Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
18 maart aangifte gedaan, nog geen bericht. Zowel mijn man als ik niet.



Hier ook veel in de omgeving die het al terug hebben.
Alle reacties Link kopieren
brief in mijnoverheid . Dagtekening 28 mei. Aangifte gedaan op 4 april. Nu nog de centjes op de rekening en ik ben helemaal blij.
Alle reacties Link kopieren
quote:SamB schreef op 25 mei 2016 @ 21:46:

brief in mijnoverheid . Dagtekening 28 mei. Aangifte gedaan op 4 april. Nu nog de centjes op de rekening en ik ben helemaal blij.Fijn dat je bericht hebt, ik heb t idee dat de aangiften van april nu binnen stromen
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouki18 schreef op 25 mei 2016 @ 22:49:

[...]



Fijn dat je bericht hebt, ik heb t idee dat de aangiften van april nu binnen stromen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook dagtekening op 28 mei, maar dat is een zaterdag. Dan staat het er vast niet op?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Februari al aangifte gedaan, en vandaag de brief ontvangen met als dagtekening 28 mei 2016 geen idee dus wanneer het erop staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylian schreef op 09 mei 2016 @ 21:06:

Ik heb 3 april mijn belastingaangifte verstuurd. Krijg ± €2000,- terug. Heb ook nog geen bericht.Vandaag definitieve aanslag binnen via MijnOverheid, dagtekening 28 mei.
Alle reacties Link kopieren
Pfff... Wij hebben ook al vroeg aangifte gedaan, maar nog steeds niets gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Geld is binnen Dagtekening 28 mei allemaal weer tot volgend jaar op dit topic
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik lig nog steeds onderop de stapel denk ik in mijn omgeving krijgt/hebben de meeste mensen het al ondanks dat ik weer veel eerder aangifte deed.
Alle reacties Link kopieren
Yes vanochtend eindelijk bericht in mijn overheid :D .. Dagtekening 28 mei
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Wij pas eind April aangifte gedaan, verwacht het nog niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er nu wel echt om te springen, maar helaas nog geen bericht. Ik geloof dat mijn man voor ons allebei begin april aangifte heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Geld is binnen. Dagtekening 28 mei.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik zit nog in spanning. Dagtekening 28 mei, maar nog niks ontvangen. Welke bank hebben jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:knabbelenbabbel schreef op 27 mei 2016 @ 11:09:

Oeh, ik zit nog in spanning. Dagtekening 28 mei, maar nog niks ontvangen. Welke bank hebben jullie?Ik heb ING en het was vanmorgen vroeg al binnen, ik hoop dat jij het ook snel krijgt. Is wel lekker voor het weekend en ik kon meteen voor einde maand mijn achterstanden inlopen
Alle reacties Link kopieren
Ik net de belastingdienst gebeld uit ongeduld. Iedereen in onze omgeving heeft het al en wij nog steeds niet. Ik weet het wel, uiteindelijk komt het goed. Maar toch gebeld en ze zagen inderdaad dat ik 11 april aangifte heb gedaan. Ze zei omdat dit voor 1 mei is krijgt u voor 1 juli bericht. Is het na 1 mei dan is het 3 maanden later. Ze kon me wel vertellen dat de aangifte "in behandeling" is, maar er was nog niet te zien wanneer ik bericht hierover ontvang.



Fijn weekend alvast voor iedereen.
Ik kreeg op 21 mei bericht in Mijn Overheid, bericht over teruggave was gedateerd 28 mei.

Helaas nog geen geld op m'n rekening (ING) ......
Alle reacties Link kopieren
En inmiddels ook op de rekening :D
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Ik had de brief eerder binnen dan t bericht op Mijn overheid.nl.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 april aangifte gedaan en nu voor 28 mei binnen.

Alleen de score is (zoals verwacht) 0,-
Alle reacties Link kopieren
12 april opgestuurd. Zojuist mail ontvangen met dagtekening 3 juni. 270 terug dus ben ik heel blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Rabobank en dagtekening 28 mei nog niks.... Kan t vandaag nog komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lianne1991 schreef op 27 mei 2016 @ 16:56:

Ik heb Rabobank en dagtekening 28 mei nog niks.... Kan t vandaag nog komen?Hier ook nog niks hoor. Zal wel volgende week worden.
Ik heb later (10-4) aangifte gedaan dan mijn vriend (half maart), maar heb vandaag de brief binnen gekregen. Vriend heeft nog niks gehoord. Misschien komt het doordat ze van mij geld krijgen en hem moeten betalen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven