Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe ervaringen liposuctie e.d.

15-11-2015 12:17 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben volledig nieuw hier, ben al een aantal weekjes de verhalen en ervaringen aan het lezen en nu zelf maar ingelogd om een topic te starten, dit omdat ik zoooveel vaagjes heb!



Ik ben geïnteresseerd om een liposuctie te laten doen, ik heb geen overgewicht, alles behalve, ik ben 1m60 en weeg 50kg,

toch hardnekkig vetopstapeling op men bovenbenen binnen + buiten en mijn kuiten (zit in de familie) ik overweeg dus aan deze locaties een lipo. Na zoveel gelezen te hebben vind ik nog steeds geen antwoorden op de vragen waarmee ik zit en dat zijn er heel wat :

*ik ben nu bijna 26 en zou rond mijn 31/32 jaar aan een kleintje willen beginnen, wat zijn jullie ervaringen : zou ik nog 5-6 jaar wachten of kan ik toch beter ervoor mijn lipo laten doen, i.v.m elasticiteit van de huid? want eerlijk : 5-6 jaar vind ik nog wel superlang! langs de andere kant heb ik wel bang dat het er over 5-6 jaar als ik beslis mijn lipo te laten doen (na de zwangerschap dan) er verschrikkelijk zou uitzien of toch niet?

*momenteel zijn mijn benen niet zo stevig, ik doe al enkele jaren 2/3x / week oefeningen (infraligne) en zit 4/week 30min op de hometrainer, maar heb bang dat ze nog minder stevig/ blubberig gaan worden, hoe zit dat bij jullie? merken jullie veel huidoverschot/blubberig na de lipo aan de benen?

*Als ik beslis ermee door te gaan zou ik voor bcas kiezen, na jullie ervaringen gelezen te hebben, het zijn wel oude ervaringen, zijn er nog nieuwe dames met ervaringen over Dr.darius?

*eind mei zou voor mij een goede datum zijn omdat ik dan 2 maandjes vrij heb, ik werk in een school en die is toe tijdens de zomer, is het pakje warm en dik of valt dat nog te doen in deze periode?

*zou ik foto's mogen zien, ben zooo benieuwd! :-)



Sorry voor de lange tekst en vragen, maar al bedankt op voorhand!!
Alle reacties Link kopieren
Daantje ik hoop echt dat het gauw beter wordt zonder medicijnen.



Ik kan de knoop zelf maar niet doorhakken waar ik me wil laten behandelen. Wel weet ik nu dat ik het laten doen van een lipo niet meer uit mijn hoofd kan zetten. Na 2 zwangerschappen is mijn lichaam echt niet meer wat het geweest is. Ik kan het gewoon niet accepteren. Morgen ga ik voor een consult in Barendrecht. Als dit me ook niet bevalt ga ik naar de kliniek waar Yarina gaat. Is niet naast de deur voor mij. Maar hoor toch veel goeie dingen. Wil graag binnen nu en een maand de behandeling laten uitvoeren. Maar ik wordt steeds bang gemaakt met horrorverhalen. Daarom ga ik.ook niemand meer zeggen dat ik dit ga doen. Echt vervelend is dat.



Yarina aftellen voor jou..echt spannend...



Allen bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik heb er echt super veel aan. Ga er elke dag lekker voor zitten.
Alle reacties Link kopieren
Chirurg heeft een stukje hechting wat eruit stak verwijderd. Man dat deed gemeen zeer!! Hoogstwaarschijnlijk was dat de oorzaak. Normaal gesproken lossen de hechtingen in je lichaam zelf op, maar deze stak eruit. De hechting is niet lichaamseigen en het lichaam reageert daarop. Ik hoop zo dat dit de oorzaak was.



Mag de Lyrica nog blijven slikken en kijken wat ik langzaamaan weer kan doen. En als de Lyrica op is, kijken of de pijn niet terugkomt.



Oh wat hoop ik dat dit de oorzaak is. Wil zo graag mijn leven weer oppakken.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat er toch iets gebeurd is Daantje, nu inderdaad afwachten, hoop dat niet mee te maken. Ga zelf ook na 2w de hechtingen laten verwijderen door mijn huisarts, heb gelezen dat de littekens dan mooier genezen ook. Ook al zei mijn pc dat ze na een maand vanzelf oplossen..wil toch het mooiste resultaat en geen pijn zoals jij! Hoop dat de oorzaak gevonden is bij jou!
Alle reacties Link kopieren
Mijn hechtingen zitten onderhuids, in 3 lagen, alleen deze was de weg een beetje kwijt. Ik zal wel weer een uitzondering zijn, dat gebeurt wel vaker. Bij jou zal het vast beter gaan.
Alle reacties Link kopieren
Daantje, ik hoop dat dit idd de boosdoener was en dat het nu snel beter gaat met je. Sterkte!

Bij mij zag ik eergisteravond ook ineens draadjes uit de operatiegaatjes komen. Ik heb de knoopjes losgepulkt en heb ze eruit te getrokken. Vandaag op controle geweest en gevraagd. Ook bij mij werd gezegd dat het onderhuidse hechtingen waren die vanzelf hadden moet oplossen, maar die wrsch naar boven waren gekomen. Het komt dus vaker voor. Alleen bij jou was/is hef echt vervelend. Bij mij was het alleen wat gek.



Verder was de arts vandaag nog niet helemaal tevreden. Met name de dikke pijnlijke bult aan de binnenzijde van mijn knie vond hij nog niet goed. Hij denkt dat het een bloeduitstorting is en hoopt dat die vanzelf weg trekt. In september moet ik weer terugkomen en dan moe de bult weg zijn. Is die dan niet weg, dan krijg ik een hersteloperatie.

Ook over de zadeltassen was hij nig niet helemaal tevreden. Als je van achter kijkt, zit er nog wat. (Dat zie ik zelf van voren niet zo goed...) Ook daar wil hij in september nog een keer naar kijken.



Ik heb dan wel wat meer betaald, maar ben wel heel blij met een arts die zijn werk zo serieus neemt en het belangrijk vindt dat het mooi wordt. Dus nu september afwachten. Volgens arts zou het lichaam zijn werk dan gedaan moeten hebben, en is het resultaat wat dan te zien is het eindresultaat.



Yarina, het komt nu echt dichterbij voor jou! Wat heeeeeerlijk! (En spannend!)
Alle reacties Link kopieren
En Byoncee2, lees nu dat jij morgen op consult gaat. Spannend! Hou je ons op de hoogte?
Alle reacties Link kopieren
September pas? Dat duurt nog lang! Doet die bult ook pijn?
Alle reacties Link kopieren
Nee, Daantje, de bult doet niet echt pijn meer. Er zit gewoon iets hards in. Voelt neer onaangenaam en zeurderig dan pijnlijk. Als het inderdaad een onderhuidse bloeduitstorting is, dan zou het lichaam die zelf moeten laten verdwijnen. Het lichaam heeft 3 tot 6 mnd nodig om volledig te herstellen van een lipo, dus daarom in september weer kijken, zo vertelde hij mij. Ik heb ook liever dat mijn lijf het zelf opruimt. Dus hoop dat het in september gewoon weg is.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een herstel liposuctie gehad. 1e behandeling in november 2011. De herstelbehandeling in mei 2012.

Die 6 maanden zijn inderdaad normaal.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen voor het eerst alleen weggeweest. Even naar het winkelcentrum, met de auto. Heel raar, maar toch zo heerlijk om even alleen wat te doen.



Vanavond of dinsdagavond even naar mijn moeder, donderdag hoop ik zelf naar de camping en dan misschien volgende week even naar mijn werk. Dat is een uur en een kwartier rijden, dus hopelijk lukt dat.
Alle reacties Link kopieren
Wat was de reden voor jouw herstel liposuctie, SweetChilliSauce? Ben wel benieuwd. Herstel lipo komt dus wel vaker voor?



Daantje, wat fijn dat je even alleen naar het winkelcentrum bent geweest. Heerlijk, weer wat vrijheid. Ik hoop voor je dat het lukt om vlgde week weer even naar je werk te gaan. Heb je het idee dat je verbetering merkt nu die hechting eruit is?
Alle reacties Link kopieren
Hey beyoncee2 vandaag je consult gehad? Hoe is het je meegevallen en voor welke locaties wilde je gaan? Ben benieuwd hoe het geweest is en wat de pc zei!



Daantje..vraag me net zoals suusenzo ook af of je beterschap merkt nu die hechting eruit is, is de pijn beter?



Heb zelf vandaag boodschappen gedaan, alles in huis gehaald zodat ik de komende 2weken niets te kort kom :-)

ook al de helft liggen poetsen (morgen de rest..is te veel ineens anders hihi) alle was gedaan, heb foto's gemaakt de VOOR-foto's, om nadien te kunnen vergelijken met de na-foto's én centimeters omvang overal 3x gemeten, zodat ze zeker zouden kloppen..

ben dus een hele dag in de weer geweest.. Morgen verder poetsen en een beetje op mijn gemak me voorbereiden op overmorgen.. spulletjes klaarleggen, rugzakje maken en Proberen niet te zenuwachtig te worden
Hoe gaat het eigenlijk met je gezicht Daantje, is dat mooi geworden? Ben je er tevreden over inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog een bobbel vet aan de rechterkant van mijn buik.

De arts vond ook dat er op die plek te weinig was weggehaald.

En voor 500 euro kon ook mijn pubus (dat driehoekje onder je buik) meegenomen worden.

Er zit nog steeds een verdikking rechts, maar minder dan voor de herstelbehandeling.



Yarina, goede voorbereiding !!

Je ligt een stuk fijner op de bank als je weet dat je nog nog naar de winkel hoeft of de WC nog moet poetsen :-)



Fijn Daantje dat waarschijnlijk de oorzaak is gevonden. Hopelijk gaat het nu elke dag een stukje beter.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt beter te gaan. Het doet nog wel pijn, maar het plekje is minder hard en blijft nu dicht. Alles is nog wel gevoelig en het trekt allemaal nog, maar ga ervanuit dat dat langzaamaan beter zal gaan nu ik meer beweeg.



Mijn gezicht ziet er wel beter uit. Rechts zit nog wel een kleine zwelling, die moet nog wegtrekken. Het ziet er in ieder geval beter uit dan ervoor, ik was echt veel te mager in mijn gezicht.



Nou Yarina, jij bent flink bezig. Lekker als alles gedaan is. Kan je je volledig focussen op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Weer eventjes tijd gevonden.. vandaag ook weer mijn bezigheden; vanmorgen een 40mintjes op de hometrainer (ga het moeilijk hebben om hier de komende tijd van weg te blijven!) Daarna half uurtje oefeningen voor men buik en benen, en voor de rest nog aan het poetsen zo dat alles spik en span is! begin ENORM kriebels te krijgen!



Wat ik me nog afvroeg.. na hoeveel tijd mag je de eerste x douchen? en is dit dan met of zonder het pakje aan?

Ook een vraag wat er nog mee te maken heeft; hoe droogden jullie het pakje; als je het aanhebt of uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik mocht pas na een week douchen, maar ik had natuurlijk nog een gewone operatie gehad.



Ik had het 'voordeel' dat ik later op de dag een bloeding heb gehad waardoor mijn elastische broek vervangen moest worden. De andere hadden ze in het water gelegd en die kreeg ik ook mee. Ik had er dus 2 en als de ene gewassen moest worden kon ik de andere aan.



Het gaat nou echt opschieten! Hoe laat moet je je melden?
Alle reacties Link kopieren
Heb net eventjes opgezocht, het zou al na 24u zijn dat je mag douchen en de panty uit mag doen..

dat weet ik dan ook weer :-)



moet om 6u45 aanmelden.. lekker vroeg, dan heb ik niet te veel tijd om na te denken!



Ga morgen als ik mijn roesje uitgeslapen heb zeker iets posten!



nu op men gemakje iets eten, afwas doen, filmpje kijken en lekkere warme douche nemen..

rugzakje staat al klaar!



Tot morgen, groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste keer met pakje gedoucht. En dan droog deppen ging goed.

Laatste keer hadden ze er, het leek wel dikke maandverbanden tegen gepropt.

Dus die moesten er eerst af.

Daarna douchen en dat pak weer aan, wat in mijn ogen te groot was, dus uiteindelijk mijn "oude" pak weer aangetrokken na 1 week, dat zat stukken beter ! Maar vanwege de zwellingen, bij de rand nu iets wat strak, maar ik vond te strak, fijner dan te los.



Ik heb het pakje eerst geprobeerd droog te föhnen, dat ging zo langzaam.

Meestal trok ik 'm nat aan, handdoek er om heen en even liggen.

Het pakje is van dermate kwaliteit dat het lijkt op badpaknat als het uit de wasmachine komt,

wel nat, maar niet meer zo nat dat je kan uitwringen.



Succes morgen !
Alle reacties Link kopieren
Daantje, fijn dat het de goede kant uit lijkt te gaan! Wat moet dat fijn zijn voor je!



Yarina, heel veel succes morgen!



Ik mocht na 48 uur mijn lipo legging uit om te douchen. Toen heeft mijn vriend hem snel op kort programma in de was gedaan. Nachte douchen ben ik heel stil in bed gaan liggen. (Vond het doodeng zonder die strakke legging.) Legging op de verwarming en zo was hij snel droog. Dit hebben ze bij mij allemaal uitgelegd in het ziekenhuis. Ook kreeg ik een kaart mee waarop per week stond wat ik mocht doen en hoe lang de legging aan moest / uit mocht. (Het was dat de verpleegkundige het wat slordig had opgeschreven dat ik het niet meer kon lezen en dus niet meer wist.)
Wat leuk hier een topic over te zien, ik ga zo alle reacties doorlezen maar wil jullie graag mijn 'geval' voorleggen. Misschien hebben jullie advies voor mij.



Ik ben 1.65 en weeg 59kg met behoorlijke heupen. Nu slaap ik al jaren op 1 kant met als gevolg dat 1 heup (zadeltas ;)) veel groter is als de ander, en dat zie je duidelijk, valt ook niet met kleding te verbergen. Een jaar geleden was ik het zo zat dat ik tot 53kg ben afgevallen, hielp totaal niets, sterker nog, het verschil was nog duidelijker.



Nu ben geen voorstander cosmetische chirurgie, maar twijfel de laatste tijd toch sterk. Niet zozeer over de kosten maar met name de risico's van zo'n ingreep en het feit dat je dat ook niet zomaar in het geniep kan laten doen, je zal toch iemand hiervan op de hoogte moeten stellen? Iemand tips, ervaring? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ik ben naar een bekende kliniek geweest in Barendrecht. Het voelde eigenlijk meteen goed. Ik had een afspraak voor 7 juni gemaakt voor de ingreep. Zelfde dag werd ik gebeld dat het een fout was enndat ze overboekt waren. Ik baal enorm want wil zo gauw mogelijk. Ik kan pas 30 juni nu de chirurg zien en pas dan een datum prikken voor de ingreep. Dus is allemaal zo ver weg. Dus Yarina als het je erg bevalt ga ik misschien toch naar bc.. als ik daar eerder terecht kan



Ik ga voor buik, maag, taille en heupen. En wil ook lipofilling. Sorry yarina vertel mij nog eens wat jij ging doen precies. Weet wel lipofilling. Maar ben vergeten welke zones



Daantje fijn dat het langzaam beter gaat. Hoop dat het ook een beetje vlot gaat nu. Voordat de zomer aanbreekt.



Yarina veel succes morgen en graag veel vertellen xx
Alle reacties Link kopieren
Yarina, je ligt nu 08.00 oop de operatie tafel.

Hier brandt een waxinelichtje voor je
quote:EffieHG schreef op 25 mei 2016 @ 22:32:

Wat leuk hier een topic over te zien, ik ga zo alle reacties doorlezen maar wil jullie graag mijn 'geval' voorleggen. Misschien hebben jullie advies voor mij.



Ik ben 1.65 en weeg 59kg met behoorlijke heupen. Nu slaap ik al jaren op 1 kant met als gevolg dat 1 heup (zadeltas ;)) veel groter is als de ander, en dat zie je duidelijk, valt ook niet met kleding te verbergen. Een jaar geleden was ik het zo zat dat ik tot 53kg ben afgevallen, hielp totaal niets, sterker nog, het verschil was nog duidelijker.



Nu ben geen voorstander cosmetische chirurgie, maar twijfel de laatste tijd toch sterk. Niet zozeer over de kosten maar met name de risico's van zo'n ingreep en het feit dat je dat ook niet zomaar in het geniep kan laten doen, je zal toch iemand hiervan op de hoogte moeten stellen? Iemand tips, ervaring? Alvast bedankt!Maak gewoon eens een informatieve afspraak om de opties door te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven