+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Wow Messe, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Kan het nog niet echt bevatten, mn gedachtes gaan alle kanten op.. Vind het nog heel pril en spannend..



Dank jullie allemaal voor jullie berichtjes!!



Zonne hoe gaat het met jou? Vind het schrijven gezellig hoor!!



En natuurlijk alle andere meiden? Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaa messe ik dacht het al die sypthomen waren zo herkenbaar super blij voor je echt xx



Hier nog geen steek wijzer hcg stijgt veel te langzaam en de speldenknop was nu 4 mm ipv 3 mm maarrrrrr ze denken dus dat dat vanzelf wel ergens stopt.. En ik kan alleen maar afwachten
Alle reacties Link kopieren
Even kort:



@messe: whaaaaaauw wat goed

Proficiat !!

Weet je al wanneer je uitgerekende datum is?



@lois: shit zeg :( heel veel sterkte



@zonne: nog een paar daagjes spannend



@vanessa: had het doorgezet?





Hier veel last van rugpijn en vaker buikpijn

Roze urine. Bloed erin geen blaasontsteking dus weer op kweek

Denken weer aan niersteentjes

Maar kan ook bi zijn

Maakt me erg onzeker
Alle reacties Link kopieren
Jemig lois wat zenuwslopend!! Maar wat bedoelen ze met " dat het vanzelf stopt"?

Dank je voor je felicitatie xx



Deesje: wat is bi? Vervelend dat je veel

pijn hebt en dat het zo onzeker is..

Ik weet niet wanneer ik mn eisprong heb gehad dus datum is een goede vraag.. Die heb ik zelf ook ;)

Denk zelf ergens rond 8 feb.. Hoop dat alles goed blijft gaan
Alle reacties Link kopieren
@messe: bekken instabiliteit

Heb ik vorige keren ook gehad.

Spannend !
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lois



En van harte Messe!
Alle reacties Link kopieren
Voorzichtig gefeliciteerd Messe! Spannend, spannend.



Hier weet ik op basis van de afgelopen 3 rondes echt even niet wat mn Nod is. Ik wacht deze week nog maar even af.



Jeetje deesje, hopelijk valt het mee allemaal
Alle reacties Link kopieren
Messe, waarom denk je 8 februari? Spannend allemaal hoor.



Lois, wat onzeker allemaal. Ik kan alleen maar hopen voor je dat het toch goed gaat uitpakken.



Dees, wanneer krijg je de uitslag?



Blomster, vervelend he die onzekerheid over je NOD.



Ik zit nu op 29 dagen sinds de start van de bloeding en 10 dagen sinds de ovulatie. Ik heb vandaag een 6 dagen early en een kruidvat gedaan, maar echt helemaal niets te zien. Dus ja, nu voel ik me gewoon een beetje leeg en heb ik het gevoel dat m'n lichaam me al dagen voor de gek houdt om me te stangen. Ik weet dat met 10 dagen het aan de vroege kant is en dat er dus nog mogelijkheden zijn. En ergens vind ik het stom van mezelf dat ik getest heb, maar ik voel gewoon zoveel. Ik moet nu maar proberen het van me af te zetten. Ik maak mezelf helemaal gek zo. Het is gewoon zo vervelend om zoveel te voelen de hele tijd. Voelde ik maar niets.
Alle reacties Link kopieren
Ah Zonne, er kan nog van alles gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Bah, zonne!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Messe, dat is mooi nieuws! Gefeliciteerd.



Zonnebloemmetje, wat kan ons lichaam ons ook voor de gek houden he! bizar verschijnsel.



Bij mezelf snap ik er allemaal nog niet zoveel van. Ik weet niet meer precies wat ik in mijn eerste post hier heb verteld, maar wij zijn in juni gestart en toen was mijn cyclus gelijk heel mooi 26 of 28 dagen o.i.d. Alleen na 3 maanden zijn we gestopt door een mooie kans en toen ben ik weer voor 2 a 3 maanden aan de pil gegaan. Nu ik weer ben gestopt is mijn cyclus van het padje, erg lang. tussen mijn ongesteldheid zit nu 32 a 35 dagen. Erg jammer dus.

Gister was ik mezelf helemaal gek aan het maken. Dacht echt dat mijn geur enorm sterk was en heb dus een test gedaan, Negatief. Net voordat ik deze post schreef kwam ik erachter dat ik ongesteld ben geworden. Echt enorm balen! mijn verstand zegt wel dat het fijn is dat er een soort van regelmaat in mijn cyclus zit, maar ik vind het voor nu vooral jammer, al weet ik ook dat het heel normaal is dat het even duurt.

Pff wat is dit allemaal ook een emotionele achtbaan (sorry voor mijn gepiep!)
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden het is ook echt een emotionele achtbaan..je weet niet meer waar je vanuit moet gaan of moet voelen.. Dat maakt je helemaal gek



Ik had het niet gemeld hier maar afgelopen vrijdag heb ik ook een vroege test gedaan.. Deze was toen negatief.. Nu 5 dagen later licht positief.. Dus zonne geef het nog niet helemaal op..

Denk dus dat mn ei later is geweest dan ik dacht en dat het pril is.. Vandaar denk ik die 8 feb ( maar rekenen is nooit mn sterkste vak geweest) zou ook week eerder kunnen zijn..



Eerst maar hopen dat de test donkerder gaat worden..



Ik duim gewoon mee voor jullie!!!
Alle reacties Link kopieren
@miepje: shit meid !!

Mag ik vragen waarom jullie een pauze hebben ingelast ? Vond je dat lastig ?



@zonne: 5 dagen van tevoren is ook heel vroeg. Bij mij was er toen ook maar een heeel licht streepje te zien. sommige testen pas na NOD positief. En vorige keer had je toch ook niet zo vroeg een positieve test? Hoop houden!!



Blomster: op welke dag zit je nu?

Of anders ovu testen gebruiken of tempen helemaal gratis





Oh hier als het goed is vrijdagmiddag de uitslag
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden, dank voor de reacties. Dat is gewoon heel erg fijn. Echt!



Messe, ik ben zo blij voor je. En idd het is nog heel pril, dus afwachten en hopen dat de streepjes gaan oplopen. Het begin is er!



Miepje, wat ontzettend vervelend. Daar hoop je gewoon niet op hè. Die emotionele achtbaan, pfff, tell me about it. Wat een gedoe hè. Hoelang zijn jullie nu echt aan het proberen sinds het stoppen met anticonceptie? En gebruik je ook ovulatietesten.



Blomster, was het zo onregelmatig dan de afgelopen drie keer? Anders idd misschien toch ovutesten gaan gebruiken.



Dees, laat je je uitslagen even weten?

Je hebt gelijk, het kan ook gewoon te vroeg getest zijn. Mijn NOD ligt ergens tussen vandaag en vermoedelijk zondag. Daarom dacht ik zo'n hele vroege test geeft dan misschien al wel wat aan. Had ook niet helemaal voorzien dat het me toch zo'n optater zou geven even. Ben echt niet te genieten. De vorige keer had ik m'n ovulatie ook op zondag en ik testte positief op de zaterdag, dus 14 dagen later. En het was een licht streep. Maar ja, ik dacht de ene keer is de andere keer niet, het is een hele gevoelige test, ik heb zoveel symptomen..... maar goed negatief dus.
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem het kan nog. Toen ik zwanger was van mijn zoontje getest op dag 10. Blanco test. Toen ik niet ongesteld werd dag of 4 of 5 later getest en de 2e streep knalde er al af voordat de tijd om was.

Geen bloed is goed!



Deesje hopelijk voor jou geen bekkeninstabiliteit. Anders misschien tijdig naar de fysiotherapeut of zo?



Miepje balen dat je van het wachtbankje bent gevallen. Ik probeer die dagen dan maar leuker te maken door te genieten van wijn, sushi etc. Even balen, een traan laten en weer door!



Loisje sterkte meid! Ik denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
Zonne, spannend, ik denk aan je! Ik kan niet meepraten over niets voelen bij zwangerschap, maar ik voel niets bij ovu en menstruatie, soms heel lekker, maar nu we er mee bezig raken, denk ik soms voelde ik maar iets wat ook te begrijpen valt ;)



Miepje, jammer dat je ongesteld bent geworden, je lichaam raakt behoorlijk van de rel van die pil heb ik ervaren, vroeger vond ik de pil ideaal maar zie er nu al meer de mindere kanten van.



Deesje, spannend, we wachten af, ben blij weer wat van je te lezen



Lois, we blijven duimen voor je hoor, het kan nog alle kanten op,



Hier gaat het goed, manlief verheugd zich op 1 juni, hij is de condooms wel zat. Mogelijk bij mijn eisprong en in juni en juli op vakantie in groepsverband en op de camping in groepsverband, ik moet nog even bedenken hoe we dat op gaan lossen haha...

Hier zit vooral de humor er nog in, maar dat komt natuurlijk ook omdat wij nog geen tegenslag gevoeld hebben.



Slaap lekker voor straks
Alle reacties Link kopieren
Serieas, geen bloed is goed. Dat klinkt wel fijn relativerend. Vooralsnog niets dus.



Slecht geslapen, lag zo te piekeren over dit, verhuizing, werkdingen.



Vandaag hele dag op pad. Helpt me vast de dag door.



Kaatje, jouw standpunt over voelen, snap ik ook wel weer. Die wachtbank duurt gewoon zo lang.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Messe 8-2 en een lichte streep kan nooit dan zou je al ruim over de 12 weken zwanger heen zijn! Weet je zeker dat je 8-2 bedoeld?



Streep is wel streep dus das goed alleen zou die dan giga moeten knallen omdat je zelfs de onzeker mk periode al voorbij zou zijn.



Jeetje zonne nog steeds gene duidelijkheid voor je! Irritant.



Balen Dees van de vermoedelijke steentjes. Sterkte.



Kaatje beina 1 juni. Zoveel fijner zonder condooms.



Hier lijkt de os voorbij! Eerder dan verwacht maar heel niet erg.

Straks naar t zkh voor t vocht vasthouden. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Succes Vannesa. Denk dat messe uitgerekende datum bedoelt, 2017.
Alle reacties Link kopieren
Huh vanessa haha nee toch? Het is nu mei + 9 mnd komen we toch in februari 2017 uit

Succes in het ziekenhuis!
Alle reacties Link kopieren
Ow ik dacht eisprong gehad op 8-2! Hahaha STOM van me!



Bloed getest, urine gestest, as dinsdag echo van lever nieren en darmen en dan 9-6 uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Zonne ik had een ook gevoelige predictor en die was ook negatief maar j nou ben ik op dit moment niet O een goeie maatstaf bedenk ik me
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat ik ga positief ga worden hoor. M'n borsten zijn minder gespannen. Nog wel wat pijnlijk, maar ik heb gewoon zo'n gevoel. Gisteravond waren ze echt anders.



Lois, hoe lang van te voren had je predictor gebruikt? Ik had overigens ook die van de kruidvat er tegenaan gegooid, ook negatief.



Vanessa weer tijdje wachten dus op de uitslag, das altijd dan toch weer vervelend.



Messe, hoe is het?
Jeeeetje, wat is er veel geschreven! Fijn, zo'n levendig topic. Ik heb even helemaal bijgelezen.



Het is te veel om op iedereen te reageren. Bovendien ben ik moe, nog steeds te druk met werk en studie. Dus ik ga lekker slapen zo meteen. Maar wilde toch even reageren.



@Loisje, sterkte. Wat een onzekere periode voor jou.

@Messe, hoera! Van harte! Heel fijn nieuws.

@ Vanessa, succes met de onderzoeken enzo. Wat voor uitslag keikg je 9-6? Zijn ze weer andere dingen aan het onderzoeken.

@Zonne, ik herken de focus die jij nu hebt op je lichaam van toen ik de eerste zwanger probeerde te worden. Mijn lichaam hield me voor de gek en ikwas erop gefocust. Op een dag was is het beu: ik dronk weer wijntjes bij het eten, at rosbief en sushi en drukte elke gedachte aan zwanger zijn weg. Die maand was het raak . Ik zeg niet dat jij het ook zo moet doen, hoor. En ik snap je volledig! Maar met vroege testen etc. maak je jezelf zo gek. Ik gun je ook een beetje ontspanning. Heus, in 2017 heb jij ongetwijfeld je kindje in je armen.



Ik had gisterenochtend mijn eisprong. Dus ik zit weer op het wachtbankje. We gaan het zien!



Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, dat doe ik later deze week weer. Voor nu: fijne avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven