iPhone 6

19-07-2015 14:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toe aan een nieuw smartphone en mijn keuze ligt nu bij de iPhone 6. Ik heb momenteel een sim only abonnement met 3G internet en dit abonnement wil ik graag behouden in verband met de lage kosten. Ik ben nogal een digibeet en vraag me dan ook af of ik met mijn 3G op een iPhone 6 gewoon kan internetten, aangezien de iPhone 6 ook 4G internet heeft. Heeft iemand hier enige kennis van? Tevens ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met een Apple smartphone, aangezien ik nu in het bezit ben van een Samsung smartphone.
Alle reacties Link kopieren
Een iPhone steekt gewoon veel simpeler in elkaar als een android. Zeker als je een digibeet bent kan ik je een iPhone aanraden. Werkt gewoon lekker snel en soepel, het is min of meer de rolls royce onder de telefoons. Nadeel hiervan is dan wel weer dat er een aardig prijskaartje aan hangt (maar dat wist je waarschijnlijk al) en dat je er minder aan kunt customizen (zoals hier boven ook al is gezegd) maar naar mijn mening zorgen de vele mogelijkheden die een android heeft dat het ding alleen maar traag wordt
Alle reacties Link kopieren
quote:Kyra_21 schreef op 24 juli 2015 @ 17:22:

Een iPhone steekt gewoon veel simpeler in elkaar als een android. Zeker als je een digibeet bent kan ik je een iPhone aanraden. Werkt gewoon lekker snel en soepel, het is min of meer de rolls royce onder de telefoons. Nadeel hiervan is dan wel weer dat er een aardig prijskaartje aan hangt (maar dat wist je waarschijnlijk al) en dat je er minder aan kunt customizen (zoals hier boven ook al is gezegd) maar naar mijn mening zorgen de vele mogelijkheden die een android heeft dat het ding alleen maar traag wordtZo denk ik er inderdaad ook over. Ik heb nu voor de tweede keer een Samsung smartphone en ik ben er echt helemaal klaar mee. Hij is erg traag geworden en laad soms niet goed op. Tevens worden sommige apps zomaar afgesloten of hij zet zichzelf helemaal uit. Soms kan ik niet eens normaal bellen en dat irriteert me behoorlijk. Vandaar de keuze om over te gaan naar Apple. Ik heb al meerdere jaren een iPad en MacBook in mijn bezit en dit bevalt perfect. Even wachten op een goeie aanbieding en ik ga mijn iPhone bestellen!
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-05-2016 20:24
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eens met bovenstaande. Een abonnement klinkt heel aannemelijk, maar uiteindelijk betaal je in termijnen je telefoon dik en dik terug. Ik ben er helaas zelfs een keer ingetrapt met een lease-toestel, moest dat ding nog teruggeven ook! Heb nu ook een sim only met los toestel, veel fijner. Wel een refurbished iPhone 6 gekocht om geld te besparen, maar dat kwam omdat ik net op mezelf ging haha.
Live Laugh Love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven