetje vreemd. Pff je lichaam kan toch zo raar doen!

Dus wnnr men nod zou zijn weet k helaas ook nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer in 'THE game' gewoon lekker om de dag...niet te druk maken...bijna jarig dus daar hoort gewoon een wijntje bij



snoep ik word ook altijd blij van nieuwe nagels ... goed dat je toch nog een beetje blij kan zijn, ik snap je zenuwen en frustraties!



happymommy kussen onder je kont is volgens mij een fabel haha ik werd de eerste keer zwanger van sex op de meest onhandige manier in een te koud vakantiehuis in Oostenrijk!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer van alle negatieve testen. Voor jou is het nog spannend snoep, hopelijk zondag het eerste hartje in de tabel!



Als ik jullie verhalen zo lees is er niet mee bezig zijn en ontspanning het beste idee. Ik deed de afgelopen maanden ook een kussen eronder en dan een kwartier blijven liggen maar heb mijn vriend beloofd deze maand 'los te laten'. Ik ben heel benieuwd of op vakantie gaan en loslaten gaat werken. Stiekem laat ik het toch niet helemaal los maar probeer het kussen en de ovulatietesten deze maand maar links te laten liggen.



Nu laat ik het even niet los. Ik heb sinds de menstruatie een hele opgezette onderbuik en begin nu toch twijfels te krijgen of dat dan toch niet een zwangerschapssymptoom kan zijn. Dus helaas niet gelukt om niet te testen afgelopen ronde......... Ga er morgen maar een testje op wagen, zal wel niks zijn maar meestal is mijn onderbuik na de menstruatie wel gewoon plat. Als dat het niet is ga ik het echt proberen los te laten. Mijn NOD heb ik op vakantie
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer even snel vanaf m'n werk nu er nog niemand is...ik heb de laatste 2 keer ook met m'n benen omhoog gelegen..had zoiets zolang ik niet ga plassen...blijven er misschien meer over..haha.



Ja, vind het zelf ook spannend..heb werkelijk geen idee meer welke kant het uit zal gaan.

Vandaag voel ik me iets minder opgefokt dam afgelopen 2 weken..met nadruk op iets.

Heb momenteel geen klachten..gisteravond een uurtje kokhalzen..enige klacht die ik heb..is dat ik afgelopen dagen zeer slecht slaap, zie elk uur op de klok!

Denk toch de stress!



Oh ja..ik had afgelopen week weinig tot geen afscheiding (sorry voor de dames die net aan een bak thee of koffie zitten) maar sinds een aantal dagen wel een beetje..het is romige ook qua kleur..weet niet of dat wat zegt..



Vanaf vrijdag ga ik m'n vruchtbare week weer in volgens de app.

Zit nu op de 7e dag van m'n nod.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iig blij te lezen dat ik niet de enige ben die er zo 'mee bezig' ben. En ook ik heb besloten het ff lekker los te laten voor zo ver als dat lukt, geen ovu testen voor mij deze maand, we zien het wel.



_pebble; ik heb daar ook veel moeite mee, al die aankondigingen van mensen die niet eens dicht bij me in de staan, maar waarvan je het op de een of andere manier ook totaal niet had verwacht. Ik kan ook niet meer geloven in het; het was niet gepland. Maar ach, ook wij zullen ooit met een dikke buik rond waggelen!



En hebben jullie dat ook? Dat je overal zwangere mensen tegenkomt?! Heeeel irritant! Haha



Rosali; dat zou wel super gaaf zijn! In je vakantie positief testen. Zet 'm op!



Snoep; je blijft ons & jezelf uiteraard in spanning houden! Het kan heel goed zijn dat de innesteling langer heeft geduurd. Hoop snel op duidelijkheid voor je.
Alle reacties Link kopieren
Haha wel grappig dat we allemaal wat proberen zoals een kussen of benen omhoog.. hahaha ik deed bij de eerste ook ecgt al het mogelijke wat er beschreven stond. Toen we op vakantie gingen gewoon zoals gewend. Mss 5min langer blijven liggen maar da was het ahhaha en dan lukt het wel ???? nu nog maar de vraag hoelang het deze keer gaat duren.



@rosalie misschien wel fijn om jet ergens een stukje los te laten. Even geen stress met ovulatie testen enzovoort bij mij hebbe die testen niks geholpen. Juist zonder test.

Maar ik heb het ook allemaal geprobeerd hoor haha.



Ps: ik heb gehoord... en ik weet niet of het bij mij echt zo was dat k toen zwanger ben geraakt.

Maar schijnbaar rondom je eisprong heb je in eens heel veel zin in sex. K ben er toen op gaan Letten en toen k echt op dat moment zo graag wilde.. ook men vriend meegekregen hahaha (das nie zo moeilijk) maar ja na die maand dus zwanger van de eerste. Dus of het komt van wat loslaten of dat moment ik heb geen idee maar het heeft gewerkt haha



@snoep echt spannend nog voor je!!



@semmie ja zal zeker en vast een fabel zijn want bij mij hielp het ook niet. Maar je probeert toch alles hahaha
snoep: toen ik net zwanger was had ik veel witte afscheiding en ik had erge buikkrampen net als bij een menstruatie. vind het toch bijzonder hoor dat het al zolang uitblijft en je niet positief test of ongesteld word. het wachten lijkt me ook vreselijk haha. bij mij werken een vroege test niet 4 dagen voor nod maar misschien bij jou wel omdat je al over tijd bent? misschien het proberen waard?



pinquinlove: ja dat heb ik ook echt bizar hoeveel er rond lopen ik zie ze overal. Maar toen ik zwanger was zag ik niemand waarschijnlijk omdat je dan in je eigen wereldje leeft haha
Eerste dag weer ongesteldheidsvrij! Yeah.

Dat vind ik wel een nadeel aan gestopt zijn met de pil: Je hebt niet meer zelf te bepalen als je wat later ongesteld wilt worden of juist even helemaal niet (Ik slikte wel vaker de pil gewoon door.) Maar ach elk voordeel heeft zo z'n nadeel :p



Ben deze maand voor het eerst bewust wanneer mijn eisprong ongeveer zal zijn, dus verder hebben wij nog niks van kussens oid geprobeerd. Maar denk ook dat als ik dat wel zou doen ik minder van het moment zou kunnen genieten, dan lijkt het allemaal net wat meer een proces.



Snoep: Nog steeds spannend joh, ben benieuwd!

Rosalie: Dubbele hoop voor jou dat je NOD lekker uitblijft, vreselijk om op vakantie ongesteld te worden :p

Semmie: Geniet lekker van je verjaardag (alvast?)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden



Mijn hormonen spelen weer op..zit nu even in de auto stap zo de kruidvat in, pauze van m'n werk.



Had bij het afvegen of eigenlijk bij een tampontest omdat ik steeds die afscheiding voelde...een hele lichte verkleuring...nog niet veel..maar was meer zacht oranje van kleur ofzo.



Half uur tampon in gelopen weer gekeken en is tot nog toe het zelfde gebleven.



Dus schrok een beetje..vriend zegt geen paniek heb ik ook over gelezen..laat de natuur zijn werk doen!



Heb last van rugpijn en weeig gevoel in m'n buik en m'n hormonen spelen weer op..voel me nu weer enorm emo.



Terwijl ik echt normaal een nuchtere Hollandse meid ben.



Stap nu binnen voor tampons en voor extra zwangerschapstesten voor evt zondag nog en in de toekomst haha.
@Samantha, dat mis ik ook hoor, aan de pil, dat je lekker zelf kan bepalen! Maar ik lijk wel van mijn migraine af te zijn - als ik dat had geweten was ik eerder gestopt met al die hormonen.



@Rosalie, heb je nog getest? Als je iedereens verhalen hoort is loslaten en op vakantie gaan inderdaad het juiste recept!



Nou, vanochtend een roze veegje bij het afvegen...dus of innestelingsbloeding of vroeg ongesteld. Vervolgens werd ik misselijk door m'n lege maag, wat weer over ging door wat te eten. Soms word ik ook misselijk door aan misselijkheid te denken dus dan weet ik niet meer wat ik 'echt' voel. En net weer naar de wc, lijkt het toch meer bloed te worden dus waarschijnlijk een menstruatie.... Nouja zit ik ook niet meer in spanning, maar een teleurstelling is het wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi snoep,



Wat lastig! Ik weet wel bij mijn innesteling had k ook lichte verkleuring.. en een gevoel dat ik ongi ging worden dus hoeft niet iets te zeggen. Ik hoop voor jouw dat het positief is!
@Pebble dat heb ik ook!! Ik had altijd maar hoofdpijn, nu nog wel af en toe maar lang niet zo vaak.



@Snoep vervelend zeg! Snap heel goed dat je een beetje in onzekerheid zit hierover. Maarja het zal door stress er niet beter op worden denk ik. Als je nog zo voelt als je wakker wordt misschien alvast nog een test doen? (dat zou ik denk ik doen in jouw situatie)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor het meeleven!

Dat geeft wel een fijn gevoel..aangezien je er met niemand over kan praten...en op je werk als zoiets aan de hand...is super vervelend!

Heb nu een tampon in gedaan...maar voelt niet zo prettig..ga 'm zo weer verwijderen..

Nu ben ik wel nerveus voor wat er gaat komen hoor.



Heb net 1 doos kv testen gehaald en een andere van predictor ook digitaal die aan geeft yes of no.

Dan heb ik ze bijna allemaal wel gehad, hahaha.



Sta ik daar in een drukke kruidvat...net 3 paar testen en een doos tampons..ik zag dat kassameisje gewoon denken!?!

Zegt ze...wil je het bonnetje erbij?

Lag op m'n lippen te zeggen...als de test me niet bevalt wil ik m'n geld terug



Sorry dat jullie steeds het zelfde moeten lezen...Kan me voorstellen dat je er af en toe doodmoe van kunt worden.



Misschien is het wel een leuk verslag voor later...als we allemaal bevallen zijn een kopie van onze belevenissen
Alle reacties Link kopieren
@pebble ben je nu in gesteld geworden??
@Snoep, lekker blijven vertellen hoor, leuk om met je mee te leven.



Yup, ongesteld hier, meteen in alle hevigheid weer...bah. Had toch hoop gekregen, want: kleine week krampen zonder bloed, puistjes, slecht slapen, gevoelig tandvlees.

Maar ook absoluut geen gespannen borsten, juist het tegenovergestelde (ruimte over in m'n BH) en dat leek me al gek...



Wel een paar 'voordelen': Ik weet nu al vóór zaterdag waar ik aan toe ben, ik heb een iets kortere cyclus (deze was 25 dagen, m'n App zegt gemiddeld nu 26 dagen) wat betekent dat ik eventueel nog eisprong heb voordat manlief op reis moet voor werk komende ronde. En ik heb dus sinds het stoppen met de pil geen maandelijkse migraines meer, erg fijn.



NOD is nu 20 juni.
Oh, ik heb meteen een pakketje ovulatietesten besteld voor komende maand.
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel rot voor je Pebble had gehoopt dat het weg zou blijven.

Maar zie wel jouw/jullie voordelen!!

Mooie korte cyclus heb je. Hoe lang ben je gemiddeld ongesteld? Ik toch wel 6 dagen.

Vroeger ruim een week.
Dit is pas m'n 2e menstruatie zonder pil, dus ik weet nog niet wat 'standaard' is bij mij. De vorige keer duurde het maar 4 dagen, maar was het net als nu best heftig, dat ik er licht in m'n hoofd van word etc.



Ik heb afgelopen week meerdere keren basilicumpesto gegeten (een klein potje in enkele maaltijden verwerkt). Nou las ik gisteren dat veel basilicum/pesto baarmoederactiviteit kan veroorzaken en dat je dat niet teveel tijdens zwangerschap mag hebben. Misschien was dat rond zoiets gevoeligs als eventuele innesteling wel een slecht idee
Alle reacties Link kopieren
Pebble denk dat zoiets ook wel een beetje onzin is...ik heb gister namelijk pesto- pasta op..als het vruchtje sterk genoeg is..zal het een beetje pesto wel overleven.

Als je zwanger bent zou ik het ook zoveel mogelijk laten staan...maar hoe vaak hoor je niet van vrouwen die al weken zwanger zijn zonder dat ze het wisten en dronken en rookte..en ook gezonde zwangerschap hadden.



Maar snap je wel..niet te druk om maken!

Jouw/onze tijd komt zeker wel..



Knuffel
Thx Snoep. Je zal wel gelijk hebben (Italianen worden toch ook zwanger ), en er valt toch niet achter te komen al vind ik het geen fijn idee.



Ga je de testen allemaal tot zondag bewaren?
whahaha pebble Italianen worden zeker zwanger (hier het bewijs )



Valentina fijn he hier ook vandaag ongesteldheid vrij haha
Jammer peble!!



Haha snoepje alleen maar leuk om te lezen, ik denk hetzelfde vaak haha.. Ik zou met die testen in huis en jouw situatie dus echt niet tot zondag kunnen wachten he!!!!



Alle reacties Link kopieren
Italianen worden zwanger



Nou..ik twijfel om die predictor vanavond in m'n eentje te doen..maar ja..als dat kreng weer negatief is...ben ik weer of eigenlijk nog meer niet te genieten en beter is ochtendurine toch? Maar ja..na dik 6 dagen overtijd moet zoiets eigenlijk niet meer uitmaken.



Heb momenteel een menstruatie gevoel in m'n onderbuik geen krampen of steken.

Gewoon dat weeige gevoel kennen jullie dat?

En last van m'n rug

Afscheiding is tot nog toe niet erger geworden...eerder minder qua kleur.



Misschien toch maar wachten...met testen...begin een afkeer te krijgen voor testen..hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven