Vakantie Tossa de Mar

22-05-2016 15:17 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ga op vakantie samen met me vriendin zij 23 ik 22, we gaan naar Tossa de Mar. We dachten zelf lekker zonnen, samen genieten en stappen misschien opstap in Lloret de Mar. Maar wat is er allemaal te doen voor mensen van onze leeftijd.



Nog een vraagje. Kun je daar ook topless zonnen in een string? Vriendin is er helemaal gek op.:D



Waarom een topic bij seks, omdat ik van deze leden reactie zou willen hebben.



Met het laatste wil ik niemand beledigen. iedereen mag natuurlijk reageren.
Alle reacties Link kopieren
Is je vriendin er gek op, of jij als je vriendin het doet...?



Tja, je merkt vanzelf als het niet mag, staat de guardia civil vanzelf op je schouder te tikken.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Zijn jullie al niet een beetje te oud voor Tossa de Mar? Dat is toch meer voor 17 en 18 jarigen die net van pap en mam voor het eerst weg mogen?
Alle reacties Link kopieren
Kan me vriendin niet gewoon voor de zekerheid een knappe bikini inpakken voor het geval er enig commentaar komt van deez of gene?

Wat een nonvraag.
...
Alle reacties Link kopieren
Zo jammer dan dat de "leden van andere pijlers" ook kunnen reageren.



Geen idee of het kan. Over het algemeen is men in het buitenland een stuk behoudender wat topless en (nagenoeg) naakt zonnen.

Ik zou zeggen: pak beiden in.

Doe bij het eerste strandbezoek je gewone bikini aan en kijk wat de rest draagt.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Effe serieus, begin 20 en dan naar dat soort plaatsen.... lekker tussen de tieners feesten?
Ik was daar voor het laatst toen ik 19 was en toen voelde ik me al oud.
Alle reacties Link kopieren
Gaat je schoonmoeder ook mee? (loepje)
Alle reacties Link kopieren
Toen ik jaaaren geleden op Tossa de mar was met mijn ouders waren er helemaal niet feestende jongeren maar misschien is dat tegenwoordig anders
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Pak even een vergrootglas en kijk hoe anderen er daar bij liggen.

















Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




Jaaa! Tietuh !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.vakantiehuizen ... t-te-kiezen-de-12-mooiste



http://www.vakantiehuizen ... uurde-kuststad-van-spanje
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jaaaaaaaaaaaaren geleden lag ik topless op een strand. Inmiddels is dat not-done en daar heb ik geen probleem mee.

Vind dat bloot niet meer zo aantrekkelijk. Maar ja, ik ben dan ook de 30 gepasseerd. Jij bent de 20 gepasseerd. Dat zal het verschil zijn.
Topless zonnen mag maar verder is er niets te doen voor mensen van je leeftijd.
Als je dan toch zo weinig stof draagt, kunt je beter alles uit doen en het naaktstrand opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Tossa de mar is volgens mij niet een plek waar de feestjeugd heen gaat.

Vind het zelf ( ben er 2x geweest) een pittoresk dorpje met gezellige terrasjes.

Wel een klein strandje. Maar je kunt gewoon toples, hoewel het niet meer zo vanzelfsprekend is. Je moet er dan wel tegen kunnen dat ze veel bekijks heeft.

Is er veel te doen? Niet echt. Maar met de bus ben je zo op een leuk uitstapje. Of een dagje met de boot, ook leuk.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2016 @ 16:06:

Pak even een vergrootglas en kijk hoe anderen er daar bij liggen.





[afbeelding]Je kunt zowat over die parasols lopen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik weet waar je Paella met kreeft kan eten. Is dat ook goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het verward wordt met lloret de mar... tossa is prachtig en heel gezellig, wel wat jeugd aanwezig maar geen overrompeling zoals in het lunapark 'lloret de mar'. En ja je mag er topless zonnen. Vele lokale mensen doen het ook. Idd klein strand, maar leuke straatjes en restaurants. Leuk om te fietsen in de heuvels ook.
quote:Troeteltje schreef op 22 mei 2016 @ 16:33:

Inmiddels is dat not-done





Triest eigenlijk die (herwonnen) preutsheid die je meer en meer terug ziet opduiken. Niet alleen op het strand, ook bij doodnormale zaken als het geven van borstvoeding. Kwalijke evolutie naar meer Amerikaanse toestanden.



Ach, hier blijft Miss Sinjoren vrolijk topless (tenzij dan op locaties waar het verboden is) en/of in string-bikini rondhupsen. Wicked Weasel heeft een goeie klant aan ons, net zozeer als Agent Provocateur die ook waanzinnig leuke sexy setjes heeft. Wij hebben het allebei graag, en wat de rest er van denkt maakt niet uit. Laat ze maar staren
Alle reacties Link kopieren
Topless is in Spanje en op de Canarische eilanden veel gewoner dan in Nederland.



Wij gaan vaak naar Valencia (hebben daar een tweede huis) en daar lig ik altijd topless, meestal in string en dat is helemaal gewoon voor meiden van midden twintig en die zijn dan bijna allemaal Spaans. Tossa ken ik niet, misschien gaan Nederlandse, Britse of Duitse meiden niet zo snel zonder bovenstukje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven