Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we een apart topic openen over de verschillen tussen Belgen en Nederlanders ;) ? Dan kunnen we het hier weer over ervaringen en dergelijke hebben in plaats van een eindeloze discussie waar we toch niet uit gaan komen ;) ?!



On topic dan, wij willen na de zomer een keertje naar een Party40Down feestje. Heeft iemand daar ervaring mee of is iemand daar wel eens geweest?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 23 mei 2016 @ 08:44:

[...]





Correctie, het probleem is dat er een mening is en dat daar ook voor uitgekomen wordt, zonder er eerst vijftien doekjes om te wikkelen, een bergje bloemen eroverheen te strooien en het te besprenkelen met geurend water.

Vreemd dat zoiets van Belgen op een Nederlands forum moet komen; de Nederlanders waar ik professioneel mee samen werk, zijn op dat vlak toch een pak minder benepen :-D



Je bedoelt een ongefundeerde mening waarbij je je ook laatdunkend uitlaat. Nogmaals, hoe jij het verwoordt is niet prettig. Ik mag jouw bijdrage vaak graag lezen alleen jouw toon kan soms erg uit de hoogte zijn. En net als een mening mogen geven vind ik dat je daar best op aangesproken mag worden!



En ja, ik weet het. Ik wil graag altijd het laatste woord. Nu ga ik echt terug on topic!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Freelovin schreef op 20 mei 2016 @ 14:37:

HI allemaal, leuk topic!

Sinds kort gaan vriend en ik naar feesten als Bitch en Wasteland en volgend daarop zijn we naar een club in Amsterdam geweest en nu een paar keer in de Fun.



Paar keer erg leuk gehad met een andere vrouw of stel erbij (paar weken geleden echt waanzinnig, super spontaan, heerlijk!)... Vriend en ik hebben de afspraak dat ik alles mag met een andere vrouw (is zegmaar zijn 'ding') en dat sex met een man 'mag' als de situatie zich voordoet. En dan niet all the way (tot nog toe). Op dit moment geen behoefte aan ook eigenlijk. En vriend vindt kijken naar mij als ik met een ander vrouw bezig ben (en / of zij met mij) het ultieme genot... En ik vind vrouwen ontdekken ook wel spannend merk ik... Hij op zijn beurt heeft geen behoefte aan andere vrouwen of mannen.



Enig probleem is dat hij puur komt voor de sex en van mij verwacht dat dit dan ook elke keer gebeurt. We komen allebei uit een langere sexloze relatie en voor hem is dit al jaren een fantasie die nu uitkomt. Hij is helemaal 'los' zeg maar en wil ook het liefste elke week (of om de week) terwijl ik soms denk, mwah....



Ikzelf moet echt wel een klik hebben met een vrouw om zin hebben om iets te doen, hij is minder 'selectief' zeg maar. Als ik maar aan een vrouw zit (bijvoorbeeld tegen haar aan dansen) wordt hij al enorm geil. Voor mij hoeft ze niet perse heel knap te zijn, maar wil wel een klik hebben zeg maar. En daar komt bij dat ik echt wel vrouwen zie waarvan ik denk... hmmmhmmm.... maar stap 1 (of 2) zetten vind ik toch wel erg moeilijk. Op de dansvloer, maar ook in de speelruimtes. Hoe pak je dat aan? Gewoon aan haar gaan zitten? Complimentjes geven? Erbij gaan liggen als ze bezig is...? Doordat ik niet weet hoe het aan te pakken is het nu al een aantal keer voorgekomen dat de avond tot niets leidde, terwijl ik echt wel vrouwen zag die ik aantrekkelijk vond.



Misschien zijn er hier vrouwen die mij tips kunnen geven of kunnen aangeven hoe 't aan te pakken? Merk dat ik nu ineens steeds terughoudender en onzekerder word juist ook doordat ik niet weet hoe het aan te pakken. En ook door de houding van mijn vriend. Hij wil zo graag dat het bijna dwingend wordt. En dat werkt ook niet echt ontspannend zeg maar...

Naar mij toe wordt niet veel initiatief getoond. Ja door andere mannen, maar da's nou net niet het idee. Of in de speelruimtes maar dat zijn vaak vrouwen waar ik niet heel erg warm van word. En het is niet dat ik er niet goed uitzie (sorry niet arrogant bedoeld), maar wellicht zijn er ook gewoon weinig vrouwen die op zoek zijn naar vrouw-op-vrouw actie? Jullie enig idee?



Hoor heel graag van jullie, tnx alvast,

Freelovin



De situatie die jij bij jullie beschrijft komt denk ik wel vaker voor. Ik als man van een stel heb het bij mezelf ook wel een beetje gemerkt dat ik die pusherige drang om mijn vriendin met een andere vrouw bezig te willen zien heb. Wat erg belangrijk is dat je er ook goed over praat en dat je vriend goed beseft dat als hij dat doorzet, bij jou de lust om met swingen door te gaan, wellicht kan verdwijnen. Het is echt heel belangrijk om onderling al je gevoelens goed te bespreken. Het is immers toch heel nieuw en je hebt weinig referentiekader.



Verder is het misschien ook een beetje een wisselwerking. Omdat jij niet gewend bent om vrouwen actief te versieren , probeert hij je meer te pushen.



Wat ik nog een beetje mis in je verhaal is wat jij zelf nou echt wilt in de parenclub. Je zegt dat je vrouwen ontdekken " ook wel spannend vind" maar is dat op termijn ook hetgeen je het allergeilst vindt in de club? Of fantaseer je ook misschien over andere mannen?



En wat als je met een ander stel bent en hij alleen wilt kijken hoe jij met de andere vrouw bezig bent, dan is dat toch niet echt gelijkwaardig richting dat andere stel? Misschien wil die man wel een actievere rol? Of wil de vrouw ook sex met jouw man?
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het agenda-technisch niet mogelijk om naar de sexpert avond te gaan komende vrijdag, maar zaterdag gaan we weer eens Funnen! Nu maar hopen dat er niet alleen kijkers aanwezig zijn die de sexpertavond proberen te ontwijken
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij wat meer vertellen over die sexpertavonden?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Een aantal weken terug naar mystique foxy probeeravond geweest. Leuke club, iets kleiner dan fun maar daarom niet minder mooi. Mooi buitenzwembad ( was jammergenoeg nog niet warm genoeg buiten om te gebruiken ). Paar leuke ruimtes, wel iets krapper had ik het gevoel. Maar heel verzorgd en ( tegenover de fun ) wel overal papier en condooms aanwezig. Leuke uitleg en rondleiding voor nieuwkomers (opgelet voor de opstapjes ). Jammergenoeg niet ons ding gevonden tussen de aanwezige koppels, maar ons wel geamuseerd met z'n tweetjes en leuke babbel gehad met ander beginnend koppel.

Er werd hier ergens gezegd dat er niet gesext mag worden in de jacuzzi en inderdaad in de fun en mystique staat er een bordje, maar ik heb er nog niemand rekening zien mee houden. Stoort ons ook totaal niet, we doen het zelf ook, maar hoop wel dat iedereen er dan rekening mee houdt hun kwakje niet te lozen in het water :p ( lachen.. we weten ook wel dat het gebeurt ).

Had wel meer jongere stellen verwacht op zo'n avond maar er me niet aan gestoord.

Wat me ook opviel was dat er openlijk reclame werd gemaakt met kamagra aan democratische prijzen. Dit had ik in de fun niet gezien.

Leuke ervaring dus en die wou ik even delen...
quote:thanx schreef op 25 mei 2016 @ 10:26:

Kan iemand mij wat meer vertellen over die sexpertavonden?



Tijdje terug ook nog wat over geschreven dacht ik .



In regel is het een actievere avond/nacht dan de doorsnee Fun-avonden.

Lingerie van bij binnenkomst (wij komen typisch pas tegen 10h30 dus an sich is dat voor ons niet anders dan anders), normaal gezien geen nieuwelingen maar enkel mensen die al wat meer ervaring hebben in het swingerswereldje (al is die regel niet 100% sluitend), en in tegenstelling tot andere avonden ga je ook zien dat mensen gaan seksen in de zetels beneden in de club en dat er zelfs een soort loungezetel/bed op de dansvloer wordt bijgeschoven (not our favo-part of the evening, mogen ze even goed skippen). Typisch is het sfeertje een pak broeieriger dan op de andere avonden, en dat vinden we wel super-leuk. Zelf zien we eigenlijk geen verschil qua “actief” zijn versus andere avonden, buiten dan dat dansvloer-gebeuren dat we mijden. Ook een sfeertje waarin je net iets vlotter contact legt dan op doorsnee avonden, maar zonder dat de aanwezigen er de facto van uitgaan dat je op de sexpert-night rond loopt en dus per definitie zit te wachten op contact met iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rivalson schreef op 25 mei 2016 @ 13:24:

Een aantal weken terug naar mystique foxy probeeravond geweest. Leuke club, iets kleiner dan fun maar daarom niet minder mooi. Leuk verslagje, Rivalson!
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk om zo luchtig te lezen hoe het bevallen is. Dit soort verslagjes bepalen juist of mensen wel of niet gaan.

En de jouwe maakt mij wel nieuwsgierig
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag weer naar de fata geweest. 2e x. In 1 week tijd . Was weer erg leuk en geil. Maar 3 x p.c in 2 maanden vind ik nu wel even genoeg.

Me voorkeur gaat toch wel uit naar de fata. Ook omdat het net wat dichter bij is als de fun
Alle reacties Link kopieren
Is het op zondag druk in de fata? Of valt dat erg tegen?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn één keer geweest op de sexpert avond en het was ons goed bevallen, ik heb daar toen ook even over geschreven hier geloof ik. Niet dat het verschil zo verschrikkelijk groot is met andere avonden, maar het was wel opvallend dat er al vrij snel op de avond volop actie was terwijl het op een gemiddelde zaterdagavond vaak nog even in het begin wat kat-uit-de-boom-kijken is. Het is dat de agenda het niet toelaat, anders waren we morgen gegaan. Maar zaterdag gaat ook vast goedkomen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Reeza135 schreef op 26 mei 2016 @ 17:46:

Is het op zondag druk in de fata? Of valt dat erg tegen?Mhaw het was redelijk maar niet heel erg druk. Maar toch prima vermaakt op de zondag avond
Alle reacties Link kopieren
Wij waren afgelopen zaterdag @fata ... wel rustiger dan de andere avonden die wij tot nu toe meegemaakt hebben. Toch genoeg actie en een super leuke avond gehad.... dussssss gaan we zaterdag Wéér!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op tv een voorstukje over een programma over parenclubs. Aan de beelden de zien opgenomen in de F42. Morgen om 23:40, volgens mij op NPO 1.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik ben blond maar wat is F42?



Verders hebben we dit weekend alleen verticale feestjes! Zaterdag 4 juni is onze date-avond. Ben benieuwd.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
F42 is (denk ik) Fun4two
Alle reacties Link kopieren
quote:otherdouble schreef op 27 mei 2016 @ 05:56:

F42 is (denk ik) Fun4twoCorrect
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 27 mei 2016 @ 01:24:

Oké, ik ben blond maar wat is F42?



Verders hebben we dit weekend alleen verticale feestjes! Zaterdag 4 juni is onze date-avond. Ben benieuwd.Wat grappig! Je maakt altijd grofweg een voorstelling van de persoon achter een nick en ik had bij jou altijd een brunette in gedachten!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Vanavond vrijdag 27 mei wil ik eens gaan kijken bij een parenclub, wat lijkt me dat spannend zeg! Na wat gezoek is mijn oog gevallen op club Inn Joy in budel, er is een bi schierige avond… Niet dat ik echt iets met mannen wil doen, maar heb er ook niet gelijk afkeer van. Maar kom toch vooral om man vrouw, vrouw vrouw te zien sexen real live, lijkt me zo geil. En dan beetje aanspraak te maken om mee te mogen doen…



Iemand die vanavond ook gaat? Misschien mij beetje wegwijs kan maken? Wat kan ik verwachten?



groet!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet teveel verwachten als je als man alleen gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 26 mei 2016 @ 23:30:

Ik zag net op tv een voorstukje over een programma over parenclubs. Aan de beelden de zien opgenomen in de F42. Morgen om 23:40, volgens mij op NPO 1.Check, check, doublecheck... Het programma heet weekendcrashers, begint om 23:35 uur en wordt uitgezonden op NPO 3!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Ha Geert, wat Couplegooi zegt. Als man alleen ben je een van de velen, en zal het vooral bij kijken blijven. Als je verwacht dat je veel seks gaat hebben, word je teleurgesteld. Er zullen wellicht wel stellen zijn die een extra man erbij willen, maar ook daar zit niet iedereen op te wachten. Zie het als een avond uit met wat extra's, proef de sfeer, geef je ogen de kost. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reactie theemok en couplegooi! Dan weet ik waar ik me op moet instellen. Het bekijken en gluren is ook al heel leuk toch. En als ik aanspraak wil maken met een stel, doe ik dit dan aan de bar of in het lig gedeelte? Of wat werkt het beste denken jullie? Oja, wat doe ik aan? Gewoon leuke boxer toch?
Alle reacties Link kopieren
Aan de bar of in het bubbelbad ofzo is oke. In het liggedeelte zie je regelmatig dat mannen zich er zomaar mee bemoeien, ik vind dat zelf niet zo. Je kunt wel vragen of je mee mag doen en zo ja, hoe. Ik weet niet hoe het gemiddelde stel daarop reageert.



Of alleen kijken leuk genoeg is kan jij alleen beoordelen.

Een boxer is prima. Als je twijfelt of je hebt alleen micky mouse boxers in je kast, doe dan gewoon een zwarte.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven