Bedreigd op omegle

24-05-2016 19:32 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een man van 25 ik zit met een probleem mss dat iemand van jullie ook al zoiets heeft mee gemaakt...

Ik ben echt heel dom geweest kweet nog altijd niet waarom maar nu is het telaat



Over 2 maanden zat ik op omegle of chatroulette kweet niet meer wat het juist was.. Een meisje was aan het vingeren en ik heb ook dingen getoont dan vroeg ze voor mijn hoofd te zien ik heb dat gedaan maar wdl maar 2 sec en dan kwam er op ik ben een man als je niet doet wat ik vraag komt het online ik heb dan direct alles afgesloten maar nu weet ik niet wat hij er mee doet..



Is er iemand die dit ook al gehad heeft hij weet geen naam niets. ik heb al gelezen dat de meeste filmpjes niet geplaatst worden maar daar ben je nooit zeker van ik heb al alles afgezocht maar vindt niets
Alle reacties Link kopieren
Over twee maanden is Vlaams dialect voor twee maanden geleden.

Gelijkaardig aan ik ben OVERTIJD nog ziek geweest. Ik ben OVER twee maanden nog ziek geweest.

Snap je?
quote:Collie12 schreef op 24 mei 2016 @ 20:21:

Dus moetik niet zoveel zorgen maken? Kan aan niets anders meer denken



En ik heb dit hier niet geschreven om mij nog dieper in de grond te laten duwen

Kweet het al heel dom maar het is te laatJe moet je alleen druk maken om dingen waar je invloed op kunt hebben. En dit is er niet een. De kans dat iemand jou ooit herkent van 2 seconden film is verwaarloosbaar. Trek de volgende keer een panty over je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ja doe mijn best om niet aan te trekken maar blijft toch in mij zitten heel de dag door zenuwen... En een volgende keer komt er niet meer...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst m'n school afmaken voordat ik zoiets zou doen... dat adviseer ik mijn kinderen ook altijd..
viva la vida!
Alle reacties Link kopieren
quote:Collie12 schreef op 25 mei 2016 @ 07:10:

Ja doe mijn best om niet aan te trekken Je doet je best om (er) niet aan te trekken? Had je dat maar eerder gedaan, dan had je nu deze problemen niet.
quote:Collie12 schreef op 25 mei 2016 @ 07:10:

Ja doe mijn best om niet aan te trekken maar blijft toch in mij zitten heel de dag door zenuwen... En een volgende keer komt er niet meer...



nou je mag lekker door trekken hoor, knul. dat is gewoon gezond. maar laat de cam uit staan en trek jezelf af met een leuk fantasietje.

over de buurvrouw of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miniatuurgedoe schreef op 25 mei 2016 @ 06:57:

Over twee maanden is Vlaams dialect voor twee maanden geleden.

Gelijkaardig aan ik ben OVERTIJD nog ziek geweest. Ik ben OVER twee maanden nog ziek geweest.

Snap je?

Overtijd ken ik ook niet in deze context, alleen als in te laat ongesteld.



Probeer iig normaal Nederlands te schrijven als je een normale reactie wil en dus geen dialect.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Of iig niet met je gezicht erop. En als je toch wilt laten zien hoe je eruit ziet, doe dat dan apart. Dus geen foto waar je helemaal op staat en geen filmpje waar tegelijk je lichaam en hoofd te zien zijn.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven