Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Haaaa gelukt! We staan er weer mooi op
Alle reacties Link kopieren
Yeah! Die is leuk zeg! Stukje van jou, stukje van mij!
...
Alle reacties Link kopieren
Ai roos, das ***, hoop voor je dat je snel herstelt bent.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Rooss!
Alle reacties Link kopieren
Thanks.

Stijf all over the place.
...
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Roos
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Dank Jack.



Dikke hiephiephoera voor virtuele geilerij. Lichamelijk ben ik dan niet je dat (niet wijzen, dammit!) met de geest is niks mis. Dat snappen mijn mannen ook. Fijn zo.

Mijn Teckeltje ontpopt zich tot een zeer leuke schrijver, god wat kan ik daar toch van genieten. Als ik unfuckable ben verzint hij gewoon een leuk fantasietje. Ik hou ervan.

En dan tussendoor een complimentje hier en daar van Ed...



Minnaartechnisch even verrekte weinig te klagen zeg.
...
Alle reacties Link kopieren
Autsj!!! Knap maar snel weer op Roosss! Wel leuke ava van jullie tweetjes, al laat het nog veel te vragen over!



Snap je dillema wel Rooss, Ed voor de "steady" en wat leuke (lekkere) flodders tussendoor kan toch geen kwaad....zolang dat goed blijft voelen voor jou!



Lekker hoor zo'n goede schrijver!! Ben je dan niet heel benieuwd naar zijn echte daden? Of heb je die al ervaren??



Oranje, die gaatjes opvullen daar hou ik ook van!!



Ik was weer even stil....ik lees steeds mee maar reageren komt er vaak niet van. Qua vanalles persoonlijks een ontzettend drukke periode achter de rug. Minnaartechnisch veel ontwikkelingen! Het is (al zou je het soms niet zeggen qua weer) lente in mijn hoofd en dat van de mannen!



Mijn PAK kruis is alweer voorbij, overigens heerlijke date....maarrrrr er staat er weer 1 heel binnenkort! Een eerste date....maar ik geloof dat dat een stomende gaat worden, deze man voelt zo goed!! Ik ben heel erg benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Ah Roos, niet fijn, beterschap! Gelukkig snappen de minnaars wat jij nodig hebt
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Nieuw hier en nieuw in minnaarland. Ik chat nu een tijdje met potentiële minnaars :-)



Ik hoop hier mee te kunnen lezen, te reageren en te kunnen schrijven over mijn ervaringen.



O ja, ik ga snel opzoek naar een avatar! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Firefly,



Welkom!



Hoe ben je er toe gekomen een minnaar te zoeken? En waar zoek je ze?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Firefly.
...
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Roos, echt niet fijn overal spierpijn.



Welkom Firefly
Alle reacties Link kopieren
@Rooss: damn, jij van een trap gevallen? auw...

Jij die haksgewijs zelfs de trap bij Mystique weet te bedwingen?

beterschap...
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat dus!

Ik ben mijn trapmoyo kwijt denk ik, ging vorige week ook bijna. Mystique, hakken en trap mag met recht een uitdaging genoemd worden!
...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal.



@Oranjexxx: Ik begon me steeds meer te realiseren dat ik iets mis in mijn relatie. Die overigens heel fijn is. Maar toch...wil ik meer proeven van het leven denk ik??



We hebben geen open relatie.. Wel eens gepraat met elkaar over hoe we er over denken..met een ander.. In principe stond hij daar niet heel negatief tegenover.
Alle reacties Link kopieren
Moet het iets langdurigs zijn dan, Firefly? Als je op dit moment nog gaat voor een goede relatie met je man en voor gelijkwaardigheid, is dit het moment om dat te bespreken. Nu is er nog niks fysieks gebeurd, nu kun je vreemdgaan nog voor zijn, zeker als hij er niet negatief tegenover staat. Het is zo'n verschil joh, alles out in the open of een heel stiekem leven ernaast.
...
Alle reacties Link kopieren
@Rooss: Ik ben niet persé opzoek naar iets langdurigs, het loopt zoals het loopt. Maar ik kan me voorstellen dat, als iets goed is, je het meerdere malen wil overdoen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Firely, praten als hij er niet geheel negatief tegenover staat, is best een goed idee.



Roossje toch!
Alle reacties Link kopieren
Oh maar dat is ook zo. Het vreemde is, ik lees van meerdere mensen met een open relatie dat ze "iets langdurigs" ingewikkeld vinden. De praktijk leert juist eigenlijk dat het tegendeel waar is. Een steady seksrelatie naast je huwelijk geeft juist rust, je voorkomt dat je partner constant aan het jagen is en constant in een circuit verkeert van aftasten met het bijbehorende aandachtsgeslurp. Risicovoller vind ik het sowieso niet want de juiste persoon weet heel goed dat de thuisrelatie op 1 staat en blijft.



Als ik me verplaats in Ed en zijn relatie denk ik dat deze vorm met de bijbehorende structuur supergoed werkt. De kunst is alleen iemand te vinden die daar helemaal in past.
...
Alle reacties Link kopieren
Zielig he Foeps?

Gelukkig heeft een flink stuk nachtrust me goed gedaan. Ik kan weer knap de trap op!
...
Alle reacties Link kopieren
Eens met Roos. Mijn man heeft een stabiele minnares en ik ben heel bllij met Kees. Geen onrust enz, gaat prima.
Alle reacties Link kopieren
Nou Rooss, da's niet best nee.. Misschien toch de wijn eens laten staan?



Onzin dat een langdurig iets meer gevaar oplevert. Het kan ook juist zorgen voor balans.

Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Kun je nagaan hoe dat werkt in een kopsysteem. "Niet vaker dan zoveel keer daten met dezelfde want dan word je verliefd". Eeeh?

Ik ervaar ook die langdurigheidsbalans. Al kun je een maand of 3 nog niet echt langdurig noemen natuurlijk.



Ed en ik hebben wel naar elkaar uitgesproken dat we nog lang van elkaar willen genieten. Ben heel benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen de komende tijd.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik had juist besloten dat er meer wijn genuttigd moest worden Foeps. Dat valt namelijk zachter. Das best vooruitziend toch?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven